Το τμήμα υποδοχής στα πεντάστερα ξενοδοχεία
Subject
TPSH::Διοίκηση και ΟργάνωσηKeywords
Μάρκετινγκ ; Τουριστικοί πράκτορες ; Πελάτες ; Ρεσεψιονίστ ; Ποιοτική αναβάθμιση ; Χώρος υποδοχής ; ΞενοδοχείαAbstract
Σκοπός της εργασίας μου είναι να παραθέσω και να αναλύσω τις υποχρεώσεις και δραστηριότητες των τμημάτων υποδοχής στα πεντάστερα (5*) ξενοδοχεία της Ελλάδος καθώς και να εξετάσω τις σχετικές επαγγελματικές υποχρεώσεις των ατόμων που ακολουθούν τουριστικές σπουδές και πρόκειται να εργαστούν στα συγκεκριμένα τμήματα των αναφερόμενων ξενοδοχείων.
Η παρούσα πτυχιακή εργασία επιδιώκει να αναλύσει την οργάνωση του ξενοδοχείου, τις λειτουργίες της υποδοχής, το προσωπικό υποδοχής, τις σχέσεις που αναπτύσσονται μεταξύ του τμήματος υποδοχής και των υπόλοιπων τμημάτων του ξενοδοχείου και να αναλύσει τις προσφερόμενες από το τμήμα υποδοχής υπηρεσίες. Προκειμένου βέβαια να διεξάγω μια ορθή και ως προς το θέμα αντιπροσωπευτική ανάλυση, διαχωρίζω τη παρούσα εργασία σε τρία σχετικά κεφάλαια όπου στο μεν πρώτο επιχειρώ μια εισαγωγή ως προς το θέμα που θα εξεταστεί, στο δεύτερο κεφάλαιο αναφέρω και αναλύω τις κατηγορίες ξενοδοχείων και ειδικότερα χαρακτηριστικά των πεντάστερων (5*) ξενοδοχείων στις μέρες μας, στο τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στην ανάλυση των χαρακτηριστικών και υποχρεώσεων των τμημάτων υποδοχής των συγκεκριμένων ξενοδοχείων και τέλος στο τέταρτο κεφάλαιο αναφέρεται στη λειτουργία του συγκεκριμένου τμήματος σε συνδυασμό με τις συνεννοήσεις και σχέσεις με τα υπόλοιπα τμήματα.
Στις μέρες μας πολλοί είναι οι επιχειρηματίες οι οποίοι αναγνωρίζουν το πόσο σημαντικό είναι να μεγιστοποιούν με αποτελεσματικότητα την εξυπηρέτηση των πελατών τους. Σύμφωνα με τους υπευθύνους των μεγάλων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και οργανισμών που ασχολούνται ενεργά με την παροχή τουριστικών και επαγγελματικών υπηρεσιών, διανύεται μια τρομερά ανταγωνιστική περίοδος η οποία σε συνδυασμό με τον πόλεμο των τιμών που έχει ξεσπάσει ανάμεσα στα διάφορα ξενοδοχεία, μεγάλα ή μικρά, έχει οδηγήσει σε ένα μεγάλο ανταγωνισμό μεταξύ των επιχειρήσεων αυτών για την προσέλκυση πελατών. Βέβαια κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει αντιληπτό και από τα διάφορα άρθρα και πηγές όπου έχω στην διάθεσή μου και τα παραθέτω στην αναλυτική καταγραφή της πτυχιακής μου εργασίας. Επίσης ιδιαίτερης σημασίας τυγχάνει και για τους υπευθύνους των μεγάλων ξενοδοχειακών συγκροτημάτων και το γεγονός το οποίο έχει σαν αποτέλεσμα να θεωρείται πλέον πάρα πολύ σημαντικός παράγοντας η ικανοποίηση των καθημερινών απαιτήσεων όσων περισσοτέρων πελατών είναι εφικτό.
Number of pages
85 σελ.Faculty
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςAcademic Department
Τμήμα Τουριστικών ΕπιχειρήσεωνLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: