DC κινητήρες υβριδικά οχήματα
Abstract
Η πτυχιακή αυτή εργασία καλύπτει ένα ευρύ φάσμα των
διαδικασιών ελέγχου υβριδικών οχημάτων και των διαφόρων
κλασσικών και σύγχρονων εφαρμογών του κινητήρα συνεχούς
ρεύματος σε αυτά.
Η ύλη της συγκεκριμένης μελέτης διαρθρώνεται σε έντεκα
κεφάλαια.
Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύονται τα γενικά χαρακτηριστικά των
ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης, μέρος των οποίων είναι και τα
υβριδικά κινητήρια συστήματα .
Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην ανάλυση της κινητήριας μηχανής dc
και των εφαρμογών της στην υβριδική και ηλεκτροκίνητη αυτοκίνηση.
Στο δεύτερο κεφάλαιο πραγματοποιείται μια ιστορική αναδρομή στο
χώρο της υβριδικής ηλεκτροκίνησης και των πρώτων προσπαθειών
κατασκευής αμαξωμάτων υβριδικής τετρακίνησης.
Επίσης επισημαίνονται τα οφέλη της αυτοκίνησης με υβριδικό όχημα
μέσα από έρευνα που διεξήχθει σε πρωτότυπο όχημα.
Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι τρεις
υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων και τα
μειονεκτήματα της κάθε μίας.
βασικές κατηγορίες
πλεονεκτήματα και
Το τέταρτο κεφάλαιο ασχολείται με τις καταστάσεις λειτουργίας των
υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων, με το πώς αυτά κατανέμονται
αναλόγως την υβριδικότητα τους και γίνεται εκτεταμένη αναφορά
στην τεχνολογία των plug-in υβριδικών οχημάτων.
Με άλλα λόγια περιγράφεται ολόκληρη η επιστημονική τεχνολογία
των υβριδικών και ηλεκτροκίνητων οχημάτων, καθώς και τα πολλά
θετικά τους στοιχεία ή τα λίγα προβλήματα που εμφανίζονται με τη
χρήση τους.
Στο πέμπτο κεφάλαιο αναλύονται τα κύρια μέρη από τα οποία
αποτελούνται τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα.
Στο έκτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα βαρέα οχήματα (λεωφορεία,
απορριματοφόρα φορτηγά, τρένα) που χρησιμοποιούν υβριδική
τεχνολογία τετρακίνησης, όπως επίσης και η εφαρμογή της
τεχνολογίας αυτής σε σύγχρονα αγωνιστικά οχήματα. Επίσης
παρουσιάζεται και η εφαρμογή του ηλεκτροκινητήρα σε δίκυκλο
υβριδικό, καθώς και ένα ηλεκτρικά υποβοηθούμενο υβριδικό
ποδήλατο.
Το έβδομο κεφάλαιο αφορά την περιγραφή υβριδικών συστημάτων
κίνησης χωρίς τη χρήση ηλεκτροκινητήρων (αλλά με χρήση
πεπιεσμένου αέρα, υδραυλικών) και υβριδικών συστημάτων με
περισσότερη έμφαση στη χρήση του ηλεκτροκινητήρα από ότι του
βενζινοκινητήρα ή με βασική δύναμη ηλεκτροπρόωσης τις κυψέλες
καυσίμου.
Παρουσιάζονται δηλαδή υβριδικές τεχνολογίες οχημάτων
διαφορετικού είδους από το γνωστό υβριδικό ηλεκτρικό όχημα.
Το όγδοο κεφάλαιο ασχολείται με την ανάλυση της μεταβατικής
λειτουργίας ενός υβριδικού ηλεκτρικού οχήματος και τη σύγκριση της
με τη λειτουργία των συμβατικών βενζινοκίνητων οχημάτων.
Στο ένατο κεφάλαιο αναλύεται η γενική ροή της ισχύος ενός
ηλεκτρικού υβριδικού οχήματος και η διαδικασία του αυτομάτου
ελέγχου υβριδικών συστημάτων κίνησης ορισμένων
αυτοκινητοβιομηχανιών.
Στο δέκατο κεφάλαιο δίνονται πληροφορίες για την εξέλιξη των
υβριδικών οχημάτων στον ελλαδικό χώρο και γενικότερα στην
Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά και τα μέτρα που έχουν λάβει οι κυβερνήσεις
των κρατών για την ενσωμάτωση των υβριδικών οχημάτων στην
παραγωγή και την αγορά.
Τέλος στο εντέκατο κεφάλαιο παρουσιάζονται μοντέλα οχημάτων που
αναπτύσσουν είτε υβριδική είτε ηλεκτροκίνητη τεχνολογία και οι
λειτουργικές αρχές του καθενός.
Number of pages
155 σελ.Faculty
Σχολή Τεχνολογικών ΕφαρμογώνAcademic Department
Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε.Language
GreekCollections
The following license files are associated with this item: