Η συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς την αγορά του βιολογικού ελαιόλαδου κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης
Πτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Γιαννακόδημος, Δημήτριος
Καϊτσας, Σπήλιος
Ημερομηνία
2016-02Επιβλέπων
Κουτσογιάννη, ΕυαγγελίαΘεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Καταναλωτές ; TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Συμπεριφορά ΚαταναλωτήΛέξεις κλειδιά
Βιολογικό λάδι ; Ελαιόλαδο ; Συμπεριφορά καταναλωτή ; Οικονομική κρίσηΠερίληψη
Η εργασία αυτή διεξήχθη με σκοπό να δούμε κατά κύρια βάση τις συνήθειες του μέσου Έλληνα καταναλωτή σε περίοδο οικονομικής ύφεσης σχετικά με την αγορά του βιολογικού ελαιόλαδου. Επιπλέον , θα εξετάσουμε το νομοθετικό πλαίσιο σχετικά με την λειτουργία της βιολογικής ελαιοκαλλιέργειας.
Εκτός των θεωρητικών κομματιών οπού θα ενημερωθούμε για την σπουδαιότητα του ελαιόλαδου αλλά και της αξίας του στον αρχαίο αλλά και σύγχρονο κόσμο , θα αναλύσουμε την συμπεριφορά των καταναλωτών με την βοήθεια ενός ερωτηματολογίου , τις συνήθειες ως προς την αγορά του βιολογικού ελαιόλαδου , την συχνότητα κατά την οποία αγοράζεται το λάδι , τους λόγους για τους οποίους δεν αγοράζεται το βιολογικό ελαιόλαδο και άλλα πολλά.
Συμπερασματικά , μπορούμε να πούμε πως το βιολογικό ελαιόλαδο είναι αρκετά ακριβό για αυτό και δεν προτιμάται πολλές φορές από τα μεσαία οικονομικά στρέμματα. Επίσης , φαίνεται πως επι το πλειστον νέοι αλλά και μεγαλύτεροι εκτιμούν τα οφέλη αυτού του προϊόντος και τις περισσότερες φορές υπάρχει εκ των προτέρων επιλογής της μάρκας του προϊόντος που θα αγοράσουν , τις περισσότερες φορές σε σούπερ μάρκετ και άλλες και ειδικά καταστήματα πώλησης βιολογικών προϊόντων.