Πλοήγηση ανά Θέμα "TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων"
Αποτελέσματα 43-62 από 111
-
Η ανάλυση της μεθόδου Balanced Scorecard και η εφαρμογή της στην εφοδιαστική αλυσίδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07-14)Η Ισορροπημένη Κάρτα Αποτελεσμάτων - Balanced Scorecard (BSC) εφαρμόζεται σε όλους τους τομείς της επιχείρησης θέτοντας στόχους σε τέσσερις σημαντικές διαστάσεις (Χρηματοοικονομική διάσταση, Πελατειακή διάσταση, διάσταση ... -
Η γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται με γενικούς και ειδικούς όρους η έννοια της επιχειρηματικότητας. Στη συνέχεια, εξετάζουμε για ποιο λόγο η επιχειρηματικότητα που ασκείται από γυναίκες χρειάζεται ιδιαίτερη ανάλυση. Επιπλέον ... -
Η γυναικεία επιχειρηματικότητα στις σύγχρονες εργασιακές συνθήκες ενός ασταθούς περιβάλλοντος
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-07)Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η ανάδειξη των παραγόντων που συντελούν στη διαμόρφωση της επιχειρηματικής δραστηριότητας των Ελληνίδων στο σύγχρονο κοινωνικοοικονομικό πλαίσιο. Ειδικότερα η μελέτη εστιάζει στην ... -
Η επίδραση της καινοτομίας στην επιχειρηματικότητα σε περιόδους κρίσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)Η παρούσα πτυχιακή εργασία στοχεύει στη μελέτη της επίδρασης της καινοτομίας στην επιχειρηματικότητα σε περιόδους οικονομικής ύφεσης. Για να επιτευχθεί ο στόχος αυτός, κρίθηκε απαραίτητο να αναλυθεί κάθε μία από τις παραπάνω ... -
Η επίδραση της κρίσης στην οικονομική κατάσταση των επιχειρήσεων στον κλάδο τροφίμων και ποτών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10)Στην εργασία αυτή επιχειρούμε την αποτύπωση της επίδρασης της κρίσης στην οικονομική κατάσταση των επιχειρήσεων στον κλάδο τροφίμων και ποτών, στην Ελλάδα. Η βιομηχανία τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα κατέχει σήμερα κυρίαρχη ... -
Η επιχειρηματικότητα και η καινοτομία ως φορείς ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας μετά την κρίση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)Το σύγχρονο περιβάλλον μέσα στο οποίο καλούνται να δράσουν οι σημερινές επιχειρήσεις και οργανισμοί έχει σαν βασικό γνώρισμα δυο κύριες παραμέτρους που είναι η ισχυρή ανταγωνιστικότητα αλλά και η περιοδική έλευση κύκλων ... -
Η επιχειρηματικότητα σε συνθήκες αβεβαιότητας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12)Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η μελέτη της επιχειρηματικότητα σε συνθήκες αβεβαιότητας. Αρχικά προσδιορίζεται η έννοια της επιχειρηματικής ευκαιρίας και αναλύονται τα τρία βήματα για τον εντοπισμό της, μέσα στα οποία ... -
Η ηλεκτρονική τραπεζική – η ικανοποίηση των πελατών όσον αφορά τα κανάλια της ηλεκτρονικής τραπεζικής σε σχέση με το δίκτυο των καταστημάτων μετά την επιβολή των capital controls
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10)Η ανάπτυξη της τεχνολογίας με την ταυτόχρονη αλματώδη εξέλιξη του τομέα της πληροφορικής και μέσω του ηλεκτρονικού επιχειρείν ( e-business ), οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να αναβαθμιστούν και να αποκτήσουν σημαντικά ... -
Η θεσμική διάσταση της κοινωνικής επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η κοινωνική επιχείρηση αποτελεί το βασικό εργαλείο της κοινωνικής οικονομίας και ορίζεται ως η επιχειρηματική δραστηριότητα βασισμένη σε κοινωνικούς σκοπούς. Αποτελεί σημαντικό μέσο επίλυσης πολλών κοινωνικών προβλημάτων. ... -
Η ιδιωτική πρωτοβουλία στην ολιστική περίθαλψη του ογκολογικού ασθενή στην Ελλάδα της κρίσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05-06)Οι ογκολογικοί ασθενείς αποτελούν ομάδα ασθενών με πολλές ιδιαιτερότητες. Η φύση της νόσου με τα πολλαπλά συνοδά προβλήματα υγείας που απαιτούν πολλές και εξειδικευμένες ιατρικές ειδικότητες (χειρουργοί, αναισθησιολόγοι, ... -
Η καινοτομία σαν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε περιόδους κρίσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06)Εντός των πλαισίων του σημερινού διεθνούς περιβάλλοντος το οποίο μεταβάλλεται με ταχύτατους ρυθμούς, η ικανότητα των επιχειρήσεων να εισάγουν στην αγορά μια νέα καινοτομία, αποτελεί το μεγαλύτερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ... -
Η κατανομή των πόρων σε επίπεδο πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας «H περίπτωση του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού»
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-02)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας, ήταν η δημιουργία ενός αξιόπιστου έγκυρου εργαλείου, για τη διερεύνηση της θετικής στάσης των εργαζομένων του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, στη διάθεση ανασχεδιασμού εσωτερικών ... -
Η νέα τάση της αγοράς: Προώθηση της καινοτομίας
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Στο πλαίσιο του πτυχιακού προγράμματος της σχολής Διοίκηση Επιχειρήσεων ανέλαβα να εκπονήσω πτυχιακή εργασία με θέμα «Η νέα τάση της αγοράς: Προώθηση της Καινοτομίας». Η Καινοτομία αποτελεί μέρος της καθημερινής μας ... -
Η προβλεπτική ικανότητα των λογιστικών καταστάσεων. Διαφορές στην αποδοτικότητα των επιχειρήσεων που επενδύουν σε Ε&Α έναντι αυτών που δεν επενδύουν
(ΤΕΙ Πειραιά, 2010-09)Η παρούσα έρευνα μελετά τη διαφορά στην αποδοτικότητα μεταξύ των επιχειρήσεων που επενδύουν σε έρευνα και ανάπτυξη αυτών που δεν επενδύουν μέσα από τις λογιστικές τους καταστάσεις, με τη χρησιμοποίηση 9 δεικτών αποδοτικότητας. ... -
Η σημασία του εσωτερικού ελέγχου και η εφαρμογή του στην MICROSOFT HELLAS
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-05)Ο σκοπός της εν λόγω πτυχιακής εργασίας, είναι να αναλύσει την έννοια του εσωτερικού ελέγχου στις επιχειρήσεις καθώς επίσης και όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που εντοπίζονται στους υπευθύνους και οι οποίοι ασχολούνται με ... -
Η στρατηγική ανάλυση της google
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-03-30)Στην παρούσα εργασία θα εξετάσουμε μέσα από μια ιστορική αναδρομή το πώς δημιουργήθηκε η google ,το πώς κατάφερε να είναι αυτή που είναι σήμερα, πως ένα όραμα έγινε πραγματικότητα και πως αυτό το όραμα έχει αλλάξει τον ... -
Η συμβολή του coaching στην ανάπτυξη στελεχών και στη βελτίωση της απόδοσής τους στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06)Η παρούσα εργασία ασχολείται με την παρουσίαση του Coaching και των διάφορων μορφών του που μπορεί να χρησιμοποιηθούν από έναν Οργανισμό και με τη διερεύνηση της συμβολής του στην ανάπτυξη και βελτίωση του ανθρώπινου ... -
Η συμβολή της επαγγελματικής κατάρτισης και ανάπτυξης των εργαζομένων στην αύξηση της οργανωσιακής ανθεκτικότητας σε περίοδο οικονομικής κρίσης: η περίπτωση των εργαζόμενων στην Vodafone
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06)Σκοπός: Ο γενικότερος σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνησης της συμβολής της επαγγελματικής κατάρτισης και ανάπτυξης των εργαζομένων στην αύξηση της οργανωσιακής ανθεκτικότητας σε περίοδο οικονομικής κρίσης. ... -
Η συμβολή του Internal Marketing στην ικανοποίηση των πολιτών. Η περίπτωση του δήμου Μεταμόρφωσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06)Η έννοια του εσωτερικού μάρκετινγκ στους Δημόσιους Οργανισμούς εστιάζει στην ικανοποίηση του εσωτερικού πελάτη- εργαζόμενου, στην ικανοποίηση του Ανθρώπινου δυναμικού και στην παρεχόμενη τελική υπηρεσία και την ικανοποίηση ...