Διαχείριση Επιχειρησιακών Διαδικασιών: η οργανωτική πρόκληση της εποχής μας
Business Process Management: the challenge of our time
Keywords
Διαχείριση επιχειρησιακών διαδικασιών ; Επιχειρησιακές διαδικασίες ; Κύκλος ζωής διαδικασίας ; Business process managementAbstract
Στην σύγχρονή ανταγωνιστική εποχή η βιωσιμότητα μιας επιχείρησης εξαρτάται από την ευελιξία της, την ικανότητά της να προσαρμόζεται στις εκάστοτε συνθήκες, καθώς και την συμβατότητά της κατά τη συνεργασία με άλλες επιχειρήσεις. Η Διαχείριση Επιχειρησιακών Διαδικασιών (BPM) είναι η νέα τάση η οποία τυποποιεί και βελτιστοποιεί υπάρχουσες διαδικασίες και μπορεί να προσφέρει στις επιχειρήσεις ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Στην παρούσα εργασία γίνεται μία προσπάθεια κατανόησης της Διαχείρισης Επιχειρησιακών Διαδικασιών ως επιχειρηματική πρακτική, αρχικά μέσω του θεωρητικού υπόβαθρου και στη συνέχεια μέσω της εμπειρικής προσέγγισης εξετάζοντας δύο μελέτες περίπτωσης.
Στο θεωρητικό υπόβαθρο αναλύονται βασικά ερευνητικά ερωτήματα που οδηγούν στην διαμόρφωση του θεωρικού πλαισίου της εργασίας. Ξεκινώντας από την ανάγκη που προέκυψε, ώστε οι επιχειρήσεις να αλλάξουν τον παραδοσιακό τρόπο λειτουργίας τους και να στραφούν στη διοίκηση με βάση τις διαδικασίες, συνεχίζοντας στην αναφορά και αποσαφήνιση βασικών εννοιών, την μεθοδολογία και καταλήγοντας στα οφέλη που προκύπτουν από την Διαχείριση Επιχειρησιακών Διαδικασιών.
Στο πρακτικό κομμάτι, παρουσιάζεται μια ολοκληρωμένη εικόνα σχετικά με τις διαδικασίες και την διαχείριση αυτών, σε έναν μεγάλο Οργανισμό, την Τράπεζα Eurobank.
Επίσης γίνεται μία καταγραφή και ανάλυση των διαδικασιών σε μία επιχείρηση που παράγει και εμπορεύεται ενδύματα.
Abstract
In our modern competitive time, a company's viability depends on its flexibility, its ability to adapt to the circumstances, and its compatibility for cooperation with other companies.
Business Process Management (BPM) is the new trend that standardizes and optimizes existing processes and can provide businesses with a competitive edge.
In this thesis an attempt is made to understand Business Process Management as a business practice, initially through the theoretical background and then through the empirical approach by looking at two case studies.
The theoretical background analyzes basic research questions that lead to the theoretical framework of this paper. Starting with the need that has arisen so that businesses change their traditional mode of operation and turn to process view of business, continuing to reference and clarify key concepts, methodology and ending with the benefits of Business Process Management.
In the practical part, is presented a comprehensive picture of the processes and their management, to a large Greek bank, Eurobank.
Also, is carried out a listing and analysis of processes in a company that produces and markets clothing.
Number of pages
110Faculty
Σχολή Τεχνολογικών ΕφαρμογώνAcademic Department
Τμήμα Κλωστοϋφαντουργών Μηχανικών Τ.Ε.Language
GreekCollections
The following license files are associated with this item: