Μέτρηση ικανοποίησης πελατών, καταστημάτων λιανικής. Η περίπτωση των αθλητικών ειδών
Keywords
Πελάτες ; Ικανοποίηση πελατών ; Έρευνα ; Στατιστική ανάλυσηAbstract
Η ικανοποίηση των πελατών μετρά κατά πόσο τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες μιας επιχείρησης ικανοποιούν ή υπερβαίνουν τις προσδοκίες των πελατών. Η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών από τις επιχειρήσεις αποτελεί πολύ σημαντικό ζήτημα για την λειτουργία τους και την σχεδίαση της στρατηγικής τους.
Σκοπός της παρούσας ερευνητικής μελέτης είναι να μετρηθεί κατά πόσο ικανοποιούνται οι πελάτες ενός καταστήματος αθλητικών ειδών κατά την επίσκεψή τους σε αυτό.
Το δείγμα που χρησιμοποιήθηκε για την έρευνα αποτελείτο από 70 καταναλωτές-πελάτες ενός καταστήματος της εταιρείας αθλητικών ειδών «Intersport» στην Αττική, ηλικίας 16 έως 24 ετών (17,14%), 25 έως 34 ετών (40%), 35 έως 44 ετών (30%) και άνω των 45 ετών (12,86%). Συλλέχθηκε μέσω ερωτηματολογίου κατά την έξοδο τους από τα καταστήματα κατά την περίοδο 20/12/2013 έως 30/04/2014.
Number of pages
37 σελ.Faculty
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςAcademic Department
Τμήμα Διοίκησης ΕπιχειρήσεωνLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: