Η καινοτομία σαν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε περιόδους κρίσης
The innovation as a competitive advantage in crisis periods
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων ; TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Οικονομική ΚρίσηΛέξεις κλειδιά
Οικονομική κρίση ; Καινοτομία ; ΕπιχειρηματικότηταΠερίληψη
Εντός των πλαισίων του σημερινού διεθνούς περιβάλλοντος το οποίο μεταβάλλεται με ταχύτατους ρυθμούς, η ικανότητα των επιχειρήσεων να εισάγουν στην αγορά μια νέα καινοτομία, αποτελεί το μεγαλύτερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα τους. Αυτό είναι προφανές, αφού με τον τρόπο αυτό οι καινοτόμες επιχειρήσεις αποκτούν σημαντικό μερίδιο αγοράς με παράλληλη αύξηση της κερδοφορίας τους. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναλύσει την έννοια και τις εφαρμογές της καινοτομίας, δηλαδή της εφαρμογής μίας νέας μεθόδου στις επιχειρησιακές πρακτικές της επιχείρησης αλλά και τα αποτελέσματα που μπορεί να έχει μια τέτοια πρακτική. Απαραίτητη είναι η μελέτη συγκεκριμένων εννοιών όπως είναι η καινοτομία της εκάστοτε επιχείρησης.