Browsing by Subject "TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση"
Now showing items 5-20 of 20
-
Διαφήμιση μέσω διαδικτύου με το Google και το Facebook. Μία συγκριτική μελέτη
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-06)Στην παρούσα εργασία θα μελετηθούν οι τρόποι διαφήμισης στο διαδίκτυο και πιο συγκεκριμένα στο μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook καθώς και στη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης, την Google. Στο Α’ μέρος της ... -
Η διαφήμιση μέσω των social media & η οικονομική πρόοδος των επιχειρήσεων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013) -
Η διαφήμιση στο internet και τα social media
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης την διαφήμιση στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα τελευταία χρόνια το internet βελτιώνεται με ταχύτατους ρυθμούς με συνέπεια να έρχονται ολοένα και περισσότεροι ... -
Η διαφήμιση ως εργαλείο μάρκετινγκ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04-05)Η διαφήμιση αποτελεί ένα μέσο επικοινωνίας,που βασικό χαρακτηριστικό της είναι ότι γίνεται επί πληρωμής. Σκοπός της διαφήμισης είναι όχι μόνο να διατηρήσει τους ήδη υπάρχοντες πελάτες,αλλά να προσελκύσει και νέους,με απώτερο ... -
Η διαφήμιση ως τεχνική πώλησης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-06-19)Η διαφήμιση αποτελεί μια αμειβόμενη διαδικασία, η οποία χρησιμοποιεί στρατηγικές και μηνύματα σχετικά με τα οφέλη ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας με κύριο σκοπό την προώθησή του και την επιρροή της συμπεριφοράς του κοινού ... -
Η επίδραση της ηλεκτρονικής διαφήμισης στη συμπεριφορά των ηλεκτρονικών καταναλωτών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-10)Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται η επίδραση της διαφήμισης στη συμπεριφορά του καταναλωτή. Ο ρόλος που παίζει η διαφήμιση στη ζωή μας καθώς και οι μέθοδοι επιρροής στο καταναλωτικό κοινό. Επίσης, γίνεται γνωστή και η ... -
Η επίδραση της χιουμοριστικής διαφήμισης, μέσω της τηλεόρασης, στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04)Σκοπός: Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει την επίδραση της χιουμοριστικής διαφήμισης μέσω της τηλεόρασης στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή. Δείγμα: 100 άτομα που κατοικούν σε διάφορες περιοχές της ... -
Η προώθηση της επιχείρησης μέσω της διαφήμισης στο διαδίκτυο
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η επικείμενη εργασία έχει ως στόχο να ενημερώσει και να επιδείξει τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση δύναται να προωθηθεί μέσω του διαδικτύου. Στο πρώτο μέρος της μελέτης αυτής γίνεται μια εκτενής ανάλυση στη διαφήμιση ... -
Η συνεισφορά των logistics στην ικανοποίηση των πελατών των e-shop
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07-18)Η ανάπτυξη της τεχνολογίας των πληροφοριών τα τελευταία χρόνια έχει προωθήσει την επέκταση των OnLine λιανικών πωλήσεων σε πολλές χώρες. Η online λιανική αγορά επιτρέπει στους εμπόρους να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ως νέο ... -
Μάρκετινγκ και σχεδιασμός ιστοσελίδας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)Τις τελευταίες δεκαετίες η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου καθώς και η συχνή χρήση του από εκατομμύρια επισκέπτες καθημερινά, έχει κάνει τις επιχειρήσεις να προσπαθούν να διαφημίσουν τα προϊόντα τους και τις υπηρεσίες τους ... -
Μέθοδοι προβολής και προώθησης που χρησιμοποιεί το ιδιωτικό σύστημα υγείας στην Ελλάδα στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06)Στη σύγχρονη εποχή της τεχνολογικής εξέλιξης τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναμφισβήτητα διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην προσωπική και την επαγγελματική ζωή των ανθρώπων. Η εισβολή των social media στην καθημερινή ζωή ... -
Ο ρόλος της διαφήμισης στο marketing
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02-13)Κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, που αντιμετωπίζει η ελληνική οικονομία ο κλάδος της διαφήμισης παρουσιάζει μεταβολές. Η διαφήμιση είναι στενά συνδεδεμένη με το εμπόριο αγαθών. Ο διαφημιστικός κλάδος ενισχύει την ... -
Ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στη διαφήμιση και επικοινωνία για κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2010-05-31)Το αντικείμενο που θα εξετάσουμε αφορά στο σύγχρονο Μάρκετινγκ και στο ρόλο των νέων τεχνολογιών και στις δυνατότητες που προσφέρουν στην εξέλιξη της ήδη υπάρχουσας μεθοδολογίας και των μορφών Μάρκετινγκ. Η προβολή των ... -
Πρακτικές που ευνοούν ή αποθαρρύνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών στην Ελλάδα με εταιρικές σελίδες στο Facebook
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-29)Στην παρούσα έρευνα μελετήθηκαν οι πρακτικές που ευνοούν ή αποθαρρύνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών με τις εταιρικές σελίδες. Για την απάντηση των ερευνητικών ερωτημάτων και την εκπλήρωση των ερευνητικών στόχων της ... -
Στρατηγικές διαφήμισης τουριστικών γραφείων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Αντικείμενο μελέτης της παρούσας πτυχιακής εργασίας θα αποτελέσει η εξέταση του κλάδου των τουριστικών γραφείων, η πορεία καθώς και οι στρατηγικές που ακολουθούν όσον αφορά το μάρκετινγκ.. Η θετική πορεία του κλάδου ... -
Τουρισμός και μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)Η παρούσα εργασία γίνεται στα πλαίσια απόκτησης πτυχίου για το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων – Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας του Ανωτάτου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα ...