Browsing by Subject "TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ"
Now showing items 5-24 of 54
-
Αθλητικό marketing
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012) -
Αθλητικό μάρκετινγκ και χορηγία στον αθλητισμό
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-07-14)Το περιεχόμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας διαρθρώνεται σε δύο κεφάλαια ως εξής: Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια συνοπτική αναφορά του όρου του αθλητικού μάρκετινγκ και των μορφών που παίρνει μέσα στο χρόνο. Γίνεται, ο ... -
Αξία δημιουργίας για τον καταναλωτή μέσα από τη χρήση των εκάστοτε πόρων. Περιπτώσεις καταστροφής της αξίας των υπηρεσιών και των προϊόντων - Αποτυχία υπηρεσιών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2014)Αν και η Κυρίαρχη-Λογική υπηρεσιών είναι μια αναδυόμενη σχολή σκέψης στη λογοτεχνία του μάρκετινγκ, οι στρατηγικές ανάκαμψης μετά τις αποτυχίες των υπηρεσιών συνεχίζουν να γίνονται αντιληπτές υπό την παραδοσιακή λογική ... -
Αποκρίσεις ανδρών σε στερεοτυπικές απεικονίσεις στην διαφήμιση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-29)Ένα σημαντικό θέμα προς διερεύνηση στο χώρο του μάρκετινγκ και της διαφήμισης, τόσο σε εμπειρικό, όσο και σε θεωρητικό-ακαδημαϊκό επίπεδο, είναι ο τρόπος με τον οποίον απεικονίζονται τα δύο φύλα στις διαφημίσεις, κάτι το ... -
Αρνητικές συμπεριφορές των καταναλωτών προς μια μάρκα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06-29)Στην παρούσα έρευνα μελετήθηκε και παρουσιάζεται το θέμα των αρνητικών συμπεριφορών των καταναλωτών προς μια μάρκα. Το συγκεκριμένο θέμα μελετάται τα τελευταία χρόνια στο εξωτερικό αλλά είναι κάτι καινούριο για την Ελλάδα. ... -
Βιολογικά προϊόντα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)Η παρούσα πτυχιακή μελετά την έννοια της βιολογικής γεωργίας καθώς και την ανάπτυξη της αγοράς και τις προτιμήσεις των καταναλωτών απέναντι στα βιολογικά προϊόντα και στον κόσμο. Τα τελευταία χρόνια τα προϊόντα βιολογικής ... -
Διαδικτυακό μάρκετινγκ και η εταιρική παρουσίαση της Focus on Group (Εταιρία παροχής υπηρεσιών διαδικτύου)
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση και παρουσία του θέματος εκείνου που απασχολεί τις περισσότερες επιχειρήσεις στις μέρες μας, του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Αναλυτικότερα: Στην πρώτη ενότητα, γίνεται μια ... -
Διεθνές μάρκετινγκ
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013) -
Διεθνές στρατηγικό marketing και διεθνές περιβάλλον
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-19)Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης το διεθνή στρατηγικό marketing και χωρίζεται σε δύο κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο ορίζεται η έννοια του διεθνούς στρατηγικού Marketing, αναλύεται η σημασία του σε διεθνή επίπεδα ... -
Διερεύνηση της δυναμικής της μάρκας «Αγρόκτημα Βραχιάς» (Brand equity)
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Σε μια κοινωνία και οικονομία που αλλάζει συνεχώς, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις επιχειρήσεις να μπορούν να δίνουν αξία στο προϊόν, πόσο μάλλον όταν αναφερόμαστε σε νέες μάρκες. Για το σκοπό αυτό εξετάζεται την περίπτωση ... -
Διερεύνηση του εκπαιδευτικού και επαγγελματικού προφlλ των εργαζομένων στα τουριστικά γραφεία
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία αναφέρεται στη διερεύνηση του εκπαιδευτικού και επαγγελματικού προφlλ των εργαζομένων στα τουριστικά γραφεία. Αρχικά, αναλύονται βασικές έννοιες του τουριστικού φαινομένου, όπως είναι ... -
Διερεύνηση των τεχνικών marketing των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στο εξωτερικό
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η παρούσα εργασία έχει στόχο να διερευνήσει το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ στις χώρες του εξωτερικού. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίζεται στη συλλογή πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Τα δευτερογενή δεδομένα ... -
ΕΒΓΑ ΑΒΕΕ εταιρική παρουσίαση
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η παρούσα εργασία εστιάζει στην μελέτη περίπτωσης εξαγοράς της εταιρείας ΕΒΓΑ ΑΒΕΕ από τον Άγγλο-Ολλανδικό όμιλο τροφίμων και καλλυντικών UNILEVER στην Ελλάδα και συγκεκριμένα από την ελληνική θυγατρική της ΕΛΑΪΣ- Unilever ... -
Εμπορικό σήμα και ευρεσιτεχνίες
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06-29)Ο σκοπός της υπάρχουσας εργασίας είναι να περιγράψει την τρέχουσα θέση του εμπορικού σήματος και της ευρεσιτεχνίας στην οικονομική δραστηριότητα των επιχειρήσεων. Επιπλέον, στόχο έχει να αποσαφηνίσει τις παραπάνω έννοιες ... -
Εναλλακτικοί τρόποι Marketing
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011) -
Εφαρμογή του μεθοδολογικού εργαλείου balanced scorecard στον ξενοδοχειακό όμιλο Costa Navarino
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09)Οι κοινωνικές επιστήμες αναμφίβολα είναι συνυφασμένες με την ανθρώπινη παρουσία στην γη όπως επίσης και το ταξίδι του ανθρώπου από τόπο σε τόπο. Η παρούσα εργασία κλήθηκε να διαφωτίσει πτυχές του ανθρώπου και των παραγόντων ... -
Η αξία του πράσινου μάρκετινγκ στη σημερινή αγορά και η επιρροή των καταναλωτών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-09)Τα περιβαλλοντικά προβλήματα έχουν αρχίσει και παίρνουν όλο και μεγαλύτερες διαστάσεις στην καθημερινότητα μας και έχουν προσελκύσει το ενδιαφέρον των επιχειρήσεων. Δεν ανησυχούν μόνο οι ισχυροί ηγέτες των μεγαλύτερων χωρών ... -
Η αύξηση των εταιριών χρονομεριστικής μίσθωσης (Timesharing)
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011) -
Η διαφήμιση ως εργαλείο μάρκετινγκ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04-05)Η διαφήμιση αποτελεί ένα μέσο επικοινωνίας,που βασικό χαρακτηριστικό της είναι ότι γίνεται επί πληρωμής. Σκοπός της διαφήμισης είναι όχι μόνο να διατηρήσει τους ήδη υπάρχοντες πελάτες,αλλά να προσελκύσει και νέους,με απώτερο ...