Πλοήγηση ανά Θέμα "TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 12-31 από 54
-
Διαδικτυακό μάρκετινγκ και η εταιρική παρουσίαση της Focus on Group (Εταιρία παροχής υπηρεσιών διαδικτύου)
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση και παρουσία του θέματος εκείνου που απασχολεί τις περισσότερες επιχειρήσεις στις μέρες μας, του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Αναλυτικότερα: Στην πρώτη ενότητα, γίνεται μια ... -
Διεθνές μάρκετινγκ
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013) -
Διεθνές στρατηγικό marketing και διεθνές περιβάλλον
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-19)Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης το διεθνή στρατηγικό marketing και χωρίζεται σε δύο κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο ορίζεται η έννοια του διεθνούς στρατηγικού Marketing, αναλύεται η σημασία του σε διεθνή επίπεδα ... -
Διερεύνηση της δυναμικής της μάρκας «Αγρόκτημα Βραχιάς» (Brand equity)
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Σε μια κοινωνία και οικονομία που αλλάζει συνεχώς, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις επιχειρήσεις να μπορούν να δίνουν αξία στο προϊόν, πόσο μάλλον όταν αναφερόμαστε σε νέες μάρκες. Για το σκοπό αυτό εξετάζεται την περίπτωση ... -
Διερεύνηση του εκπαιδευτικού και επαγγελματικού προφlλ των εργαζομένων στα τουριστικά γραφεία
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία αναφέρεται στη διερεύνηση του εκπαιδευτικού και επαγγελματικού προφlλ των εργαζομένων στα τουριστικά γραφεία. Αρχικά, αναλύονται βασικές έννοιες του τουριστικού φαινομένου, όπως είναι ... -
Διερεύνηση των τεχνικών marketing των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στο εξωτερικό
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η παρούσα εργασία έχει στόχο να διερευνήσει το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ στις χώρες του εξωτερικού. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίζεται στη συλλογή πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Τα δευτερογενή δεδομένα ... -
ΕΒΓΑ ΑΒΕΕ εταιρική παρουσίαση
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η παρούσα εργασία εστιάζει στην μελέτη περίπτωσης εξαγοράς της εταιρείας ΕΒΓΑ ΑΒΕΕ από τον Άγγλο-Ολλανδικό όμιλο τροφίμων και καλλυντικών UNILEVER στην Ελλάδα και συγκεκριμένα από την ελληνική θυγατρική της ΕΛΑΪΣ- Unilever ... -
Εμπορικό σήμα και ευρεσιτεχνίες
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06-29)Ο σκοπός της υπάρχουσας εργασίας είναι να περιγράψει την τρέχουσα θέση του εμπορικού σήματος και της ευρεσιτεχνίας στην οικονομική δραστηριότητα των επιχειρήσεων. Επιπλέον, στόχο έχει να αποσαφηνίσει τις παραπάνω έννοιες ... -
Εναλλακτικοί τρόποι Marketing
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011) -
Εφαρμογή του μεθοδολογικού εργαλείου balanced scorecard στον ξενοδοχειακό όμιλο Costa Navarino
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09)Οι κοινωνικές επιστήμες αναμφίβολα είναι συνυφασμένες με την ανθρώπινη παρουσία στην γη όπως επίσης και το ταξίδι του ανθρώπου από τόπο σε τόπο. Η παρούσα εργασία κλήθηκε να διαφωτίσει πτυχές του ανθρώπου και των παραγόντων ... -
Η αξία του πράσινου μάρκετινγκ στη σημερινή αγορά και η επιρροή των καταναλωτών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-09)Τα περιβαλλοντικά προβλήματα έχουν αρχίσει και παίρνουν όλο και μεγαλύτερες διαστάσεις στην καθημερινότητα μας και έχουν προσελκύσει το ενδιαφέρον των επιχειρήσεων. Δεν ανησυχούν μόνο οι ισχυροί ηγέτες των μεγαλύτερων χωρών ... -
Η αύξηση των εταιριών χρονομεριστικής μίσθωσης (Timesharing)
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011) -
Η διαφήμιση ως εργαλείο μάρκετινγκ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04-05)Η διαφήμιση αποτελεί ένα μέσο επικοινωνίας,που βασικό χαρακτηριστικό της είναι ότι γίνεται επί πληρωμής. Σκοπός της διαφήμισης είναι όχι μόνο να διατηρήσει τους ήδη υπάρχοντες πελάτες,αλλά να προσελκύσει και νέους,με απώτερο ... -
Η διείσδυση της διαφήμισης στη συναισθηματική νοημοσύνη του καταναλωτή και επακολούθως στη συμπεριφορά του.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02-15)Η παρούσα πτυχιακή εργασία σκοπό έχει να εξετάσει τη διείσδυση της διαφήμισης στη συναισθηματική νοημοσύνη του καταναλωτή και επακολούθως στη συμπεριφορά του. Αρχικά πραγματεύεται μία εκτενής ακαδημαϊκή επισκόπηση και ... -
Η εισβολή των κοινωνικών δικτύων στο marketing
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013) -
Η εξέλιξη της τεχνολογίας και η επίδραση της στις δημόσιες σχέσεις
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Αναγνωρίζοντας την αξία που έχουν οι δημόσιες σχέσεις στη σύγχρονη ζωή, μπορέσαμε να αναφέρουμε ορισμένα σημεία τα οποία είναι άξια προσοχής. Με εναρκτήρια γραμμή το γενικό πλαίσιο το οποίο καλύπτει ο όρος καθώς και με μια ... -
Η επίδραση του μίγματος μάρκετινγκ στη συμπεριφορά των καταναλωτών στα καλλυντικά προϊόντα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-05)Στην παρούσα εργασία αναλύονται τα καλλυντικά προϊόντα, το μείγμα μάρκετινγκ αυτών και η καταναλωτική συμπεριφορά. Αρχικά, περιλαμβάνει την εισαγωγή, στην οποία παρουσιάζονται ποιος είναι ο σκοπός της εργασίας αυτής, καθώς ... -
Η επίδραση των social media και του internet στο digital marketing
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-10)The continuous development of the Internet in recent years has brought about significant changes in many areas of society. The rapid evolution of Social Media and the continuous increase of users worldwide play an important ... -
Η συμβολή του Internal Marketing στην ικανοποίηση των πολιτών. Η περίπτωση του δήμου Μεταμόρφωσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06)Η έννοια του εσωτερικού μάρκετινγκ στους Δημόσιους Οργανισμούς εστιάζει στην ικανοποίηση του εσωτερικού πελάτη- εργαζόμενου, στην ικανοποίηση του Ανθρώπινου δυναμικού και στην παρεχόμενη τελική υπηρεσία και την ικανοποίηση ... -
Η συμβολή των γραφιστικών τεχνών στις δημόσιες σχέσεις και την επικοινωνία
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02)Η τέχνη της γραφιστικής όταν εφαρμόζεται στο διαδίκτυο για τους σκοπούς των επιχειρήσεων μπορεί να προσφέρει σπουδαία αποτελέσματα. Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό τη μελέτη και την έρευνα της επιστήμης των γραφιστικών ...