Πλοήγηση ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 2968-2987 από 5261
-
Μ2Μ επικοινωνίες σε πλοία
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.Πανεπιστήμιο Αιγαίου, 2020-05)Η ναυτιλία έχει προσκολληθεί στενά στις παραδοσιακές της ρίζες μέχρι την τελευταία δεκαετία. Προηγουμένως, η τεχνολογία θεωρήθηκε συχνά κάπως ως υποχρέωση αντί για περιουσιακό στοιχείο. Το σενάριο εξελίσσεται σταδιακά αυτές ... -
Μarketing και logistics σε εταιρία ηλεκτρολογικού υλικού
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012)Η παρούσα εργασία με τίτλο «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ LOGISTICS ΣΕ ΕΤΑΙΡΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ» ορίζει και αναλύει το μάρκετινγκ και τα logistics καθώς και την άρρηκτη σχέση μεταξύ τους. Η μελέτη αφορά μία από τις μεγαλύτερες ... -
Μάθηση, τεχνολογία και καινοτομία: Μια υποστηρικτική εφαρμογή για την κοινωνική ένταξη των παιδιών με αυτισμό
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05) -
Μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρείας Cosmote Hellas
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012-11)Στην εργασία αυτή θα εξετάσουμε τη μεγαλύτερη εταιρεία από άποψη μεριδίου αγοράς στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας. Στο πρώτο μέρος της πτυχιακής εργασίας θα αναφέρουμε βασικά στοιχεία όπως η ιστορία της, οι φάσεις ανά ... -
Μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρίας General Mills Ελλάς Α.Ε.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-21)Στην εργασία αυτή θα εξετάσουμε τη μεγαλύτερη εταιρεία από άποψη μεριδίου αγοράς στον κλάδο των τροφίμων. Στο πρώτο μέρος της πτυχιακής εργασίας θα αναφέρουμε βασικά στοιχεία όπως η ιστορία της, το ανθρώπινο δυναμικό, η ... -
Μάρκετινγκ και διαφήμιση με εφαρμογή στην ελληνική κλωστοϋφαντουργία
(ΤΕΙ Πειραιά, 2010-05)Η ανάγκη της διαφήμισης και εφαρμογής πλάνων Μάρκετινγκ άρχισε να γίνεται όλο και πιο πιεστική με την αύξηση του πληθυσμού και την ανάπτυξη των πόλεων με τα μικρά και τα μεγάλα τους καταστήματα, με τη μαζική βιομηχανικ ... -
Μάρκετινγκ και σχεδιασμός ιστοσελίδας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-01)Τις τελευταίες δεκαετίες η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου καθώς και η συχνή χρήση του από εκατομμύρια επισκέπτες καθημερινά, έχει κάνει τις επιχειρήσεις να προσπαθούν να διαφημίσουν τα προϊόντα τους και τις υπηρεσίες τους ... -
Μάρκετινγκ και τεχνικές προώθησης: η περίπτωση του Ομίλου Donuts NANOU
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-10)Μάρκετινγκ είναι τα εργαλεία που χρησιμοποιεί κάθε επιχείρηση για την προώθηση των προϊόντων της. Προκειμένου να μπορέσει να ολοκληρώσει τις διαδικασίες προώθησης των προϊόντων της μια επιχείρηση έχει την δυνατότητα να ... -
Μάρκετινγκ τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών: Ελληνικό Τραπεζικό Σύστημα εν μέσω οικονομικής κρίσης, παρουσίαση χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών, δίκτυα διανομής, ανταγωνισμός μεταξύ τραπεζών, πώς το Marketing επενδύει στο στοιχείο του ανταγωνισμού, συμπεράσματα και προβλέψεις για το μέλλον
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Μέσω της εργασίας, που ακολουθεί, παρουσιάζουμε το Ελληνικό τραπεζικό σύστημα διανομής Χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών χρησιμοποιώντας και αναλύοντας βασικές έννοιες, σε βαθμό τέτοιο, ώστε να κατανοήσουμε τη ... -
Μάρμαρα Αττικής-Βοιωτίας
(ΤΕΙ Πειραιά, 1999) -
Μαγνητική αιώρηση μαγνητικά τρένα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-12)Τα τρένα maglev είναι τα μοναδικά τρένα που δεν έχουν ρόδες που σημαίνει ότι αιωρούνται στης ράγες με την βοήθεια της αιώρησης που έχουν ,και χρησιμοποιούν μαγνητικό πεδίο για να αιωρούνται στης ράγες .Τα μαγνητικά υλικά ... -
Μαζικά online ανοιχτά μαθήματα (MOOCs): Πρακτικές, τάσεις και προκλήσεις για τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Ο σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι να χαρτογραφήσει τον όρο Μαζικά Online Ανοικτά Μαθήματα (MOOCs), τις πρακτικές, τάσεις και προκλήσεις που ανακύπτουν για τα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Προκειμένου να αναλυθεί το ... -
Μαζική εξατομίκευση περίπτωση μελέτης στη βιομηχανία ένδυσης
(ΤΕΙ Πειραιά, 2010-06)Το θέμα το οποίο μελετήσαμε είναι η μαζική εξατομίκευση στη βιομηχανία της ένδυσης . Μαζική εξατομίκευση είναι η χρήση ευέλικτων βιομηχανικών συστημάτων που με την υποστήριξη υπολογιστών μπορούν οι εταιρείες να παράγουν ... -
Μαθητεία και επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση: ανάπτυξη πληροφοριακού συστήματος (M.I.S) για την παρακολούθηση και εποπτεία της μαθητείας στο χώρο εργασίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03-05)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή παρουσιάζει την ανάλυση, σχεδίαση και υλοποίηση ενός πρωτότυπου Πληροφοριακού Συστήματος Διοίκησης (M.I.S) για την Παρακολούθηση και την Εποπτεία της "Μαθητείας" στο χώρο εργασίας ή της ... -
Μακροοικονομία και οικονομική πολιτική: η ελληνική περίπτωση
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-09-28)Η εργασία αναλύει τα διαθέσιμα μακροοικονομικά εργαλεία και με αυτά συγκρίνει και εξετάζει τα αποτελέσματα της οικονομικής κρίσης στις μεγάλες οικονομίες του πλανήτη. Στη συνέχεια μελετάει τον αντίκτυπο που είχαν στην ... -
Μακροχρόνια μελέτη ενεργειακής συμπεριφοράς αιολικού πάρκου στη νήσο Κρήτη και διευρεύνηση των προβλημάτων απορρόφησης της συνολικής αιολικής παραγωγής από το τοπικό ηλεκτρικό δίκτυο
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03)Η πτυχιακή εργασία εξετάζει την συμπεριφορά ενός αιολικού πάρκου στη νήσο Κρήτη, δηλαδή το πως αυτό συνεργάζεται με το Ηλεκτρικό Δίκτυο της Κρήτης. Για το σκοπό αυτό έχουμε ως δεδομένα πραγματικές τιμές για την χρονική ... -
Μανιάτικα πυργόσπιτα. Προβλήματα αναστύλωσης και διαχείρισης της επανάχρησής τους
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011) -
Με ποια κριτήρια επιλέγουν οι γονείς τα πρότυπα σχολεία (μελέτη περίπτωσης)
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-04)Στη σύγχρονη εποχή, η εκπαίδευση για να πετύχει στο ρόλο τής θα πρέπει να ενισχύσει με τις κατάλληλες στρατηγικές τους τέσσερις βασικούς πυλώνες της μάθησης. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το σχολείο να αποκτήσει εξωστρέφεια ... -
Μέθοδοι - μέσα και έλεγχοι συμπύκνωσης εύκαμτων οδοστρωμάτων
(ΤΕΙ Πειραιά, 1996) -
Μέθοδοι αντιμετώπισης της παραποίησης των μετρήσεων των εκπομπών ρύπων σε οχήματα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.Πανεπιστήμιο Αιγαίου, 2020-02)Ιδιαίτερα επιτακτική κρίνεται η ανάγκη της μείωσης των ρίπων, οι οποίοι μολύνουν την ατμόσφαιρα που παρατηρείται στις μέρες μας. Επιπλέον, παρατηρείται μια διαρκής προσπάθεια του ανθρώπου να εισάγει τεχνολογικές λύσεις ...