Show simple item record

dc.contributor.advisorΣταυρουλάκης, Δημήτριος
dc.contributor.authorΠαπαδήμα, Ερμιόνη
dc.date.accessioned2014-05-15T12:06:50Z
dc.date.available2014-05-15T12:06:50Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/1542
dc.description.abstractΟ όμιλος Folli Follie (FF Group) ιδρύθηκε το 1986 και έχει καταφέρει μέσα στα 30 τελευταία χρόνια να βρίσκεται ανάμεσα στις μεγαλύτερες εμπορικές ελληνικές επιχειρήσεις με παγκόσμια δραστηριότητα. Δραστηριοποιείται ως όμιλος στο σχεδιασμό, την επεξεργασία και εμπορία κοσμημάτων, ρολογιών και λοιπών παρεμφερών αξεσουάρ , στο λιανικό ταξιδιωτικό εμπόριο, στην εκμετάλλευση πολυκαταστημάτων και στη χονδρική και λιανική πώληση επώνυμων ειδών ένδυσης και υπόδησης . Διαθέτει περισσότερα από 58 σημεία πώλησης στην Ελλάδα ενώ συνολικά δραστηριοποιείται σε 25 χώρες με περισσότερα από 600 σημεία πώλησης διεθνώς. Βασικός σκοπός για την εκπόνηση αυτής της εργασίας ήταν η μελέτη και αξιολόγηση της στρατηγικής που εφαρμόζει ο όμιλος Folli Follie . Μέσα από την μελέτη των εξωτερικών και εσωτερικών παραγόντων που επηρεάζουν την λήψη των στρατηγικών αποφάσεων διαπιστώσαμε ότι η στρατηγική που έχει επιλέξει να ακολουθήσει ο όμιλος είναι στρατηγική επέκτασης και ανάπτυξης. Για να μπορέσει να υποστηρίξει αυτή την απόφαση εξωστρέφειας έχει επενδύσει μεγάλα κεφάλαια τόσο στην δημιουργία και ενίσχυση των καναλιών διανομής διεθνώς και στην προσέλκυση άυλων και υλικών πόρων, όσο και στην διάθεση κεφαλαίων για την εξαγορά και απόκτηση εταιρειών και την σύμπραξη στρατηγικών συμμαχιών. Αξιολογώντας λοιπόν την στρατηγική που εφαρμόζει σε σύγκριση με τους στόχους που έχει θέσει θεωρώ ότι η επιλογή για επεκτατική πολιτική είναι εύστοχη. Καθώς όπως φαίνεται από τα οικονομικά μεγέθη, εντόπισε τις ευκαιρίες που εμφανίστηκαν σε ένα ευμετάβλητο περιβάλλον και τις αξιοποίησε καταφέρνοντας να αποδώσουν κέρδη στον όμιλο.el
dc.format.extent42 σελ.el
dc.language.isoelel
dc.publisherΤΕΙ Πειραιάel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εταιρείεςel
dc.titleΑξιολόγηση της στρατηγικής του ομίλου "Folli Follie"el
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΣτρατηγικήel
dc.subject.keywordFolli Follieel
dc.subject.keywordΕξωτερική ανάλυσηel
dc.subject.keywordΕσωτερική ανάλυσηel
dc.subject.keywordSWOT Analysisel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"