Η επίδραση των social media και του internet στο digital marketing
Πτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Κορωναίου, Σοφία
Τσικόπουλος, Κωνσταντίνος-Μάριος
Ημερομηνία
2016-10Επιβλέπων
Ψαρομήλιγκος, ΙωάννηςΘεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::ΜάρκετινγκΛέξεις κλειδιά
Social media ; Κοινωνικά δίκτυα ; Digital marketing ; Διαφήμιση και διαδίκτυο ; Social media marketing ; Ψηφιακό μάρκετινγκΠερίληψη
The continuous development of the Internet in recent years has brought about significant changes in many areas of society. The rapid evolution of Social Media and the continuous increase of users worldwide play an important role in the Greek and global market. One important area in which play lately important role of Social Media, is also a business and marketing. In particular, at a time like the present, where the economic crisis is evident in every market sector, alternative solutions to enhance business position is particularly important, and social networks are able to offer such solutions. A key reason why have turned all businesses in advertising over the internet. The goal of business is to collect consumer views regarding the products traded, increasing its popularity and profitability.
Περίληψη
Η διαρκής ανάπτυξη του διαδικτύου τα τελευταία χρόνια έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε πολλούς τομείς της κοινωνίας. Η ταχεία εξέλιξη των Social Media και η συνεχείς αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην ελληνική και παγκόσμια αγορά. Ένας σημαντικός τομέας, στον οποίο διαδραματίζουν το τελευταίο διάστημα σημαντικό ρόλο τα Social Media, είναι και αυτός των επιχειρήσεων και του μάρκετινγκ. Ειδικότερα, σε μια περίοδο σαν την σημερινή, όπου η οικονομική κρίση είναι εμφανής σε κάθε τομέα της αγοράς, οι εναλλακτικές λύσεις για την ενίσχυση της θέσης των επιχειρήσεων είναι ιδιαίτερα σημαντικές και τα κοινωνικά δίκτυα είναι σε θέση να προσφέρουν τέτοιες λύσεις. Ένας βασικός λόγος για τον οποίον έχουν στραφεί όλες οι επιχειρήσεις στην διαφήμισή τους μέσω του διαδικτύου. Στόχος των επιχειρήσεων, είναι η συλλογή απόψεων των καταναλωτών, αναφορικά με τα προϊόντα που εμπορεύονται, αυξάνοντας τη δημοτικότητά και την κερδοφορία τους.
Αριθμός σελίδων
58 σελ.Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Διοίκησης ΕπιχειρήσεωνΓλώσσα
ΕλληνικάΣυλλογή
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: