Εκπαιδευτικά συγγραφικά εργαλεία για on-line αξιολογήσεις: μια μελέτη περίπτωσης στο μάθημα του προγραμματισμού Η/Υ
Keywords
Διαμορφωτική αξιολόγηση ; Articulate Storyline 2 ; Εκπαίδευση ; Online αξιολόγησηAbstract
Σήμερα συναντά κανείς μια πληθώρα συγγραφικών εργαλείων για ανάπτυξη και αξιολόγηση ηλεκτρονικού μαθησιακού περιεχομένου και μάλιστα πολλά από αυτά ανοικτού κώδικα. Στη συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία θα γίνει μια επισκόπηση των εργαλείων συγγραφής και ιδιαίτερα των δυνατοτήτων που παρέχουν για on-line αξιολόγηση καθώς επίσης και της σημασίας των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα. Στη συνέχεια θα γίνει μια μελέτη περίπτωσης με βάση το εργαλείο συγγραφής Articulate Storyline 2 στο μάθημα του προγραμματισμού Η/Υ. Θα αναπτυχθούν μια σειρά on-line ασκήσεων για αυτο-αξιολόγηση οι οποίες θα δοθούν στους φοιτητές του μαθήματος. Στόχος των ασκήσεων αυτών θα είναι η παροχή ανατροφοδότησης (διαμορφωτική αξιολόγηση) και η παρακίνηση των φοιτητών ως προς το αντικείμενο του προγραμματισμού με απώτερο σκοπό την αύξηση της μαθησιακής αποτελεσματικότητας στο συγκεκριμένο μάθημα. Για τη συγκεκριμένη μέτρηση θα δοθεί συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο στους φοιτητές στο τέλος του μαθήματος όπου θα μετρηθεί η αποδοχή της όλης παρέμβασης.
Number of pages
107 σελ.Faculty
Σχολή Τεχνολογικών ΕφαρμογώνAcademic Department
Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε.Language
GreekThe following license files are associated with this item: