Browsing by Keyword "Ξενοδοχειακό marketing"
Now showing items 5-10 of 10
-
Ο περιοδικός τύπος στα ξενοδοχεία, μελέτη περίπτωσης οι "Aldemar Ματιές" στον όμιλο Aldemar Hotels & Spa
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)Το Θέμα της πτυχιακής εργασίας είναι, "Ο Περιοδικός Τύπος Στα Ξενοδοχεία, μελέτη περίπτωσης οι Aldemar Ματιές στον όμιλο Aldemar Hotels & Spa". Το θέμα επιλέχθηκε από κοινού με τον υπεύθυνο καθηγητή, ο λόγος ήταν επειδή ... -
Ο ρόλος της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού στα τμήματα φιλοξενίας πελατών και η συμβολή της στη λειτουργία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων (συγκριτική μελέτη)
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)Ο ρόλος της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού στα τμήματα φιλοξενίας πελατών και η συμβολή της στη λειτουργία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων (συγκριτική μελέτη)." Το θέμα που επελέγη είναι η διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού ... -
Οργάνωση και διαχείριση του τμήματος Spa Therapy του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετάνια
(ΤΕΙ Πειραιά, 2010)Η παρούσα εργασία μελέτησε την οργάνωση και τη διαχείριση του τμήματος spa therapy του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετάνια. Αρχικά στα δύο πρώτα κεφάλαια, η εργασία εισήγαγε τον αναγνώστη στην έννοια του οργανισμού, εστιάζοντας ... -
Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακής μονάδας. Μελέτη περίπτωσης ξενοδοχείου 4* αστέρων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη της οργάνωσης και διοίκησης μιας ξενοδοχειακής μονάδας γενικά και συγκεκριμένα του ξενοδοχείου Golden Age τεσσάρων αστέρων (4*) στην Αθήνα, σαν μελέτη περίπτωσης. Για ... -
Πολυαισθητικό μάρκετινγκ και ξενοδοχεία. Ανάλυση και περιγραφή του πολυαισθητικού μάρκετινγκ και πως αυτό επηρεάζει τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011-10)Το πολυαισθητικό μάρκετινγκ αποτελεί σήμερα, ένα νέο και διαδεδομένο εργαλείο μάρκετινγκ, απαραίτητο για την εξέλιξη και βιωσιμότητα μιας επιχείρησης. Θα αναλύσουμε την έννοια του πολυαισθητικού μάρκετινγκ και τις διαφορές ... -
Το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ παράγοντας ανάπτυξης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11-30)Στόχος της παρούσας πτυχιακής είναι να μελετήσει και να τονίσει τη σημαντικότητα καινοτόμων τεχνικών μάρκετινγκ αλλά και στρατηγικού σχεδιασμού και ανάλυσης στον ελληνικό τουρισμό και κυρίως στο ξενοδοχειακό τομέα της Ελλάδος.