• Τα social media στον τουρισμό 

      Σιόλας, Δημήτριος (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Η Παρούσα Πτυχιακή Εργασία στοχεύει στο να αναδείξει το βαθμό επίδρασης των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στις τουριστικές επιχειρήσεις. Αρχικά παρουσιάζεται ένα θεωρητικό υπόβαθρο για τον τουρισμό ,το μάρκετινγκ και ...
    • Τα συστήματα CRΜ και η εφαρμογή τους στον τραπεζικό κλάδο 

      Μαρκοζάννες, Ιωάννης; Φουρτούνης, Χαράλαμπος (ΤΕΙ Πειραιά, 2012-05)
    • Τεχνικές & εργαλεία ψηφιακής διαφήμισης 

      Ιωαννίδης, Ιωάννης; Καρακώστας, Εμμανουήλ (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11)
      Η παρούσα έρευνα πραγματεύεται το θέμα των τεχνικών και μεθόδων της ψηφιακής διαφήμισης. Στην πρώτη ενότητα, γίνεται η παρουσίαση και εκτίθεται ο ορισμός του φάσματος της ψηφιακής διαφήμισης και των εργαλείων της, καθώς ...
    • Τεχνολογίες & δίκτυα για μάρκετινγκ συνεργατών (Affiliate marketing) 

      Αγγελόπουλος, Νικόλαος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016)
      Στην παρούσα εργασία θα αναφερθούμε στο Αffiliate Marketing στις διαδικασίες εκείνες που είναι απολύτως αναγκαίες για την σωστή λειτουργία του, στους τρόπους πληρωμής, στα προγράμματα που περιλαμβάνει, και στα κριτήρια που ...
    • Το μάρκετινγκ των επιχειρήσεων σε περιόδους οικονομικής κρίσης και ύφεσης 

      Αγγέλη, Αγγελική (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-07-20)
      Οι προσπάθειες που καταβάλουν οι επιχειρήσεις τα τελευταία χρόνια στην χώρα μας, είναι αξιοσημείωτες και αξιοθαύμαστες σε οποιοδήποτε τομέα και αν γίνονται αυτές. Παρακάτω θα δούμε περιληπτικά, έναν από τους τομείς αυτούς, ...
    • Το τμήμα υποδοχής στα πεντάστερα ξενοδοχεία 

      Πολίτη, Ελένη (ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
      Σκοπός της εργασίας μου είναι να παραθέσω και να αναλύσω τις υποχρεώσεις και δραστηριότητες των τμημάτων υποδοχής στα πεντάστερα (5*) ξενοδοχεία της Ελλάδος καθώς και να εξετάσω τις σχετικές επαγγελματικές υποχρεώσεις των ...
    • Τουρισμός και μέσα κοινωνικής δικτύωσης 

      Μουτσανά, Χρυσαφένια (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)
      Η παρούσα εργασία γίνεται στα πλαίσια απόκτησης πτυχίου για το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων – Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας του Ανωτάτου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα ...
    • Χρήση Social Media από επιχειρήσεις: περίπτωση ελληνικών ΜΜΕ 

      Μαχαιριώτη, Αικατερίνη (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06-09)
      Στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας, παρουσιάζεται μια σύγχρονη μέθοδος μάρκετινγκ, το Social Media Marketing (SMM). Η παρουσίαση γίνεται από την σκοπιά μικρομεσαίων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον ελλαδικό ...
    • Χρηματοοικονομική ανάλυση των Ιδιωτικών Νοσοκομείων : Ιασώ, Υγεία, Ιατρικό Κέντρο 

      Μπεγκάι, Ελίσα; Κοπαλί, Στέλλα; Νούση, Λορένα (ΤΕΙ Πειραιά, 2013)

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"