Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΔρόσος, Δημήτριος
dc.contributor.authorΠαναγίδη, Χριστίνα-Αρετή
dc.contributor.authorΣιδερή, Δημητρούλα
dc.date.accessioned2017-06-07T09:16:20Z
dc.date.available2017-06-07T09:16:20Z
dc.date.issued2017-05-30
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3529
dc.description.abstractΟι σημερινές επιχειρήσεις λειτουργούν μέσα σε ένα άκρως ανταγωνιστικό και πολύπλοκο εξωτερικό περιβάλλον. Η υιοθέτηση των συστημάτων στρατηγικής διοίκησης (strategic management) και μέτρησης της απόδοσης (performance measurement) από τις επιχειρήσεις, μπορούν να συμβάλουν σημαντικά στην αύξηση της ικανότητας αυτών να ανταγωνιστούν με επιτυχία σε εθνικό και / ή διεθνές επίπεδο, εφόσον φυσικά αναπτυχθούν και χρησιμοποιηθούν σωστά (Sink & Tuttle, 1989:1). Είναι πλέον κατανοητό ότι οι ραγδαίες διεθνείς εξελίξεις σε παγκόσμιο επίπεδο στο χώρο των επιχειρήσεων διαμορφώνουν νέα δεδομένα και συνθήκες στον τομέα της οργάνωσης, και της παραγωγής. Σύγχρονοι αγοραστικοί, οικονομικοί, κοινωνικοί και τεχνολογικοί παράγοντες, δημιουργούν ένα επιχειρησιακό περιβάλλον υψηλού ανταγωνισμού, στο οποίο οι πελάτες και κατ' επέκταση η βιωσιμότητα της επιχείρησης αποτελούν το βασικό στόχο.el
dc.format.extent280el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Προσωπικούel
dc.titleΗ μέτρηση της ικανοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού ως σημαντικό εργαλείο της αποτελεσματικής διαχείρισης τηςel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΜέτρηση ικανοποίησηςel
dc.subject.keywordΑνθρώπινο δυναμικόel
dc.subject.keywordΙκανοποίηση εργαζομένωνel
dc.subject.keywordΔιοίκηση ανθρώπινου δυναμικούel
dc.subject.keywordΔιοίκηση ανθρωπίνων πόρωνel
dc.subject.keywordΕκπαίδευση προσωπικούel
dc.subject.keywordΑμοιβήel
dc.subject.keywordΙκανοποίηση πελατώνel
dc.description.abstracttranslatedToday's businesses operate in a highly competitive and complex external environment. The adoption of strategic management systems and measuring the performance by businesses, can contribute significantly to increase their ability to compete successfully in national and / or international level, where naturally developed and used correctly ( Sink & Tuttle, 1989: 1). It is now understood that the rapid international developments worldwide in business form the new circumstances and conditions in terms of organization and production. Synchronous purchasing, economic, social and technological factors create a business highly competitive environment in which clients and thus the viability of the business is the main goalsel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"