Πλοήγηση ανά Θέμα "TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων"
Αποτελέσματα 31-50 από 111
-
Ελλάδα και οικονομικό περιβάλλον
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02-02)Είναι γεγονός ότι το ελληνικό οικονομικό και κοινωνικό πρόβλημα, όπως αυτό έγινε κατανοητό σήμερα, συντάραξε την παγκόσμια οικονομία το 2009. Είναι πολυδιάστατο και διαχρονικό. Αφορά μία ολόκληρη κοινωνία και κατ’ επέκταση ... -
Επιχειρηματική ανάπτυξη και στρατηγικές επιλογές των ελληνικών επιχειρήσεων στην εποχή της διεθνούς οικονομικής κρίσης. Η περίπτωση της KORRES Α.Ε.– Φυσικά Προϊόντα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-02-09)Στο πρώτο και δεύτερο κεφάλαιο ασχολήθηκα με την διεθνή οικονομική κρίση στη δίνη της οποίας βρέθηκε και η Ελλάδα από το 2008, είδα τις αιτίες αυτής, διαπίστωσα τις συνέπειες και στάθηκα στους λόγους στο τρίτο και τέταρτο ... -
Επιχειρηματική δεοντολογία και επιχειρηματική κουλτούρα στα πλαίσια των σύγχρονων επιχειρήσεων και οργανισμών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η σύγχρονη μορφή επιχείρησης διοικείται από ανθρώπους, οι οποίοι έχουν ηθικές αξίες, όπως επίσης έχουν και επιθυμίες για την απόκτηση ισχύος. Με τον ίδιο τρόπο που το χρήμα παρεμβαίνει στην ανταλλαγή αγαθών και υπηρεσιών, ... -
Επιχειρηματικότητα - Επιχειρηματικό κλίμα στην Ελλάδα: ελληνική πραγματικότητα και καλές διεθνείς
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-13)Ανάλυση της Επιχειρηματικότητας στη Ελλάδα- Σύγκριση διαδικασιών ίδρυσης μιας Νέας Βιομηχανίας Υγειονομικού Ενδιαφέροντος με την Βουλγαρία και το Ηνωμένο Βασίλειο -
Επιχειρηματικότητα και καινοτομικές ιδέες
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η παρούσα πτυχιακή εργασία απαρτίζεται από τρία κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο αφορά την έννοια, την διαδικασία και τις συνθήκες της επιχειρηματικότητας. Συγκεκριμένα, αναλύονται η έννοια της επιχειρηματικότητας και της ... -
Επιχειρηματικότητα σε περιόδους κρίσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-04)Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια της φοίτησης στο τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής του ΑΤΕΙ Πειραιά. Στόχος της είναι να αναδείξει την πορεία της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα κατά την περίοδο ... -
Επιχειρηματικότητα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-03)Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) αποτελούν μια μορφή οργανωσιακής δραστηριοποίησης ιδιαίτερα σημαντικής, για τη λειτουργία του οικονομικού κυκλώματος. Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, διακρίνονται από τις ... -
Επιχειρησιακό σχέδιο μιας νεοϊδρυθείσας επιχείρησης με καινοτομικά χαρακτηριστικά
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2014) -
Εργασιακό άγχος και οργανωσιακή αλλαγή. Η περίπτωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02-02)Η παρούσα εργασία σκοπεύει να διαπιστώσει τον βαθμό του εργασιακού στρες και να διερευνήσει το στρες των εργαζομένων κατά την οργανωσιακή αλλαγή στο Δημόσιο τομέα, εν προκειμένω στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (Υ.Π.Α.). ... -
Εταιρική κοινωνική ευθύνη και η άσκηση πολιτικών EKE των εταιρειών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-04)Η εταιρική κοινωνική ευθύνη (ΕΚΕ) αναφέρεται στη συνολική διοίκηση και διαχείριση του συνολικού αντίκτυπου που έχει η δραστηριότητα των εταιρειών στους μετόχους και στην κοινωνία στην οποία ασκείται η δραστηριότητα. Συνολικά, ... -
Εφαρμογές των μαθηματικών θεωριών πολέμου στη διοικητική των επιχειρήσεων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-04)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η έρευνα και η αποτύπωση της δυνατότητας της εφαρμογής στις επιχειρήσεις ορισμένων από τις πιο ευρέως γνωστές μαθηματικές θεωρίες πολέμου. Κατά τη διάρκεια Β’ Παγκοσμίου Πολέμου ... -
Εφαρμογή του μεθοδολογικού εργαλείου balanced scorecard στον ξενοδοχειακό όμιλο Costa Navarino
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09)Οι κοινωνικές επιστήμες αναμφίβολα είναι συνυφασμένες με την ανθρώπινη παρουσία στην γη όπως επίσης και το ταξίδι του ανθρώπου από τόπο σε τόπο. Η παρούσα εργασία κλήθηκε να διαφωτίσει πτυχές του ανθρώπου και των παραγόντων ... -
Η ανάλυση της μεθόδου Balanced Scorecard και η εφαρμογή της στην εφοδιαστική αλυσίδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07-14)Η Ισορροπημένη Κάρτα Αποτελεσμάτων - Balanced Scorecard (BSC) εφαρμόζεται σε όλους τους τομείς της επιχείρησης θέτοντας στόχους σε τέσσερις σημαντικές διαστάσεις (Χρηματοοικονομική διάσταση, Πελατειακή διάσταση, διάσταση ... -
Η γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται με γενικούς και ειδικούς όρους η έννοια της επιχειρηματικότητας. Στη συνέχεια, εξετάζουμε για ποιο λόγο η επιχειρηματικότητα που ασκείται από γυναίκες χρειάζεται ιδιαίτερη ανάλυση. Επιπλέον ... -
Η γυναικεία επιχειρηματικότητα στις σύγχρονες εργασιακές συνθήκες ενός ασταθούς περιβάλλοντος
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-07)Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η ανάδειξη των παραγόντων που συντελούν στη διαμόρφωση της επιχειρηματικής δραστηριότητας των Ελληνίδων στο σύγχρονο κοινωνικοοικονομικό πλαίσιο. Ειδικότερα η μελέτη εστιάζει στην ... -
Η επίδραση της καινοτομίας στην επιχειρηματικότητα σε περιόδους κρίσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)Η παρούσα πτυχιακή εργασία στοχεύει στη μελέτη της επίδρασης της καινοτομίας στην επιχειρηματικότητα σε περιόδους οικονομικής ύφεσης. Για να επιτευχθεί ο στόχος αυτός, κρίθηκε απαραίτητο να αναλυθεί κάθε μία από τις παραπάνω ... -
Η επίδραση της κρίσης στην οικονομική κατάσταση των επιχειρήσεων στον κλάδο τροφίμων και ποτών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10)Στην εργασία αυτή επιχειρούμε την αποτύπωση της επίδρασης της κρίσης στην οικονομική κατάσταση των επιχειρήσεων στον κλάδο τροφίμων και ποτών, στην Ελλάδα. Η βιομηχανία τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα κατέχει σήμερα κυρίαρχη ... -
Η επιχειρηματικότητα και η καινοτομία ως φορείς ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας μετά την κρίση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)Το σύγχρονο περιβάλλον μέσα στο οποίο καλούνται να δράσουν οι σημερινές επιχειρήσεις και οργανισμοί έχει σαν βασικό γνώρισμα δυο κύριες παραμέτρους που είναι η ισχυρή ανταγωνιστικότητα αλλά και η περιοδική έλευση κύκλων ... -
Η επιχειρηματικότητα σε συνθήκες αβεβαιότητας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12)Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η μελέτη της επιχειρηματικότητα σε συνθήκες αβεβαιότητας. Αρχικά προσδιορίζεται η έννοια της επιχειρηματικής ευκαιρίας και αναλύονται τα τρία βήματα για τον εντοπισμό της, μέσα στα οποία ... -
Η ηλεκτρονική τραπεζική – η ικανοποίηση των πελατών όσον αφορά τα κανάλια της ηλεκτρονικής τραπεζικής σε σχέση με το δίκτυο των καταστημάτων μετά την επιβολή των capital controls
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10)Η ανάπτυξη της τεχνολογίας με την ταυτόχρονη αλματώδη εξέλιξη του τομέα της πληροφορικής και μέσω του ηλεκτρονικού επιχειρείν ( e-business ), οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να αναβαθμιστούν και να αποκτήσουν σημαντικά ...