Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Σαμαντά, Ειρήνη"
Αποτελέσματα 6-25 από 45
-
Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού σε περιόδους εξαγορών και συγχωνεύσεων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03-18)Ο βασικός σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας, αναφέρεται σχετικά η συλλογή, καταγραφή και παρουσίαση στοιχείων που αφορούν την διαχείριση προσωπικού στις επιχειρήσεις σε περιόδους εξαγορών και συγχωνεύσεων και τι θα ... -
Διερεύνηση της δυναμικής της μάρκας «Αγρόκτημα Βραχιάς» (Brand equity)
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Σε μια κοινωνία και οικονομία που αλλάζει συνεχώς, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις επιχειρήσεις να μπορούν να δίνουν αξία στο προϊόν, πόσο μάλλον όταν αναφερόμαστε σε νέες μάρκες. Για το σκοπό αυτό εξετάζεται την περίπτωση ... -
Εργασιακό άγχος και οργανωσιακή αλλαγή. Η περίπτωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02-02)Η παρούσα εργασία σκοπεύει να διαπιστώσει τον βαθμό του εργασιακού στρες και να διερευνήσει το στρες των εργαζομένων κατά την οργανωσιακή αλλαγή στο Δημόσιο τομέα, εν προκειμένω στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (Υ.Π.Α.). ... -
Εταιρική διακυβέρνηση και εταιρική κοινωνική ευθύνη στον τραπεζικό κλάδο σε περίοδο οικονομικής κρίσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-28)Στόχος της παρούσας διατριβής ήταν να διερευνήσει τους παράγοντες που επηρεάζουν την εφαρμογή της εταιρικής διακυβέρνησης και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στον τραπεζικό τομέα στην Ελλάδα, καθώς και να εξετάσει τη σχέση ... -
Η γυναικεία επιχειρηματικότητα στις σύγχρονες εργασιακές συνθήκες ενός ασταθούς περιβάλλοντος
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-07)Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η ανάδειξη των παραγόντων που συντελούν στη διαμόρφωση της επιχειρηματικής δραστηριότητας των Ελληνίδων στο σύγχρονο κοινωνικοοικονομικό πλαίσιο. Ειδικότερα η μελέτη εστιάζει στην ... -
Η διείσδυση της διαφήμισης στη συναισθηματική νοημοσύνη του καταναλωτή και επακολούθως στη συμπεριφορά του.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02-15)Η παρούσα πτυχιακή εργασία σκοπό έχει να εξετάσει τη διείσδυση της διαφήμισης στη συναισθηματική νοημοσύνη του καταναλωτή και επακολούθως στη συμπεριφορά του. Αρχικά πραγματεύεται μία εκτενής ακαδημαϊκή επισκόπηση και ... -
Η εξέλιξη της καινοτομίας του personnel management: ανθρωποκεντρική ή οικονομικοκεντρική προσέγγιση;
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04)Η επίδραση του Ανθρώπινου Δυναμικού (HR) στην απόδοση της επιχείρησης και στην ανάπτυξη των στρατηγικών γίνονται ολοένα και πιο σημαντική. Η Διοίκηση Προσωπικού (personnel management) αποτελεί το βασικό συστατικό της ... -
Η επίδραση της οικονομικής κρίσης στην αγοραστική συμπεριφορά των επενδυτών, στον κλάδο των ακινήτων στην πόλη της Θεσσαλονίκης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)Η παρούσα μελέτη αφορά το πόσο έχει επηρεάσει η οικονομική κρίση την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών στα πλαίσια απόκτησης ακίνητης περιουσίας στην περιοχή της Θεσσαλονίκης δηλαδή κατά πόσο οι κάτοικοι της περιοχής έχουν ... -
Η επίδραση της ποιότητας του e-service στην εμπειρία του καταναλωτή στο διαδίκτυο
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-20)Στην παρούσα πτυχιακή με τίτλο «Η επίδραση της ποιότητας του e-service στην εμπειρία του καταναλωτή στο διαδίκτυο» εξετάζεται το κατά πόσο είναι εφικτή η πρακτική εφαρμογή της θεωρία που αφορά το ρόλο της ποιότητας των ... -
Η επίδραση της χιουμοριστικής διαφήμισης, μέσω της τηλεόρασης, στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04)Σκοπός: Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει την επίδραση της χιουμοριστικής διαφήμισης μέσω της τηλεόρασης στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή. Δείγμα: 100 άτομα που κατοικούν σε διάφορες περιοχές της ... -
Η επίδραση του Μακιαβελικού μοντέλου ηγεσίας στην προώθηση της οργανωσιακής αλλαγής στον ναυτιλιακό κλάδο
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06)Στην παρούσα έρευνα παρουσιάζεται ο συσχετισμός της Μακιαβελικής σκέψης με το σύγχρονο Management και εν γένει με τον τομέα των επιχειρήσεων. Δίνεται έμφαση στις αντιλήψεις και τις θεωρήσεις που πηγάζουν από τη Μακιαβελική ... -
Η επίδραση του μίγματος μάρκετινγκ στη συμπεριφορά των καταναλωτών στα καλλυντικά προϊόντα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05)Στην παρούσα εργασία αναλύονται τα καλλυντικά προϊόντα, το μείγμα μάρκετινγκ αυτών και η καταναλωτική συμπεριφορά. Αρχικά, περιλαμβάνει την εισαγωγή, στην οποία παρουσιάζονται ποιος είναι ο σκοπός της εργασίας αυτής, καθώς ... -
Η επίδραση των δημοσίων σχέσεων στην ενίσχυση της εταιρικής εικόνας και την προώθηση των πωλήσεων στις πολυεθνικές επιχειρήσεις
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12)Η διπλωματική αυτή εργασία έχει ως στόχο να διερευνήσει την επίδραση των δημοσίων σχέσεων στην ενίσχυση της εταιρικής εικόνας και την προώθηση των πωλήσεων στις πολυεθνικές επιχειρήσεις. Αρχικά, εξετάζονται διάφορες έννοιες ... -
Η επίδραση των οργανωσιακών αλλαγών του ελληνικού συστήματος υγείας στην ικανοποίηση των ασθενών : η περίπτωση των πασχόντων από χρόνια νεφρική νόσο τελικού σταδίου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-01)Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι η μελέτη της επίδρασης των γενομένων οργανωσιακών αλλαγών στις αντιλήψεις και στην ικανοποίηση χρονίως ασθενών που ανήκουν στην ευάλωτη κοινωνική ομάδα των πασχόντων από χρόνια ... -
Η επίδραση των πρακτικών διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων στην επαγγελματική σταδιοδρομία των εργαζομένων: Γενιά X vs Γενιά Y. Η περίπτωση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05-17)Στην παρούσα διπλωματική εργασία πραγματοποιείται αρχικά μία λεπτομερής ανάλυση των Πρακτικών Διαχείρισης Ανθρωπίνων Πόρων με σκοπό τη διερεύνηση αυτών, ως προς την επίδραση τους στην επαγγελματική σταδιοδρομία των ... -
Η επιρροή του μάρκετινγκ σκοπού, στις στάσεις και στις αντιλήψεις των καταναλωτών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04)Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εξέταση της επιρροής του μάρκετινγκ σκοπού σε σχέση με τις στάσεις και αντιλήψεις των καταναλωτών. Επίσης, σκοπός της παρούσας µελέτης είναι να παρέχει µία βαθύτερη ... -
Η ετοιμότητα των εργαζομένων και η αντίσταση στην αλλαγή. Η περίπτωση των υπαλλήλων στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-01)Στις σημερινές παγκοσμιοποιημένες και κυρίως κοινωνικοοικονομικές συνθήκες, απαραίτητες συνιστώσες για την επιβίωση κάθε οργανισμού και επιχείρησης είναι η άμεση ανταπόκριση στις αλλαγές, η συνεχής βελτίωση, προσαρμογή ... -
Η οργανωσιακή κουλτούρα της επιχείρησης και η επιίδραση της στις στρατηγικές του HR για την επιλογή και αξιολόγηση προσωπικού
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12)Ως κουλτούρα της επιχείρησης ορίζεται ένα σύστημα κοινών αξιών, πιστεύω, εννοιών, παραδοχών, συμβόλων, εθίμων, προτύπων και κανόνων που ισχύουν σε μια επιχείρηση και διέπουν την ύπαρξη και τη λειτουργία αυτής. Η κουλτούρα ... -
Η συμβολή του coaching στην ανάπτυξη στελεχών και στη βελτίωση της απόδοσής τους στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)Η παρούσα εργασία ασχολείται με την παρουσίαση του Coaching και των διάφορων μορφών του που μπορεί να χρησιμοποιηθούν από έναν Οργανισμό και με τη διερεύνηση της συμβολής του στην ανάπτυξη και βελτίωση του ανθρώπινου ... -
Η συμβολή της αξιολόγησης στην εργασιακή ικανοποίηση και παρακίνηση των εργαζομένων στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)Σκοπός : Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο τη διερεύνηση της στάσης και της αντίληψης των εργαζομένων έναντι του συστήματος αξιολόγησης το οποίο εφαρμόζεται στο δημόσιο τομέα. Ειδικότερα ερευνάται η σύνδεση και η συμβολή ...