Πρόγραμμα Erasmus και σύγκριση ελληνικών και ξένων Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::ΕκπαίδευσηΛέξεις κλειδιά
Εκπαίδευση, Ανώτατη ; Erasmus ; Εκπαιδευτικά συστήματα ; Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα ; Σλοβακία εκπαιδευτικό σύστημαΠερίληψη
Στο πρώτο μέρος της παρούσας εργασίας επιδιώχθηκε η σύνοψη των πιο σημαντικών στοιχείων που περιλαμβάνει το πρόγραμμα erasmus.
Στο μέρος αυτό παρουσιάζεται μία εικόνα της κίνησης των φοιτητών και η αποτύπωση της εμπειρίας αυτής μέσα απ’την πραγματοποίηση ενός ακαδημαϊκού εξαμήνου στην Μπρατισλάβα της Σλοβακίας.
Στη συνέχεια υπήρξε σύγκριση ανάμεσα στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας και της Σλοβακίας αλλά και μίας ευρύτερης εικόνας των πανεπιστημίων της Ευρώπης.
Η σύγκριση αυτή αφορούσε αρκετές δομές που περιλαμβάνει το εκπαιδευτικό σύστημα, οι οποίες αναλύονται παρακάτω.
Μέσα από αυτή την ανάλυση βρέθηκαν κάποια συμπεράσματα τα οποία αποτυπώθηκαν στο τέλος της εργασίας.
Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η παρότρυνση των φοιτητών για συμμετοχή στο πρόγραμμα αυτό, αλλά και η ανεύρεση κάποιας λύσης για την όσο το δυνατόν βελτίωση της εικόνας του εκπαιδευτικού συστήματος της χώρας μας.
Περίληψη
In the first part of this paper was sought the summary of the most important parts that are included in Erasmus.
In this part are shown – firstly- the movement of students in Erasmus and then the depiction of my personal experience from an academic semester.
Subsequently, there is a comparison of Greek educational system with Slovakian and a small part of Europian system as well.
This analysis found some conclusions that are reflected in the end of this paper.
Porpuse of this paper is to encourage the students to participate in Erasmus, and also to find a solution to improve the educational system of our country.
Αριθμός σελίδων
50 σελ.Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Λογιστικής και ΧρηματοοικονομικήςΓλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: