Ο θεσμός της χορηγίας στην Ελλάδα , κατά την διάρκεια της κρίσης, και εταιρίες που την εφαρμόζουν
Πτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Χατζόπουλος, Κωνσταντίνος
Γρίβα, Ζέτα
Ημερομηνία
2014Επιβλέπων
Πατσίκας, ΣτυλιανόςΘεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εταιρείες ; TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::ΟικονομικήΛέξεις κλειδιά
Χορηγίες ; Ελλάδα ; Οικονομική κρίση ; ΕταιρείεςΠερίληψη
Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι να διερευνηθεί ο θεσμός της χορηγίας στην ελληνική κρίση, και να διαπιστώσει πιες είναι οι αλλαγές στις πολιτικές των επιχειρήσεων , και στο υπάρχον νομοθετικό σύστημα καθώς και η διαδικασία σύναψης χορηγικών συνεργασιών μεταξύ επιχειρήσεων και επαγγελματικών, καλλιτεχνικών και άλλων ομάδων, με μελέτη περιπτώσεων τριών επιχειρήσεων που συνεχίζουν τις χορηγίες κατά την διάρκεια της κρίσης .
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με άντληση στοιχείων από το διαδίκτυο, τη σχετική βιβλιογραφία. Τα στοιχεία που συλλέχθηκαν, ομαδοποιήθηκαν και επεξεργάστηκαν ώστε να προκύψουν συμπεράσματα σχετικά με την χορηγία σε περιόδους κρίσεων.
Στο πρώτο κεφάλαιο ερευνούμε τον θεσμό της χορηγίας . Κάνουμε ιστορική αναδρομή , και εξετάζουμε την σημασία του στην αρχαιότητα , όπου συνδέετε άρρηκτα πλέον με την σημερινή εποχή . Έπειτα αντλούμε τις διαφορές και τις ομοιότητες με την σύγχρονη εποχή . Επιπλέων κάνουμε τον διαχωρισμό εννοιών με την δωρεά, και την διαφήμιση .
Στο δεύτερο κεφάλαιο μελετάμε στην χορηγία μέσα στην κρίση , τις πολιτικές ,και κατευθύνσεις των εταιριών , καθώς και άρθρα στα οποία εμφανίζετε ο θεσμός να βρίσκετε σε δυσκολία . Επιπρόσθετα μελετάμε τις ακμάζουσες χορηγίες στον αθλητισμό . Έπειτα διερευνούμε τα προγράμματα χορηγιών τριών μεγάλων εταιριών , που ακόμα επενδύουν στον θεσμό της χορηγίας με ζήλο και προσπάθεια . Τέλος προσπαθούμε να δούμε το μέλλον στον θεσμό .
Αριθμός σελίδων
86 σελ.Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Λογιστικής και ΧρηματοοικονομικήςΓλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: