Η επίδραση των social media και του internet στο digital marketing
Πτυχιακή εργασία
Author
Κορωναίου, Σοφία
Τσικόπουλος, Κωνσταντίνος-Μάριος
Date
2016-10Advisor
Ψαρομήλιγκος, ΙωάννηςKeywords
Social media ; Κοινωνικά δίκτυα ; Digital marketing ; Διαφήμιση και διαδίκτυο ; Social media marketing ; Ψηφιακό μάρκετινγκAbstract
The continuous development of the Internet in recent years has brought about significant changes in many areas of society. The rapid evolution of Social Media and the continuous increase of users worldwide play an important role in the Greek and global market. One important area in which play lately important role of Social Media, is also a business and marketing. In particular, at a time like the present, where the economic crisis is evident in every market sector, alternative solutions to enhance business position is particularly important, and social networks are able to offer such solutions. A key reason why have turned all businesses in advertising over the internet. The goal of business is to collect consumer views regarding the products traded, increasing its popularity and profitability.
Abstract
Η διαρκής ανάπτυξη του διαδικτύου τα τελευταία χρόνια έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε πολλούς τομείς της κοινωνίας. Η ταχεία εξέλιξη των Social Media και η συνεχείς αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην ελληνική και παγκόσμια αγορά. Ένας σημαντικός τομέας, στον οποίο διαδραματίζουν το τελευταίο διάστημα σημαντικό ρόλο τα Social Media, είναι και αυτός των επιχειρήσεων και του μάρκετινγκ. Ειδικότερα, σε μια περίοδο σαν την σημερινή, όπου η οικονομική κρίση είναι εμφανής σε κάθε τομέα της αγοράς, οι εναλλακτικές λύσεις για την ενίσχυση της θέσης των επιχειρήσεων είναι ιδιαίτερα σημαντικές και τα κοινωνικά δίκτυα είναι σε θέση να προσφέρουν τέτοιες λύσεις. Ένας βασικός λόγος για τον οποίον έχουν στραφεί όλες οι επιχειρήσεις στην διαφήμισή τους μέσω του διαδικτύου. Στόχος των επιχειρήσεων, είναι η συλλογή απόψεων των καταναλωτών, αναφορικά με τα προϊόντα που εμπορεύονται, αυξάνοντας τη δημοτικότητά και την κερδοφορία τους.
Number of pages
58 σελ.Faculty
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςAcademic Department
Τμήμα Διοίκησης ΕπιχειρήσεωνLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: