Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚουτσογιάννη, Ευαγγελία
dc.contributor.authorΝτερζώτη, Γαρυφαλλιά
dc.date.accessioned2014-11-03T09:18:42Z
dc.date.available2014-11-03T09:18:42Z
dc.date.issued2014-02
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2430
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία δημιουργήθηκε με σκοπό να ενημερώσει όχι μόνο όσους ενδιαφέρονται για το ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλά και για όσους επιθυμούν να το γνωρίσουν. Αναλύεται ο βασικός παράγοντας διαδίκτυο, μιας και χωρίς αυτό δε θα υφίστανται ηλεκτρονικό εμπόριο. Στη συνέχεια ακολουθεί μαι ιστορική αναδρομή και εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που υπάρχουν για τις ηλεκτρονικές αγορές, καθώς περιγράφεται και η συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή ως προς το ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως επίσης και οι προτιμήσεις του. Τα παραπάνω επιβεβαιώνονται και με στατιστικά στοιχεία απο έρευνες που έχουν διεξαχθεί στην Ελλάδα απο αρμόδιους φορείς. Επίσης γίνεται και αναφορά στο τρόπο που επιτυγχάνεται μια εμπορική συναλλαγή μέσω διαδικτύου, καθώς και οι τρόποι πληρωμής που υπάρχουν για να ολοκληρωθεί αυτή. Φυσικά δε θα μπορούσε να μην εξεταστεί η νομοθεσία που υπάρχει για το ηλεκτρονικό επιχειρήν, ποιοί παράμετροι διέπουν τη νέα μορφή εμπορίου, καθώς επίσης και οι περιορισμοί στους οποίους υπόκεινται και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Τέλος, γίνεται εκτενή αναφορά για τη φορολογία που υπάρχει για το ηλεκτρονικό εμπόριο, πώς φορολογείται το είσοδημα και η φορολόγηση για την απόδοση ΦΠΑ.el
dc.format.extent34 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριοel
dc.titleΗ ανταπόκριση των ελλήνων καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριοel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.keywordE-Commerceel
dc.subject.keywordΔιαδίκτυοel
dc.subject.keywordΊντερνετ μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΤεχνολογία Πληροφοριών και Επικοινωνίαςel
dc.subject.keywordE-Marketingel
dc.subject.keywordΤΠΕ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"