Πλοήγηση ανά Μεταπτυχιακό "MBA - Διοίκηση Επιχειρήσεων"
Αποτελέσματα 46-65 από 65
-
Ιχνηλασία σε προϊόντα σοκολατοβιομηχανίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03)Τα συστήματα ιχνηλασιμότητας αποσκοπούν στη συνεχή και σε πραγματικό χρόνο παρακολούθηση της πορείας των αγαθών και προϊόντων εντός της ακολουθούμενης εφοδιαστικής αλυσίδας, με αποτέλεσμα να διευκολύνεται η δυνατότητα για ... -
Κατάταξη επενδυτικών σχεδίων στο κλάδο της ιχθυοκαλλιέργειας με την μέθοδο PROMETHEE II
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-26)Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό να αξιολογήσει 10 επενδυτικά σχέδια της εταιρίας Ιχθυοτροφεία Σελόντα ΑΕΓΕ, που πρόκειται να χρηματοδοτηθούν από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Αλιεία και Θάλασσα 2014-2020 μέσω ... -
Κοινωνική οικονομία και επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα του Ν. 4430/2016
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)Το παρόν εξετάζει την κατάσταση της κοινωνικής οικονομίας και επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα με δεδομένο το νέο νομικό πλαίσιο του Ν.4430/2016. Διερευνήθηκε η ευρεία ορολογία που αντιστοιχεί στο πεδίο και ο τρόπος που ... -
Μακροοικονομία και οικονομική πολιτική: η ελληνική περίπτωση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-09-28)Η εργασία αναλύει τα διαθέσιμα μακροοικονομικά εργαλεία και με αυτά συγκρίνει και εξετάζει τα αποτελέσματα της οικονομικής κρίσης στις μεγάλες οικονομίες του πλανήτη. Στη συνέχεια μελετάει τον αντίκτυπο που είχαν στην ... -
Μέθοδοι πρόβλεψης οικονομικών μεγεθών στις μεταφορές
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07) -
Ο ρόλος του μάρκετινγκ στη διοίκηση επιχειρήσεων: case study Green Cola Ελλάς Α.Ε.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06)Η παρούσα εργασία αναλύει το θεωρητικό επίπεδο του μάρκετινγκ, τις στρατηγικές ανάπτυξης σε γενικά πλαίσια και ειδικότερα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, έχοντας ως παράδειγμα την μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Green Cola ... -
Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην ενίσχυση της αξίας της μάρκας.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05-28) -
Πολυκριτήρια μεθοδολογία για την αξιολόγηση της συμμόρφωσης των χωρών με τη Διακήρυξη της Μπολόνια
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10)Η Διακήρυξη της Μπολόνια είναι μια συνθήκη την οποία προσυπέγραψαν οι υπουργοί Παιδείας 29 ευρωπαϊκών χωρών το 1999 στη Μπολόνια της Ιταλίας. Η Διακήρυξη περιλαμβάνει μέτρα και δράσεις για μια εκούσια διαδικασία εναρμόνισης ... -
Πολυκριτηριακή αξιολόγηση δράσεων εξοικονόμησης ενέργειας σε υφιστάμενα κτίρια
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07)Η υπερβολική χρήση ορυκτών καυσίμων θεωρείται υπεύθυνη για το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής και της υπερθέρμανσης του πλανήτη. Πολλές χώρες σε όλο τον κόσμο και ιδιαίτερα στην Ευρωπαϊκή Ένωση προωθούν δραστηριότητες που ... -
Πολυκριτηριακή προσέγγιση σε πρόβλημα ανάθεσης σε θέσεις εργασίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018)Στην παρούσα εργασία ασχολούμαστε με το πολυκριτηριακό πρόβλημα της ανάθεσης εργαζομένων σε θέσεις εργασίας. -
Πρακτικές που ευνοούν ή αποθαρρύνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών στην Ελλάδα με εταιρικές σελίδες στο Facebook
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-29)Στην παρούσα έρευνα μελετήθηκαν οι πρακτικές που ευνοούν ή αποθαρρύνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών με τις εταιρικές σελίδες. Για την απάντηση των ερευνητικών ερωτημάτων και την εκπλήρωση των ερευνητικών στόχων της ... -
Προώθηση του εναλλακτικού τουρισμού (περιηγητικού, αθλητικού και θρησκευτικού) στις Κυκλάδες μέσω του διαδικτύου: μια μελέτη περίπτωσης για το νησί της Ίου
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-07)Η Προώθηση του Εναλλακτικού Τουρισμού στο νησί της Ίου (Περιηγητικού, Αθλητικού και Θρησκευτικού), με τη δημιουργία ιστοσελίδας για τα μονοπάτια -
Στρατηγικές του ψηφιακού μάρκετινγκ που επιλέγουν τα Eκπαιδευτικά Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης σε Ελλάδα και Ευρώπη
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-22)H παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια προσπάθεια βιβλιογραφικής καταγραφής και διερευνητικής μελέτης των στρατηγικών του Ψηφιακού Mάρκετινγκ, που επιλέγουν τα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης σε Ελλάδα και ... -
Σύστημα υποστήριξης στρατιωτικών αποφάσεων με πολλαπλά κριτήρια: η περίπτωση ενίσχυσης νήσου με στρατιωτικό τμήμα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11-02)Χρησιμοποίηση της μεθόδου Electre I, για τη λήψη στρατιωτικής απόφασης -
Συμμετοχική οικονομία και τουρισμός στην Ελλάδα του 21ου αιώνα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04)Τα τελευταία χρόνια μια πρωτοφανή οικονομική δραστηριότητα, η «οικονομία του διαμοιρασμού», άρχισε να αλλάζει ουσιαστικά τον οικονομικό χάρτη σε πάρα πολλές χώρες στον κόσμο. Χάρη στη χρήση του διαδικτύου έγινε και ευρέως ... -
Ταξιδιωτικός οδηγός για την πόλη της Αθήνας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-11-15)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού ταξιδιωτικού οδηγού για την πόλη της Αθήνας, με στόχο στο μέλλον να εντάσσονται σε αυτόν συνεχώς νέοι προορισμοί της Ελληνικής επικράτειας. Η ... -
Τεχνικές & εργαλεία ψηφιακής διαφήμισης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11)Η παρούσα έρευνα πραγματεύεται το θέμα των τεχνικών και μεθόδων της ψηφιακής διαφήμισης. Στην πρώτη ενότητα, γίνεται η παρουσίαση και εκτίθεται ο ορισμός του φάσματος της ψηφιακής διαφήμισης και των εργαλείων της, καθώς ... -
Το balanced scorecard ως εργαλείο υποστήριξης της αλλαγής στο δημόσιο τομέα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07-02)Η παρούσα διπλωματική εργασία διαρθρώνεται σε έξι (6) κεφάλαια στα οποία αναλύεται διεξοδικά το ζήτημα της διοίκησης αλλαγών. Συγκεκριμένα, εννοιολογικές αποσαφηνίσεις, παράγοντες και δυνάμεις που την προκαλούν, ... -
Υιοθετώντας συστήματα ιχνηλασιμότητας σε εταιρεία με βιολογικά προιόντα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06) -
Χρηματοοικονομική ανάλυση και προοπτικές στον κλάδο της υγείας. Η περίπτωση των εταιρειών "ΥΓΕΙΑ Α.Ε." και "ΙΑΤΡΙΚΟ ΑΘΗΝΩΝ Α.Ε."
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-01-17)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τη διενέργεια χρηματοοικονομικής ανάλυσης και ανίχνευσης των προοπτικών που υπάρχουν στον κλάδο της υγείας μέσα από την μελέτη των εταιρειών «ΥΓΕΙΑ ΑΕ» και «ΙΑΤΡΙΚΟ ΑΘΗΝΩΝ ΑΕ» Αρχικά στο 1ο ...