Πλοήγηση ανά Λέξη-κλειδί "Πράσινη επιχειρηματικότητα"
Αποτελέσματα 1-7 από 7
-
Αειφόρος και βιώσιμη ανάπτυξη και οι επιπτώσεις της στις νέες επιχειρήσεις
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06-09)Σε αυτή την εργασία γίνεται αναφορά στην έννοια της αειφόρου βιώσιμης ανάπτυξης και στις επιπτώσεις της στις νέες επιχειρήσεις. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο εξετάζονται οι έννοιες της αειφόρου και βιώσιμης ανάπτυξης, επεξηγείται ... -
Επιχειρηματικές και επαγγελματικές προοπτικές στο τομέα του περιβάλλοντος στην Ελλάδα σήμερα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-07)Ο σκοπός της εργασίας είναι να ερευνήσουμε τις επιχειρηματικές και επαγγελματικές προοπτικές στην Ελλάδα στον τομέα της ενέργειας και του περιβάλλοντος με εκτενέστερη αναφορά στην ανακύκλωση. Τα περιβαλλοντικά ζητήματα σε ... -
Επιχειρηματικότητα περιβάλλον και κοινωνία
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-06)Οι επιχειρήσεις, ως μοχλοί αειφόρου ανάπτυξης, οφείλουν να επιδεικνύουν αυξημένη περιβαλλοντική και κοινωνική ευαισθησία. Η πράσινη επιχειρηματικότητα αφορά στο σύνολο των πρακτικών που στοχεύουν στη διαφύλαξη των φυσικών ... -
Η πράσινη επιχειρηματικότητα και ρόλος των τραπεζών. Περίπτωση: Τράπεζα Πειραιώς
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)Τις τελευταίες δεκαετίες οι επιβλαβείς επιπτώσεις της αλλαγής του κλίματος γίνονται ορατές με ολοένα μεγαλύτερη συχνότητα και ένταση παγκοσμίως. Οι προσπάθειες για την αντιμετώπιση της ανθρωπογενούς κλιματικής αλλαγής ... -
Νεανική και γυναικεία επιχειρηματικότητα για τη στήριξη της γυναικείας απασχόλησης στον αγροτικό τομέα και ενίσχυση αυτής μέσω προγραμμάτων χρηματοδότησης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-02-17)Η παρούσα εργασία εστιάζει στην χρησιμότητα, στην εφαρμογή και στην χρηματοδότηση της γυναικείας και της νεανικής επιχειρηματικότητας στον αγροτικό τομέα, όπως αυτή διαμορφώθηκε στην χώρα μας τα τελευταία χρόνια. Αρχικά ... -
Πολιτικές εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στον τραπεζικό κλάδο: η περίπτωση της τράπεζας Πειραιώς
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-11-05)Ο όρος Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη αναφέρεται σε ενέργειες επιχειρήσεων που αποσκοπούν στην επίλυση περιβαλλοντικών και κοινωνικών ζητημάτων. Συγκεκριμένα, οι επιχειρήσεις οφείλουν να αναγνωρίζουν την ευθύνη που έχουν απέναντι ... -
Πράσινο μάρκετινγκ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09-29)Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε μια σημαντική αύξηση ενδιαφέροντος των πολιτών για οτι έχει να κάνει με το περιβάλλον, όπως ποιότητα και βιωσιμότητα.Η εμφάνιση του πράσινου μάρκετινγκ στην επιχειρηματική δράση έχει αλλαχθεί ...