Η προώθηση της επιχείρησης μέσω της διαφήμισης στο διαδίκτυο
World Wide Web Marketing & Promotion
Subject
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing ; TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::ΔιαφήμισηKeywords
Διαφήμιση ; Κοινωνικά δίκτυα ; Ηλεκτρονικό εμπόριο ; Διαφήμιση και διαδίκτυοAbstract
Η επικείμενη εργασία έχει ως στόχο να ενημερώσει και να επιδείξει τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση δύναται να προωθηθεί μέσω του διαδικτύου.
Στο πρώτο μέρος της μελέτης αυτής γίνεται μια εκτενής ανάλυση στη διαφήμιση γενικά κυρίως όμως στη διαφήμιση στο διαδίκτυο. Εκτενής αναφορά γίνεται και στο διαδίκτυο φέρνοντας έτσι εις γνώση υπηρεσίες, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που πιθανότατα να μην είναι γνωστά στο ευρύ κοινό.
Το δεύτερο μέρος επικεντρώνεται στην προώθηση της επιχείρησης μέσω διαδικτύου. Στις στρατηγικές και στον τρόπο οργάνωσης των διαφημιστικών προγραμμάτων της επιχείρησης.
Η ανάπτυξη και η πλήρη εξάπλωση του διαδικτύου καθιστούν το ψηφιακό μάρκετινγκ πόλο έλξης για όλο ένα και περισσότερες επιχειρήσεις καθώς θέτει υπό αμφισβήτηση παραδοσιακές στρατηγικές μάρκετινγκ ενώ παράλληλα αλλάζει και την φυσιογνωμία του καταναλωτή. Δίνεται η δυνατότητα μέσα από αυτή την εργασία να κατανοήσουμε ότι ο καταναλωτής αλληλεπιδρά πλέων με μια μάρκα, καθώς λόγω της αμεσότητας και της μόνιμης πρόσβασης σε προϊόντα και υπηρεσίες αυτό είναι πιο εφικτό.
Abstract
The imminent work aims at as it informs and it demonstrates ways with which an enterprise is able it is promoted via the internet.
In the first part of this study becomes an extensive analysis in the publicity generally mainly however in the publicity in the internet. Extensive report becomes also in the internet bringing thus to knowledge services, advantages and disadvantages that very probably to be known in the wide public.
The second part is focused in the promotion of enterprise via internet. In the strategies and in the way of organising advertising programs of enterprise.
The growth and complete spread of internet render the digital marketing pole of attraction for all one and more enterprises as well as places under contestation traditional strategies marketing while at the same time it changes also the physiognomy of consumer. Is given the possibility through this work of comprehending that the consumer interaction sailing with a brand, because of the directness and the permanent access in products and services this is more feasible.
Number of pages
77 σελ.Faculty
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςAcademic Department
Τμήμα Διοίκησης ΕπιχειρήσεωνLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: