Σχεδίαση με CAD (οποιουδήποτε CAD) τουλάχιστον 3 διαφραγμάτων (bulkheads) δηλ. δομικών στοιχείων μαχητικού αεροσκάφους (του F-35)
Drawing of at least 3 bulkheads using CAD desing for militar aircraft construction
Keywords
Bulkheads ; F-35 ; Fuselage ; Διαφράγματα ; Άτρακτος ; Σχεδίαση αεροσκάφους ; CAD ; Autodesk Inventor ; Πτέρυγα αεροσκάφουςAbstract
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία, με τίτλο «Σχεδίαση με CAD (Autodesk Inventor 2016)
τουλάχιστον τριών διαφραγμάτων (Bulkheads) δηλαδή, δομικών στοιχείων μαχητικού
αεροσκάφους (του F35)». παρουσιάζεται ο σχεδιασμός των έξι βασικών διαφραγμάτων
(bulkheads) της ατράκτου καθώς και μια πειραματική έκδοση των δοκών (Spars ) της
πτέρυγας του μαχητικού αεροσκάφους F-35, με την χρήση του σχεδιαστικού προγράμματος Autodesk Inventor 2016. Tα προαναφερθείσα δομικά στοιχεία παρουσιάζονται σε συμπαγή μορφή (solid), σε μηχανολογικό σχέδιο αλλά και στην τελική τους συναρμογή (Assembly). Γίνετε ιστορική αναδρομή στα προγενέστερα ,του F-35 ,πολεμικά αεροπλάνα με σκοπό να φανεί η αλματώδη τεχνολογική ανάπτυξη των τελευταίων χρόνων πάνω στην αεροναυπηγική . Αναφερόμαστε στο πρόγραμμα F-35 και αναλύουμε ξεχωριστά τις τρις εκδόσεις του (CV,CTOL,CTOVL) αναδεικνύοντας τις μεταξύ τους διαφορές. Τέλος γίνεται αναφορά στα διαφράγματα ( bulkheads ) , στην χρησιμότητα τους, και στην τεχνολογία κατασκευής τους
Abstract
In this graduation thesis, entitled "Designing with CAD (Autodesk Inventor 2016) at least
three Bulkheads which are structural components of the F-35 fighter aircraft» are presented by using the Autodesk Inventor 2016 designing programme the drawings of the six basic bulkheads of the main fuselage of the F-35 fighter airplane ,as well as the experimental version of the spars of the wings .the aforementioned structural components are presented in solid form, as a mechanical sketch and in its final assembled form. A look through time at previous aircrafts (pre-F35) , will attempt to show the rapidly evolving technology of recent aeronautic. A demonstration of the F35 programme will be made and analysis of each variant to show the differences between them. Finally reference will made on the usefulness of the bulkheads and the technology to produce them
Number of pages
123 σελ.Faculty
Σχολή Τεχνολογικών ΕφαρμογώνAcademic Department
Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.Language
GreekCollections
The following license files are associated with this item: