Ανάπτυξη εφαρμογής ηλεκτρονικού πολεμικού παιχνιδιού
Πτυχιακή εργασία
Author
Κατρακούλης, Μελέτιος
Μανίκας, Γεώργιος
Date
2016-09Advisor
Ματιάτος, ΣπυρίδωνSubject
TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Γλώσσες Προγραμματισμού ; TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Διαδίκτυο (Internet) ; TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Client/Server Computing ; TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Προγράμματα ΥπολογιστήKeywords
Unity ; Blender ; FPS ; Γλώσσα προγραμματισμού C# ; Σχεδιαστικά προγράμματα ; First – Person Shooting ; Ηλεκτρονικά παιχνίδια ; Διαδικτυακά παιχνίδιαAbstract
Η Πτυχιακή έχει ως θέμα την δημιουργία ενός FPS(First – Person Shooting) παιχνιδιού σε περιβάλλον Unity και σε γλώσσα C# με τη χρήση των σχεδιαστικών προγραμμάτων Unity (5.1.2f1 free) και Blender (2.75). Τα πρόγραμμα δεν είναι αγορασμένα με αποτέλεσμα να υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί στις δυνατότητες ανάπτυξης. H C# ως αντικειμενοστραφής γλώσσα προγραμματισμού είναι κατάλληλη για τον σχεδιασμό τέτοιου είδους παιχνιδιών. Τα δύο σχεδιαστικά προγράμματα επιλέχθηκαν ως προσιτά προς τους χρήστες και εύκολα στην χρήση τους. Σκοπός του παιχνιδιού, μετά την επιλογή ομάδας ή τυχαίο ορισμό της ομάδας, είναι η εξόντωση της αντίπαλης ομάδας με την χρήση των οπλών των παικτών. Τα στάδια υλοποίησης της πτυχιακής περιλαμβάνουν: (α) Σχεδιασμό της πίστας στο Blender, (β) Σχεδιασμό γραφικού περιβάλλοντος στο Unity, (γ) Εγκατάσταση του Server (διακομιστής) για την συνδεσιμότητα των χρηστών, (δ) Συγχρονισμό των χρηστών με τον Server (διακομιστής), (ε) Εγκατάσταση γραφικών των παικτών και (στ) Προγραμματισμός χειρισμού του παίκτη.
Abstract
The subject for our thesis was the development of an FPS(First-Person Shooting) game, created in the environment of Unity and the programming language was C#. The programs that were used for this development were Unity(5.1.2f1) and Blender(2.75). Those programs were not purchased and that as a result was the limitation to the growth potential of the application. C# as an oriented programming language it's the best choice and best suited for the design of a development for a game like this. Unity and Blender were the two programs preferred for this development because of their good accessibility and easiness on use. The purpose of the game, after the selection or random definition of the teams, is the extermination of all the opponents with the use of each player’s weapons. The stages of developing the game are:(a) Design the map using Blender, (b) Design the GUI using Unity ,(c)Install a server (διακομιστής) for user connectivity, (d) Synchronizing the users with the server (διακομιστής), (e) Installing graphics of players, (f) Develop the player handling programming.
Number of pages
98Faculty
Σχολή Τεχνολογικών ΕφαρμογώνAcademic Department
Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε.Language
GreekThe following license files are associated with this item: