Πλοήγηση ανά Λέξη-κλειδί "Διαφήμιση"
Αποτελέσματα 1-20 από 28
-
Marketing plan Mars Hellas
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05-23)Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται της δημιουργίας ενός marketing plan, ερμηνεύοντάς την μέσα από την προώθηση και την προβολή των προϊόντων της Mars Hellas στην ελληνική αγορά. Με αυτή τη προσπάθεια προσέγγισης, ... -
Online διαφήμιση και internet: Social media ως εργαλείο Marketing και οι επιδράσεις τους στις συνήθειες των καταναλωτών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Χωρίς αμφιβολία, διανύουμε την πιο παράξενη και αντιφατική εποχή, με τους κλάδους της τεχνολογίας και των επιστημών να σημειώνουν ραγδαίες εξελίξεις και να επηρεάζουν κάθε τομέα της ανθρώπινης δραστηριότητας. Ο παραδοσιακός ... -
Social media branding
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05-14)Η διαρκής ανάπτυξη του διαδικτύου τα τελευταία χρόνια έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε πολλούς τομείς της κοινωνίας. Η ταχεία εξέλιξη των Social Media και η συνεχής αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, διαδραματίζουν ... -
Αθλητικό μάρκετινγκ και χορηγία στον αθλητισμό
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07-14)Το περιεχόμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας διαρθρώνεται σε δύο κεφάλαια ως εξής: Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια συνοπτική αναφορά του όρου του αθλητικού μάρκετινγκ και των μορφών που παίρνει μέσα στο χρόνο. Γίνεται, ο ... -
Ανάπτυξη εφαρμογής για Android, ανέβασμα στο Play Store και χρηματοδότησή της μέσω διαφημίσεων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-11-26)Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη μιας εφαρμογής και με το ανέβασμα της στο Google Play καθώς και με το πως μπορούμε να βγάλουμε χρήματα με χρήση διαφημίσεων εντός της εφαρμογής. Η συγκεκριμένη πτυχιακή ... -
Αποκρίσεις ανδρών σε στερεοτυπικές απεικονίσεις στην διαφήμιση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-29)Ένα σημαντικό θέμα προς διερεύνηση στο χώρο του μάρκετινγκ και της διαφήμισης, τόσο σε εμπειρικό, όσο και σε θεωρητικό-ακαδημαϊκό επίπεδο, είναι ο τρόπος με τον οποίον απεικονίζονται τα δύο φύλα στις διαφημίσεις, κάτι το ... -
Αποτελεσματικότητα τηλεοπτικών διαφημίσεων: Η περίπτωση οινοπνευματωδών ποτών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως θέμα την αποτελεσματικότητα της τηλεοπτικής διαφήμισης και συγκεκριμένα την περίπτωση των αλκοολούχων ποτών με ανάλυση την κατηγορία των κρασιών. Αρχικά αναλύουμε την έννοια της διαφήμισης, ... -
Δημόσιες σχέσεις στον κλάδο των super market
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-09-13)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη των δημοσίων σχέσεων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των σούπερ μάρκετ. Οι δημόσιες σχέσεις παίζουν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στο χώρο των σούπερ μάρκετ καθώς αποτελεί βασικό ... -
Διαφήμιση μέσω διαδικτύου με το Google και το Facebook. Μία συγκριτική μελέτη
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-06)Στην παρούσα εργασία θα μελετηθούν οι τρόποι διαφήμισης στο διαδίκτυο και πιο συγκεκριμένα στο μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook καθώς και στη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης, την Google. Στο Α’ μέρος της ... -
Επιρροή του online marketing και των social media στη καταναλωτική συμπεριφορά
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η παρακάτω εργασία πραγματεύεται τη δυναμική των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) να επηρεάσουν τη καταναλωτική συμπεριφορά μέσω των εργαλείων του marketing. Σε καιρούς που οι χρήστες των social media αυξάνονται ... -
Η διαφήμιση μέσω των social media & η οικονομική πρόοδος των επιχειρήσεων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013) -
Η διαφήμιση ως εργαλείο μάρκετινγκ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04-05)Η διαφήμιση αποτελεί ένα μέσο επικοινωνίας,που βασικό χαρακτηριστικό της είναι ότι γίνεται επί πληρωμής. Σκοπός της διαφήμισης είναι όχι μόνο να διατηρήσει τους ήδη υπάρχοντες πελάτες,αλλά να προσελκύσει και νέους,με απώτερο ... -
Η διαφήμιση ως τεχνική πώλησης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-06-19)Η διαφήμιση αποτελεί μια αμειβόμενη διαδικασία, η οποία χρησιμοποιεί στρατηγικές και μηνύματα σχετικά με τα οφέλη ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας με κύριο σκοπό την προώθησή του και την επιρροή της συμπεριφοράς του κοινού ... -
Η διείσδυση της διαφήμισης στη συναισθηματική νοημοσύνη του καταναλωτή και επακολούθως στη συμπεριφορά του.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02-15)Η παρούσα πτυχιακή εργασία σκοπό έχει να εξετάσει τη διείσδυση της διαφήμισης στη συναισθηματική νοημοσύνη του καταναλωτή και επακολούθως στη συμπεριφορά του. Αρχικά πραγματεύεται μία εκτενής ακαδημαϊκή επισκόπηση και ... -
Η επίδραση της χιουμοριστικής διαφήμισης, μέσω της τηλεόρασης, στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04)Σκοπός: Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει την επίδραση της χιουμοριστικής διαφήμισης μέσω της τηλεόρασης στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή. Δείγμα: 100 άτομα που κατοικούν σε διάφορες περιοχές της ... -
Η επιχειρησιακή ηθική και κοινωνική υπευθυνότητα στους σύγχρονους οργανισμούς
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014) -
Η προώθηση της επιχείρησης μέσω της διαφήμισης στο διαδίκτυο
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η επικείμενη εργασία έχει ως στόχο να ενημερώσει και να επιδείξει τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση δύναται να προωθηθεί μέσω του διαδικτύου. Στο πρώτο μέρος της μελέτης αυτής γίνεται μια εκτενής ανάλυση στη διαφήμιση ... -
Καταναλωτική συμπεριφορά και μέσα μαζικής ενημέρωσης
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014) -
Μάρκετινγκ και διαφήμιση με εφαρμογή στην ελληνική κλωστοϋφαντουργία
(ΤΕΙ Πειραιά, 2010-05)Η ανάγκη της διαφήμισης και εφαρμογής πλάνων Μάρκετινγκ άρχισε να γίνεται όλο και πιο πιεστική με την αύξηση του πληθυσμού και την ανάπτυξη των πόλεων με τα μικρά και τα μεγάλα τους καταστήματα, με τη μαζική βιομηχανικ ... -
Μάρκετινγκ και τεχνικές προώθησης: η περίπτωση του Ομίλου Donuts NANOU
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-10)Μάρκετινγκ είναι τα εργαλεία που χρησιμοποιεί κάθε επιχείρηση για την προώθηση των προϊόντων της. Προκειμένου να μπορέσει να ολοκληρώσει τις διαδικασίες προώθησης των προϊόντων της μια επιχείρηση έχει την δυνατότητα να ...