Πλοήγηση MBA - Διοίκηση Επιχειρήσεων ανά Θέμα "TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing"
Αποτελέσματα 6-7 από 7
-
Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην ενίσχυση της αξίας της μάρκας.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05-28) -
Τεχνικές & εργαλεία ψηφιακής διαφήμισης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11)Η παρούσα έρευνα πραγματεύεται το θέμα των τεχνικών και μεθόδων της ψηφιακής διαφήμισης. Στην πρώτη ενότητα, γίνεται η παρουσίαση και εκτίθεται ο ορισμός του φάσματος της ψηφιακής διαφήμισης και των εργαλείων της, καθώς ...