Συγκριτική προσέγγιση των συστημάτων εκπαιδευτικής αξιολόγησης της Ελλάδας και χωρών του εξωτερικού
Keywords
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού προσωπικού ; Εκπαίδευση ; Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου ; Εκπαιδευτικά συστήματα ; PISA ; Ινστιτούτο εκπαιδευτικής πολιτικήςAbstract
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να τονίσει την αναγκαιότητα της ύπαρξης, αλλά και να περιγράψει τη σημασία που έχει η εφαρμογή ενός συστήματος αξιολόγησης στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς, μέσα από την περιγραφή, ανάλυση και σύγκριση των συστημάτων αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου και ειδικότερα, του εκπαιδευτικού προσωπικού, που εφαρμόζονται τόσο στη χώρα μας όσο και σε χώρες εντός και εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ευελπιστώντας να θέσει τις βάσεις για την υιοθέτηση νέων αντιλήψεων, αλλά και νέων πρακτικών στον τομέα της εκπαιδευτικής αξιολόγησης στη χώρα μας. Οι χώρες των οποίων τα συστήματα αξιολόγησης εξετάζονται στην παρούσα μελέτη έχουν επιλεγεί με βασικό κριτήριο την επίδοση των μαθητών στο Διεθνές Πρόγραμμα για την αξιολόγηση των μαθητών PISA (Programme for International Student Assessment) που υλοποιείται υπό την οργάνωση της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης του ΟΟΣΑ(Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης).
Number of pages
112Post-graduate Program
Διοίκηση Εκπαιδευτικών ΜονάδωνLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: