Abstract
Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να παρουσιάσει την ανάπτυξη του franchise στην Ελλάδα, το
πώς ξεκίνησε, από πού προήλθε, να βρεθούν τα δυνατά του σημεία αλλά και τα σημεία που το
κάνουν ευάλωτο στην αγορά. Να εντοπιστεί αν υπάρχουν προοπτικές μεγαλύτερης ανάπτυξης
στην χώρα μας και αν αυτό είναι ένα μοντέλο που μπορεί να λειτουργήσει σύμφωνα με την
κουλτούρα, τα ήθη και τα έθιμα των Ελλήνων. Όλα αυτά μέσα από την έρευνα και τη μελέτη
δύο ελληνικών ομίλων που έχουν καταφέρει εδώ και πολλά χρόνια να καταξιωθούν στη αγορά
αλλά και στην καθημερινότητα πολλών Ελλήνων.