Η παρακίνηση του ανθρώπινου δυναμικού στα ξενοδοχεία
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή ΔιοίκησηΛέξεις κλειδιά
Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις ; Ξενοδοχειακό marketing ; Προσωπικό τουριστικών εγκαταστάσεων ; Κίνητρα απόδοσης ; Παρακίνηση εργαζομένωνΠερίληψη
Καθώς προχωρούμε στην ανάγνωση αυτής της εργασίας, παρατηρούμε ότι αναφέρεται σε ένα ζήτημα μεγάλης σημασίας για τις τουριστικές (και όχι μόνο) επιχειρήσεις: Την παρακίνηση του ανθρώπινου δυναμικού, που εργάζεται σε αυτές. Θα αναλύσουμε εις βάθος το ζήτημα αυτό, το οποίο έχει απασχολήσει κατά καιρούς πολλούς βιομηχανικούς
ψυχολόγους και ειδικούς στο managment για χρόνια. Θα δούμε με τι τρόπους παρακινεί η επιχείρηση το προσωπικό της, πώς η παρακίνηση επιδρά στον παράγοντα «άνθρωπο», πώς κάποιες κινήσεις της επιχείρησης φέρουν θετικά αποτελέσματα και πότε πρέπει να γίνονται, αλλά και άλλα πολλά θέματα, τα οποία σχετίζονται με την παρακίνηση.
Ξεκινώντας, θα παραθέσω κάποιους βασικούς ορισμούς, οι οποίοι θα βοηθήσουν στην καλύτερη κατανόηση της εργασίας:
../ Τουριστικό προϊόν. Είναι η σύνθεση υλικών και άυλων προϊόντων (υπηρεσιών), τα οποία
απευθύνονται στους τουρίστες. Τα κομμάτια που δημιουργούν το τουριστικό προϊόν, σε αντίθεση με άλλα προϊόντα, καταναλώνονται χωριστά σε διαφορετικούς χώρους και σε διαφορετικές χρονικές στιγμές. Το τουριστικό προϊόν δεν μεταφέρεται, ούτε αποθηκεύεται, αλλά αντιθέτως, καταναλώνεται στο χώρο και τη στιγμή που παράγεται .
../ Τουριστικές επιχειρήσεις. Είναι οι οικονομικές μονάδες, οι οποίες παράγουν και εκμεταλλεύονται τουριστικά προϊόντα. Διακρίνονται σε: α) διαφόρων ειδών καταλύματα, β) τουριστικά πρακτορεία, γ) διαφόρων ειδών μεταφορικές επιχειρήσεις, δ) διαφόρων τύπων επισιτιστικές επιχειρήσεις και κέντρα διασκέδασης και ε) σε επιχειρήσεις άμεσης ή έμμεσης εξυπηρέτησης τουριστών.
.../ Ξενοδοχείο. Το ξενοδοχείο είναι μια οικονομική μονάδα, η οποία πωλεί φιλοξενία, λειτουργεί σε πόλεις ή στην ύπαιθρο και παρέχει κατάλυμα, τροφή και διασκέδαση. Τα ξενοδοχεία διακρίνονται σε πολυτελείας, Α ', Β ', Γ ', Δ ', και Ε 'κατηγορίας .
../ Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού. Είναι η σωστή καθοδήγηση του προσωπικού της επιχείρησης, με στόχο την αποτελεσματικότερη εργασία. Η διοίκηση των ανθρώπων αποτελεί το κέντρο βάρους της αποτελεσματικότητας της επιχείρησης, διότι το τουριστικό προϊόν παράγεται και καταναλώνεται ταυτόχρονα και ο ανθρώπινος χαρακτήρας παίζει μεγάλο ρόλο στη διαμόρφωση του τουριστικού προϊόντος .
../ Παρακίνηση ανθρώπινου δυναμικού . Είναι οι κινήσεις που πρέπει να κάνει κάθε ανώτερο στέλεχος στα κατώτερα του , έτσι ώστε μέσω της βελτίωσης της ψυχολογίας του εργαζομένου να παραχθεί περισσότερη και καλύτερη εργασία.
Έτσι λοιπόν, αφού κατανοήσαμε τους βασικούς όρους αυτής της εργασίας, προχωρούμε στην ανάγνωσή της, για να δούμε αναλυτικότερα τι είναι η παρακίνηση του ανθρώπινου δυναμικού.
Αριθμός σελίδων
93 σελ.Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Τουριστικών ΕπιχειρήσεωνΓλώσσα
ΕλληνικάΟι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: