• Τα social media και η χρήση τους στην προώθηση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών 

      Παφίλη, Στυλιανή; Παφίλη, Ουρανία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05-18)
      Ο τουριστικός τομέας ασκεί καταλυτική επίδραση στην οικονομική ζωή μιας χώρας, δεδομένο το οποίο αποτελεί αντικείμενο μελέτης των σύγχρονων μελετητών. Ως κομμάτι της οικονομίας, ο τουρισμός επηρεάζει την ανάπτυξη, την ...
    • Τα social media στον τουρισμό 

      Σιόλας, Δημήτριος (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Η Παρούσα Πτυχιακή Εργασία στοχεύει στο να αναδείξει το βαθμό επίδρασης των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στις τουριστικές επιχειρήσεις. Αρχικά παρουσιάζεται ένα θεωρητικό υπόβαθρο για τον τουρισμό ,το μάρκετινγκ και ...
    • Τα social media στον τουρισμό 

      Αλεξοπούλου, Αιμιλία - Νεφέλη; Βερβέρογλου, Ιωάννης (ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
      Η ταχεία εξέλιξη των social media και η συνεχής αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, έχουν οδηγήσει στην ενίσχυση της δύναμης της γνώμης των χρηστών και της επιρροής που ασκούν στις επαφές τους. Η ανάπτυξη του διαδικτύου ...
    • Τάσεις και προοπτικές του εθελοντικού τουρισμού 

      Χαρκουτσάκη, Εύα (ΤΕΙ Πειραιά, 2012-02)
      Ο τουρισμός αποτελεί σήμερα ένα αυτοδύναμο φαινόμενο, ύψιστης σημασίας για τις σύγχρονες κοινωνίες. Η μαζικοποίηση που σημείωσε όμως τα τελευταία έτη, οδήγησε στην ανάγκη για αναζήτηση εναλλακτικών και βιωσιμότερων μορφών ...
    • Τάσεις στον διεθνή τουρισμό 

      Γεωργούλα, Φωτεινή (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03-24)
      Ο τουρισμός είναι ένας συνεχώς εξελισσόμενος κλάδος, ο οποίος συναντά προκλήσεις και εμπόδια που δεν θα μπορούσαν να περάσουν απαρατήρητα, μιας και για πολλές χώρες αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους οικονομικούς ...
    • Ταξιδιωτικός οδηγός για την πόλη της Αθήνας 

      Παναγούλης, Χρήστος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11-15)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού ταξιδιωτικού οδηγού για την πόλη της Αθήνας, με στόχο στο μέλλον να εντάσσονται σε αυτόν συνεχώς νέοι προορισμοί της Ελληνικής επικράτειας. Η ...
    • Το λογιστικό γραφείο και η εφαρμογή της λογιστικής στις τουριστικές επιχειρήσεις 

      Βούρος, Στυλιανός (ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
      Η λογιστική είναι η κατά εύληπτο τρόπο και σε χρηματικές μονάδες τεχνική της καταχώρησης, ταξινόμησης, και συνοπτικής παρουσίασης συναλλαγών και γεγονότων, που είναι κατά ένα μέρος χρηματοοικονομικού χαρακτήρα, καθώς και ...
    • Το τμήμα υποδοχής σε ξενοδοχεία πέντε αστέρων 

      Ψαχούλια, Ανδρονίκη (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-04)
      Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση της αξιολόγησης της εκτίμησης του πελάτη για την ποιότητα των υπηρεσιών του τμήματος υποδοχής σε ξενοδοχεία πέντε αστέρων. Η συγγραφή αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι ...
    • Τουρισμός & τρομοκρατία 

      Βόκα, Γεωργία (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Το τουριστικό φαινόμενο αποτελεί γνώρισμα των σύγχρονων κοινωνιών, καθώς μετά την βιομηχανική επανάσταση δόθηκε η δυνατότητα στον άνθρωπο να ταξιδέψει σε μακρινούς προορισμούς με μεγαλύτερη ασφάλεια και ταχύτητα. Βασική ...
    • Τουρισμός και άτομα με αναπηρία 

      Κακίτση, Αικατερίνη (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07-20)
      Στόχος αυτής της διπλωματικής εργασίας, είναι να εξετασθεί η οργάνωση και η παροχή τουριστικών υπηρεσιών σε ΑμεΑ. Καταγράφονται όλα τα στοιχεία που αφορούν στον τουρισμό των ΑμεΑ στην Ελλάδα, έχοντας ως σκοπό: «…να καθιερωθεί ...
    • Τουρισμός και ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας στην Κύπρο. Η περίπτωση της τουριστικής επιχείρησης AmathusTravel 

      Κυπριανίδου, Κυπριάνα (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Όπως προκύπτει από την Ελληνική αλλά και την ξενόγλωσση βιβλιογραφία, οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού είναι αυτές οι οποίες κερδίζουν ολοένα και περισσότερο τις προτιμήσεις των τουριστών. Ο τομέας του τουρισμού αποτελεί ...
    • Τουρισμός και ανθρώπινα δικαιώματα 

      Νικολακοπούλου, Μαρία (ΤΕΙ Πειραιά, 2009)
      Ανθρώπινα δικαιώματα είναι τα όσα επιτρέπεται να είναι , να κάνει ή να έχει κάποιος για να ζει με αξιοπρέπεια. Αποτελούν ένα από τα βασικά θεμέλια της κοινωνίας πάνω στα οποία πρέπει να στηρίζει κάθε κράτος την οικονομική ...
    • Τουρισμός και μέσα κοινωνικής δικτύωσης 

      Μουτσανά, Χρυσαφένια (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)
      Η παρούσα εργασία γίνεται στα πλαίσια απόκτησης πτυχίου για το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων – Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας του Ανωτάτου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα ...
    • Τουρισμός και φορολογία στην Ελλάδα: η περίπτωση του ξενοδοχειακού κλάδου στην Αθήνα 

      Καρίπη, Δέσποινα (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-16)
      Ο τουρισμός θεωρείται ως ένα πεδίο έρευνας σχετιζόμενο αφενός μεν με τη μετακίνηση, τα κίνητρα, τη διαμονή και τις εμπειρίες του τουρίστα, αφετέρου δε με τις οικονομικές, κοινωνικές πολιτιστικές και περιβαλλοντικές επιδράσεις ...
    • Τουριστική ανάπτυξη της Άνδρου μέσω των εναλλακτικών μορφών τουρισμού 

      Πούλου, Μαρία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)
      Ο τουρισμός είναι μια από τις ισχυρότερες βιομηχανίες σε παγκόσμια κλίμακα. Η τουριστική βιομηχανία αποτελεί τον σημαντικότερο ίσως κλάδο της ελληνικής οικονομίας. Η τουριστική προσφορά συνίσταται από τους πόρους που ...
    • Χρηματοδότηση ειδικών μορφών τουρισμού 

      Ψειράκη, Ειρήνη (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-01-17)
      Τα κεφάλαια που ακολουθούν επικεντρώνονται στην χρηματοδότηση των εναλλακτικών μορφών τουρισμού. Αρχικά, το πρώτο κεφάλαιο ξεκινά με την γενική εικόνα του τουρισμού και την σύγχρονη τουριστική περίοδο, ενώ στο δεύτερο ...
    • Χρηματοοικονομική ανάλυση ξενοδοχειακών επιχειρήσεων 

      Χασκαί, Μπεσιάννα; Χαμζά, Εγκλαντίνα (ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
      Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η ανάλυση των οικονομικών καταστάσεων των εισηγμένων στο Χρηματιστήριο ξενοδοχειακών εταιριών ΑΣΤΗΡ ΠΑΛΛΑΣ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ Α.Ξ.Ε και ΙΩΝΙΚΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Α.Ε. . Οι οικονομικές ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"