Ανάλυση χρηματοοικονομικών καταστάσεων «MEDIA - SATURN Ελλάς A.E.»
Πτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Θεοδοσίου, Στυλιανή - Ανθή
Ημερομηνία
2014Επιβλέπων
Συκιανάκης, ΝικόλαοςΘεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Λογιστική::Οικονομικές Καταστάσεις ; TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::ΧρηματοοικονομικήΛέξεις κλειδιά
Χρηματοοικονομικές καταστάσεις ; Οικονομικές καταστάσεις ; Αριθμοδείκτες ; Media- Saturn Ελλάς Α.ΕΠερίληψη
Η εργασία αυτή έχει ως στόχο την ανάλυση και ερμηνεία των λογιστικών καταστάσεων του ομίλου «Media- Saturn Ελλάς Α.Ε» για τις τρεις τελευταίες εταιρικές χρήσεις, ήτοι για τα έτη 2010-2012. Η εξέλιξη των σύγχρονων μεθόδων χρηματοοικονομικής ανάλυσης έχουν συμβάλλει σημαντικά ώστε να μας επιτρέπουν να έχουμε μια συνολική εικόνα ακόμα και για εταιρίες, όπως η Media Markt, που διατηρεί ξεχωριστά Α.Φ.Μ. και φορολογικά στοιχεία για τις επιμέρους δραστηριότητές της στον Ελλαδικό χώρο αφού λειτουργεί σαν συμμετοχική εταιρία και κατά αυτό τον τρόπο μελετήθηκε στην παρούσα εργασία. Από τον Σεπτέμβριο όμως του 2013, που κλείνει και το οικονομικό έτος της εταιρίας, ολοκληρώθηκε και η διαδικασία συγχώνευσης όλων των καταστημάτων της στην Ελλάδα, υπό ένα κοινό Α.Φ.Μ. Περιληπτικά η εργασία στο Πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στις χρηματοοικονομικές καταστάσεις που κάθε εταιρία υποχρεούται να δημοσιεύει στο τέλος κάθε διαχειριστικής χρήσης. Εν συνεχεία στο Δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται γενικά ο σκοπός, οι μέθοδοι και τα είδη της ανάλυσης οικονομικών καταστάσεων που ισχύουν για κάθε επιχείρηση. Στο Τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζονται γενικές πληροφορίες του κλάδου Λιανικής Εμπορίας Ηλεκτρικών Ειδών στην χώρα μας. Στο Τέταρτο Κεφάλαιο γίνεται αναφορά στη μορφή του ομίλου, στο ιστορικό του, στους στόχους του, και στην στρατηγική που ακολουθεί ώστε να είναι ανταγωνιστικός στην αγορά. Στο Πέμπτο κεφάλαιο αναλύονται τα αποτελέσματά της, με την βοήθεια των λογιστικών καταστάσεών της, για τις τελευταίες τρεις εταιρικές χρήσεις χρησιμοποιώντας τις αλλαγές από χρόνο σε χρόνο των μεγεθών ενεργητικού, παθητικού και πωλήσεων καθώς και τις αλλαγές σε ποσοστά ανά κατάστημα ανά οικονομική χρήση με την απεικόνισή τους σε διαγράμματα και γραφήματα για καλύτερη κατανόηση των δεδομένων που εξάγονται και στο Έκτο και τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την ανάλυση των χρηματοοικονομικών καταστάσεων του ομίλου.
Αριθμός σελίδων
70 σελ.Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Λογιστικής και ΧρηματοοικονομικήςΓλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: