Δίκτυο πρότυπων πειραματικών. Η δημιουργία και η αποτύπωση της λειτουργίας τους
Μεταπτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Στυλιάρης, Ευστάθιος
Τζιάβας, Αριστείδης
Ημερομηνία
2017-02Επιβλέπων
Ρουσσάκης, ΙωάννηςΘεματική επικεφαλίδα
TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::ΕκπαίδευσηΛέξεις κλειδιά
Πρότυπα πειραματικά σχολεία ; Δ.Ε.Π.Π.Σ. ; ΕΠ.Ε.Σ. ; Νόμος 3966/2011 ; Αξιολόγηση σχολικών μονάδων ; Αξιολόγηση εκπαιδευτικού προσωπικού ; Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων ; Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο Προτύπων και Πειραματικών ΣχολείωνΠερίληψη
Η παρούσα εργασία αναφέρεται στη λειτουργία του δικτύου των Πρότυπων
Πειραματικών Σχολείων από την ίδρυσή τους έως το Δεκέμβριο του 2014, όπως
ορίσθηκαν με το νόμο 3966/2011. Καταγράφονται τα πρωτογενή στοιχεία από τη
λειτουργία του δικτύου και οι απόψεις των εμπλεκόμενων φορέων και προσώπων
κατά την εφαρμογή του παραπάνω νόμου. Αναλυτικότερα, παρουσιάζονται πίνακες
με τα σχολεία και τις βαθμολογίες των κατά τη διάρκεια της επιλογής τους, πίνακες
με συγκεντρωτικά στοιχεία για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και τις αιτήσεις
των μαθητών με σκοπό να αποτελέσουν πηγή για μελλοντική έρευνα. Τέλος, η
εργασία ολοκληρώνεται με έρευνα, στους υπηρετούντες εκπαιδευτικούς του δικτύου,
στοχεύοντας στη διερεύνηση των απόψεων τους σχετικά με τα Νέα Διοικητικά,
Παιδαγωγικά Όργανα και το βαθμό ικανοποίησης των προσδοκιών τους για αυτά τα
σχολεία.
Περίληψη
This paper is about the operation of the Pilot Schools Network from their inception
until December 2014, as defined by law 3966/2011. In the paper are recorded the raw
data from the operation of the network as well as the views of stakeholders during the
implementation of the above law. More specifically, tables are presented with the
schools and their scores during their selection, tables with aggregated data about the
evaluation of teachers and students' applications in order to be used as a source for
future research. Finally, the paper concludes with research among the teachers of the
network, aiming to explore their views on the new Administrative, Educational
Institutions and discover whether these schools live up to their expectations.