Η οικονομική, επιχειρηματική και νομική διάσταση του Franchising
Keywords
Franchising ; ΔικαιοχρησίαAbstract
Στα πλαίσια της ανάλυσης της μεθόδου του franchising, η παρούσα εργασία χωρίζεται σε εννέα κεφάλαια. Στο πρώτο μέρος διαπραγματεύεται το θέμα του franchising που είναι ένα θέμα αρκετά περίπλοκο και έχει εξελιχθεί σε μεγάλο βαθμό στις μέρες μας. Πιο συγκεκριμένα στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η θεωρητική έννοια του franchising αναλύοντας τι αφορά και σε ποιους απευθύνεται. Επίσης, παρουσιάζεται και η ιστορική προσέγγιση της μεθόδου.
Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται αναφορά για το franchising στην Ελλάδα, καθώς και για το διεθνές franchising και γενικότερα για τις τάσεις στη διεθνή αγορά.
Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά για τη δομή που έχει μια σύμβαση Franchising, ενώ στο επόμενο κεφάλαιο το τέταρτο αναλύονται οι μορφές και η τυπολογική διάκριση των συμφωνιών του Franchising. Στο πέμπτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά για τις υποχρεώσεις του δότη αλλά και του λήπτη, ενώ στο έκτο για τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που προσφέρει η μέθοδος στους franchisors και franchisees. Τέλος, στα τελευταία τρία κεφάλαια, έβδομο, όγδοο και ένατο αναλύονται διεξοδικά οι διαστάσεις του Franchising σε οικονομικό, επιχειρηματικό και νομικό επίπεδο.
Number of pages
44 σελ.Faculty
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςAcademic Department
Τμήμα Λογιστικής και ΧρηματοοικονομικήςLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: