Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Κουτσογιάννη, Ευαγγελία"
Αποτελέσματα 9-28 από 36
-
Η ανταπόκριση των ελλήνων καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-02)Η παρούσα πτυχιακή εργασία δημιουργήθηκε με σκοπό να ενημερώσει όχι μόνο όσους ενδιαφέρονται για το ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλά και για όσους επιθυμούν να το γνωρίσουν. Αναλύεται ο βασικός παράγοντας διαδίκτυο, μιας και χωρίς ... -
Η διαφήμιση ως εργαλείο μάρκετινγκ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04-05)Η διαφήμιση αποτελεί ένα μέσο επικοινωνίας,που βασικό χαρακτηριστικό της είναι ότι γίνεται επί πληρωμής. Σκοπός της διαφήμισης είναι όχι μόνο να διατηρήσει τους ήδη υπάρχοντες πελάτες,αλλά να προσελκύσει και νέους,με απώτερο ... -
Η διαφήμιση ως τεχνική πώλησης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-06-19)Η διαφήμιση αποτελεί μια αμειβόμενη διαδικασία, η οποία χρησιμοποιεί στρατηγικές και μηνύματα σχετικά με τα οφέλη ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας με κύριο σκοπό την προώθησή του και την επιρροή της συμπεριφοράς του κοινού ... -
Η παραοικονομία και το παρεμπόριο στα πλαίσια της ελληνικής οικονομικής κρίσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-10-12)Στην παρούσα εργασία γίνεται προσπάθεια να κατανοηθούν οι έννοιες της παραοικονομίας, της φοροδιαφυγής και του παρεμπορίου αλλά και η διαφορά μεταξύ των φαινομένων αυτών. Ακόμη προσδιορίζονται οι παράγοντες του κάθε ... -
Η συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς την αγορά του βιολογικού ελαιόλαδου κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-02)Η εργασία αυτή διεξήχθη με σκοπό να δούμε κατά κύρια βάση τις συνήθειες του μέσου Έλληνα καταναλωτή σε περίοδο οικονομικής ύφεσης σχετικά με την αγορά του βιολογικού ελαιόλαδου. Επιπλέον , θα εξετάσουμε το νομοθετικό ... -
Κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις της τουριστικής ανάπτυξης. Η περίπτωση της Καλαμάτας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-27)Είναι γεγονός ότι ο τουρισμός αποτελεί την «ατμομηχανή» της ελληνικής οικονομίας και τη «βαριά βιομηχανία» της χώρας μας. Σύμφωνα άλλωστε με την άποψη πολλών οικονομολόγων και ανθρώπων της αγοράς ο τουρισμός και η αγροτική ... -
Κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις της τουριστικής ανάπτυξης: η περίπτωση της Ικαρίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11-02)Ο τουρισμός είναι ένα φαινόμενο που επηρεάζει σημαντικά την οικονομία ενός τόπου, το περιβάλλον και την τοπική κοινωνία. Η χώρα μας είναι ένας πολύ διαδεδομένος προορισμός και ο τουρισμός ένας από τους βασικούς πυλώνες της ... -
Κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις της τουριστικής ανάπτυξης: η περίπτωση της Σαντορίνης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-05-13) -
Λογιστική & λογιστική ηθική
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-04)Στην εργασία που ακολουθεί θα γίνει εκτενής αναφορά στη Λογιστική Επιστήμη καθώς και στη δεοντολογία και ηθική που διέπουν το λογιστικό επάγγελμα. Παρουσιάζονται ο ρόλος, τα χαρακτηριστικά και η σπουδαιότητα του λογιστικού ... -
Μάρκετινγκ και τεχνικές προώθησης: η περίπτωση του Ομίλου Donuts NANOU
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-10)Μάρκετινγκ είναι τα εργαλεία που χρησιμοποιεί κάθε επιχείρηση για την προώθηση των προϊόντων της. Προκειμένου να μπορέσει να ολοκληρώσει τις διαδικασίες προώθησης των προϊόντων της μια επιχείρηση έχει την δυνατότητα να ... -
Μερικά ζητήματα μεταναστευτικής πολιτικής
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-01)Οι διεθνείς μεταναστευτικές κινήσεις αποτελούν ένα εδραιωμένο χαρακτηριστικό της σύγχρονηςοικονομίας και κοινωνικής ζωής, ένα φαινόμενο με εξαιρετικά μεγάλη δυναμική και ένταση στονευρωπαϊκό χώρο. Η Ευρώπη δέχεται ολοένα ... -
Μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί: Η δομή και ο ρόλος τους στην κοινωνία
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2019-12-05)Οι Μη Κερδοσκοπικοί Οργανισμοί, ή αλλιώς ΜΚΟ, αναγνωρίζονται πλέον ως σημαντικοί παράγοντες των σύγχρονων κοινωνιών. Συμβάλλουν στην εξάπλωση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, στην εξάλειψης της φτώχειας, καθώς και στην προστασία ... -
Ο ρόλος και οι δράσεις των μη κυβερνητικών οργανώσεων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05-23)Στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση και η κατανόηση του ρόλου και της δράσης των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων (ΜΚΟ), καθώς και η σημαντικότητα της ύπαρξης τους ως αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς ... -
Ο ρόλος της διαφήμισης στο marketing
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02-13)Κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, που αντιμετωπίζει η ελληνική οικονομία ο κλάδος της διαφήμισης παρουσιάζει μεταβολές. Η διαφήμιση είναι στενά συνδεδεμένη με το εμπόριο αγαθών. Ο διαφημιστικός κλάδος ενισχύει την ... -
Ο ρόλος του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-10-19)Ένα από τα σημαντικότερα φαινόμενα των σύγχρονων διεθνών σχέσεων είναι η εμφάνιση και ανάπτυξη των διεθνών οργανισμών. Στο τέλος του 2ου παγκόσμιου πολέμου, διάφορες διεθνείς διαπραγματεύσεις ξεκίνησαν να λαμβάνουν χώρα, ... -
Οι επιπτώσεις της τουριστικής ανάπτυξης στη Σύρο
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03-15)Ο τουρισμός κάνει την πρώτη του εμφάνιση κατά τα αρχαία χρόνια με αρχική αιτία, κυρίως, εορταστικές εκδηλώσεις. Στις μέρες μας, χωρίς καμία αμφιβολία, ο τουρισμός αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες παγκοσμίως. Η ... -
Οι κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις της τουριστικής ανάπτυξης- Η περίπτωση της Κέρκυρας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06-15)Σκοπός της εργασίας είναι η ανάλυση και η μελέτη του τουριστικού φαινομένου σε συνδυασμό με τις κοινωνικοοικονομικές επιπτώσεις που απορρέουν από την τουριστική δραστηριότητα στις χώρες υποδοχής. Αναλύονται βασικές ... -
Οι ναυτιλιακές εταιρείες στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10-17)Η εργασία πραγματεύεται την έννοια της ναυτιλίας καθώς επίσης και τις ναυτιλιακές εταιρείες στην Ελλάδα. Η ελληνόκτητη ποντοπόρος ναυτιλία παραμένει ιδιαίτερα ανταγωνιστική ακόμα και μέσα στην περίοδο της παγκόσμιας ύφεσης, ... -
Οργάνωση και διοίκηση και συστήματα χρηματοδότησης της εκπαίδευσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06-08)Η οικονομική κρίση επηρέασε σε σημαντικό βαθμό τα δημόσια οικονομικά και την αγορά εργασίας στην Ελλάδα. Τα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα οφείλουν να αντιληφθούν τις επιδράσεις της οικονομικής κρίσης και να δημιουργήσουν τα κατάλληλα ... -
Ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά του καταναλωτή
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Σε ένα περιβάλλον, μέσα στο οποίο κινούνται κάθε είδους και κάθε μεγέθους βιομηχανίες και εταιρείες, είναι φυσικό επακόλουθο να υπάρχει αυξημένη ανταγωνιστικότητα, επένδυση στο μάρκετινγκ για την καλύτερη προώθηση των ...