Ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά του καταναλωτή
Qualitative and quantitative features of consumer
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::ΚαταναλωτέςΛέξεις κλειδιά
Συμπεριφορά καταναλωτή ; ΚαταναλωτισμόςΠερίληψη
Σε ένα περιβάλλον, μέσα στο οποίο κινούνται κάθε είδους και κάθε μεγέθους βιομηχανίες και εταιρείες, είναι φυσικό επακόλουθο να υπάρχει αυξημένη ανταγωνιστικότητα, επένδυση στο μάρκετινγκ για την καλύτερη προώθηση των αγαθών και την προσπάθεια για επικράτηση στην αγορά με στόχο την μεγαλύτερη δυνατή κατανάλωση.
Σε αυτήν την «μάχη», βασικό όπλο της κάθε επιχείρησης είναι το μάρκετινγκ και στόχος ο
καταναλωτής. Σε αυτόν συρρικνώνεται όλη η προσοχή του Μάρκετινγκ. Το μέσον για να
προσέγγιση τον καταναλωτή είναι η διαφήμιση.
Ο καταναλωτής, ο τελευταίος κρίκος της αλυσίδας, είναι αυτός που αγοράζει τα προϊόντα ή χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες. Η συμπεριφορά του ποικίλλει. Είναι συνδυασμός στοιχείων από επιστήμες όπως της κοινωνιολογίας, της κοινωνικής ανθρωπολογίας και της οικονομίας. Έτσι κρίθηκε σκόπιμο και ωφέλιμο η συμπεριφορά του καταναλωτή να μελετηθεί ξεχωριστά. Για την προστασία του καταναλωτή, απέναντι στο τεράστιο μέγεθος των προϊόντων, συγκροτήθηκαν οργανώσεις και κινήματα προσπαθώντας να κατοχυρώσουν τα δικαιώματα των καταναλωτών.
Η κατανάλωση έχει απασχολήσει μεγάλες προσωπικότητες από την αρχαία ακόμα εποχή και η μελέτη της συμπεριφοράς των καταναλωτών συνεχίζεται έως σήμερα.
Αριθμός σελίδων
56 σελ.Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Λογιστικής και ΧρηματοοικονομικήςΓλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: