Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού στρατηγικής με χρήση της μηχανής Unity
Development of a strategy video game using the Unity game engine
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Επιστήμη Υπολογιστή (Software) ; TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Τεχνητή ΝοημοσύνηΛέξεις κλειδιά
Βιντεοπαιχνίδια ; Τεχνητή νοημοσύνη ; Unity ; Video games ; Γλώσσα προγραμματισμού C# ; Ανάπτυξη παιχνιδιού στρατηγικήςΠερίληψη
Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού στρατηγικής με χρήση της μηχανής Unity. Χρησιμοποιείται η γλώσσα προγραμματισμού C#. Γίνεται μια σύντομη ιστορική αναδρομή στα βιντεοπαιχνίδια και πιο συγκεκριμένα στο είδος του παιχνιδιού που θα αναπτυχθεί. Θα αναλυθεί η μηχανή Unity και θα επιχειρηθεί να γίνει χρήση όσων περισσότερων εκ των εργαλείων που παρέχει γίνεται ώστε να καλυφθεί όσο πιο ολοκληρωμένα είναι δυνατό η χρησιμότητα του στην ανάπτυξη και οργάνωση παιχνιδιών. Το παιχνίδι είναι βασισμένο σε γύρους, με χωρισμένο σε κελιά χάρτη, του οποίου παρουσιάζονται οι μέθοδοι δημιουργίας, με τους παίχτες να έχουν προκαθορισμένο αριθμών κινήσεων ανά γύρο. Γίνεται χρήση αλγορίθμων για τη δημιουργία του συστήματος κίνησης και αναπτύσσεται τεχνητή νοημοσύνη για παιχνίδι εναντίων του υπολογιστή. Παρουσιάζεται ο τρόπος χρήσης περίπλοκων μοντέλων με animations και η προσθήκη ήχου και ρυθμίσεων. Μελετάται η ανάπτυξη μενού επιλογών και λειτουργίας παιχνιδιού πολλαπλών παιχτών σε τοπικό δίκτυο για ένα πιο ολοκληρωμένο έργο αλλά και για επίδειξη των συγκεκριμένων δυνατοτήτων. Γίνεται αναφορά στις νομικές διαφυλάξεις του δημιουργού που επιθυμεί την πώληση ή εκμετάλλευση του παιχνιδιού. Παρουσιάζονται προβλήματα που δημιουργήθηκαν στην ανάπτυξη και ο τρόπος που διορθώθηκαν ύστερα από δοκιμή. Σκοπός της πτυχιακής είναι η κατάδειξη των γνώσεων και εργαλείων που χρειάζονται για τη δημιουργία ενός βιντεοπαιχνιδιού.
Περίληψη
This thesis deals with the design and development of a strategy video game using the Unity game engine. The C# programming language is being used. There is a brief historical retrospective in video games and more specifically the type of the game to be developed. The Unity engine will be analyzed and the use of as many of the tools provided will be attempted in order to cover the most complete possible usefulness in the development and organization of games. The game is based in turns, with divided cells in the map, with the methods of creation showed, with the players able of a predetermined number of actions per turn. Algorithms for the generation of a path system are being used and artificial intelligence is developed for play against the computer. The use of complex models with animations is shown and the addition of sound and settings. The development of menus is studied as well as a multiplayer in local network game mode for a more integrated work and demonstration of these capabilities. The legal safeguards of the creator who wishes to sell or exploit the game are being referenced. Problems encountered in the development are presented and the way they were corrected after testing. The aim of the thesis is to demonstrate the knowledge and tools needed to create a video game.
Αριθμός σελίδων
80Σχολή
Σχολή Τεχνολογικών ΕφαρμογώνΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε.Γλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: