Αξιολόγηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών των εστιατορίων των ξενοδοχείων
Keywords
Ποιότητα υπηρεσιών ; Εστιατόρια ξενοδοχείων ; Ποιότητα ; Υπηρεσίες ; Πελάτες ; ΜάρκετινγκAbstract
Σκοπός της πτυχιακής αυτής εργασίας είναι ο προσδιορισμός των κυριότερων
παρεχομένων υπηρεσιών των εστιατορίων των ξενοδοχείων και η αξιολόγηση αυτών.
Μέσω βιβλιογραφικής έρευνας προσδιορίστηκαν και αναλύθηκαν οι
κυριότερες υπηρεσίες των εστιατορίων. Βασικός στόχος της εργασίας είναι η
αξιολόγηση των υπηρεσιών αυτών. Με έρευνα αγοράς σε πελάτες τεσσάρων
ξενοδοχείων, πέντε αστέρων. Η έρευνα έγινε με τη βοήθεια ερωτηματολογίων που
μοιράστηκαν σε τυχαίους πελάτες των εστιατορίων των ξενοδοχείων . Παρά τις
διαφωνίες και τις ανησυχίες των υπευθύνων των εστιατορίων για παρενόχληση των
πελατών, η έρευνα κύλησε ομαλά και οι πελάτες ανταποκρίθηκαν με προθυμία.
Τα αποτελέσματα της έρευνας ήταν θετικά. Η γενική αξιολόγηση των
εστιατορίων των ξενοδοχείων ήταν άνω του μετρίου. Δεν ήταν όμως και
ικανοποιητικά από τη στιγμή που μιλάμε για μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες πέντε
αστέρων.
Η ελληνική τουριστική βιομηχανία όμως έχει ανάγκη από μεγάλα ξενοδοχεία
και ποιοτικά εστιατόρ ια και για να παραμείνει ζωντανή θα πρέπει να γυρίσει στις
ρίζες της. Να εναρμονιστεί με την ιστορία και την κουλτούρα της χώρας και να
προωθήσει την ελληνική γαστρονομία, τα ελληνικά προϊόντα και την ελληνική
φιλοξενία.
Number of pages
95 σελ.Faculty
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςAcademic Department
Τμήμα Τουριστικών ΕπιχειρήσεωνLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: