Πλοήγηση ανά Θέμα "TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή Διοίκηση"
Αποτελέσματα 12-31 από 32
-
Λειτουργία τμήματος οροφοκομίας ξενοδοχειακής επιχείρησης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02) -
Ο περιοδικός τύπος στα ξενοδοχεία, μελέτη περίπτωσης οι "Aldemar Ματιές" στον όμιλο Aldemar Hotels & Spa
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)Το Θέμα της πτυχιακής εργασίας είναι, "Ο Περιοδικός Τύπος Στα Ξενοδοχεία, μελέτη περίπτωσης οι Aldemar Ματιές στον όμιλο Aldemar Hotels & Spa". Το θέμα επιλέχθηκε από κοινού με τον υπεύθυνο καθηγητή, ο λόγος ήταν επειδή ... -
Ο ρόλος της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού στα τμήματα φιλοξενίας πελατών και η συμβολή της στη λειτουργία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων (συγκριτική μελέτη)
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)Ο ρόλος της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού στα τμήματα φιλοξενίας πελατών και η συμβολή της στη λειτουργία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων (συγκριτική μελέτη)." Το θέμα που επελέγη είναι η διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού ... -
Ογάνωση και διοίκηση επισιτιστικού τομέα ξενοδοχείου πέντε αστέρων. Μελέτη περίπτωσης INTERCONTINENTAL
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)Κατά τις τελευταίες δεκαετίες, τόσο στη χώρα μας όσο και στον κόσμο γενικότερα, η ανάπτυξη της ξενοδοχειακής βιομηχανίας είναι αλματώδης . Όπως γνωρίζουμε, η βιομηχανία αυτή απαρτίζεται από διαφορετικής μορφής μονάδες ... -
Οργάνωση και διαχείριση του τμήματος Spa Therapy του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετάνια
(ΤΕΙ Πειραιά, 2010)Η παρούσα εργασία μελέτησε την οργάνωση και τη διαχείριση του τμήματος spa therapy του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετάνια. Αρχικά στα δύο πρώτα κεφάλαια, η εργασία εισήγαγε τον αναγνώστη στην έννοια του οργανισμού, εστιάζοντας ... -
Οργάνωση και διοίκηση online τουριστικών γραφείων , Μελέτη περίπτωσης: e-travel
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018)Η παρούσα εργασία ασχολείται με την οργάνωση και διοίκηση ενός τουριστικού γραφείου. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος, αρχικά, γίνεται αναφορά στη σημασία του τουρισμού και στην αναγκαιότητα ίδρυσης γραφείων ... -
Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακής μονάδας. Μελέτη περίπτωσης Radisson Blu Park Hotel, Athens
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07)Ο τουρισμός για την Ελλάδα, μαζί με την ναυτιλία, θεωρείται η βαριά βιομηχανία της χώρας. Η πτυχιακή αυτή εργασία, έχει σκοπό να δείξει την δόμηση, τις λειτουργίες και το οργανόγραμμα μια ξενοδοχειακής μονάδας πέντε αστέρων ... -
Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακής μονάδας. Μελέτη περίπτωσης ξενοδοχείου 4* αστέρων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη της οργάνωσης και διοίκησης μιας ξενοδοχειακής μονάδας γενικά και συγκεκριμένα του ξενοδοχείου Golden Age τεσσάρων αστέρων (4*) στην Αθήνα, σαν μελέτη περίπτωσης. Για ... -
Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακών μονάδων: η ικανοποίηση των πελατών από παρεχόμενες υπηρεσίες
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11)Στη παρούσα εργασία βλέπουμε το πώς η ανάπτυξη και η οργάνωση του Τουρισμού στον ξενοδοχειακό κλάδο βοήθησε στη ικανοποίηση της ποιότητας ζωής του ανθρώπου, από τη πρώτη δημιουργία φιλοξενούμενων δωματίων μέχρι σήμερα, ... -
Οργάνωση και διοίκηση τουριστικού γραφείου
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)Ο τουρισμός έχει γίνει σημαντικός βιομηχανικός κλάδος. Για την Ελλάδα αποτελεί μια από τις κυριότερες πηγές εισοδήματος. Η τουριστική βιομηχανία είναι τεράστια και αποτελείται από πολλά τμήματα και κάθε ένα από αυτά ... -
Οργάνωση και διοίκηση τουριστικού γραφείου και ικανοποίηση πελατών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Μελέτη περίπτωσης γραφείου Paradise Vacation Club
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)Το τουριστικό προϊόν είναι από την φύση του ένα σύνθετο προϊόν στην παραγωγή και προσφορά του οποίου εμπλέκονται πολλοί και διαφορετικοί μεταξύ τους κλάδοι της οικονομίας. Στη διαμόρφωση του τουριστικού προϊόντος συμβάλλουν ... -
Οργάνωση και λειτουργία ξενοδοχείου πόλεως
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012)Η προσέγγιση της δραστηριότητας της οργάνωσης των τμημάτων ενός ξενοδοχείου, μας δίνε ι τη δυνατότητα να αναλύσουμε τις διάφορες παραμέτρους που συνδέονται με αυτή και να καταγραφούν οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να ... -
Πολυαισθητικό μάρκετινγκ και ξενοδοχεία. Ανάλυση και περιγραφή του πολυαισθητικού μάρκετινγκ και πως αυτό επηρεάζει τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011-10)Το πολυαισθητικό μάρκετινγκ αποτελεί σήμερα, ένα νέο και διαδεδομένο εργαλείο μάρκετινγκ, απαραίτητο για την εξέλιξη και βιωσιμότητα μιας επιχείρησης. Θα αναλύσουμε την έννοια του πολυαισθητικού μάρκετινγκ και τις διαφορές ... -
Σύγχρονες μορφές οργάνωσης των μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2015-09)Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία, ο ελληνικός τουρισμός συνεισφέρει στο 16,4% του ΑΕΠ, ενώ καλύπτει το 51,2% του ελλείμματος του εμπορικού ισοζυγίου. Παράλληλα απασχολεί έναν στους πέντε κατοίκους της Ελλάδας και ... -
Συνεδριακός τουρισμός
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Στην παρούσα εργασία εξετάζεται ένα εξειδικευμένο κομμάτι του μαζικού τουρισμού, ο συνεδριακός τουρισμός και διερευνώνται οι τρόποι με τους οποίους αυτός μπορεί να αναπτυχθεί και να εξελιχθεί στην Ελλάδα τα επόμενα χρόνια. ... -
Σχεδίαση τοπικής εφαρμογής διαχείρισης κρατήσεων ξενοδοχειακής μονάδας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2020-11-06)Η εφαρμογή έχει δημιουργηθεί πάνω σε Java. Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει λογαριασμό και να πραγματοποιεί τη κράτηση που επιθυμεί ορίζοντας τις ημερομηνίες της κράτησης και η εφαρμογή θα του εμφανίζει τα ... -
Σχεδιασμός και ανάπτυξη μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων με μελέτη περίπτωσης στο ξενοδοχείο Hilton
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2014)Τις τελευταίες δεκαετίες έχουν λάβει χώρα σημαντικές αλλαγές στο επιχειρησιακό περιβάλλον σε παγκόσμια κλίμακα, οι οποίες έχουν μεταβάλλει ριζικά τη δομή αυτού. Παραδείγματα τέτοιων αλλαγών αποτελούν η εισαγωγή ευέλικτων ... -
Τα Logistics και η εφοδιαστική αλυσίδα στον ξενοδοχειακό κλάδο. Η πρακτική e-Procurement.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03-23)Στο σημερινό μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον, υπάρχει μια αυξημένη εστίαση στην παροχή αξίας στον πελάτη με το χαμηλότερο δυνατό κόστος. Η τρέχουσα ύφεση έχει επηρεάσει τις επιχειρήσεις από όλο τον κόσμο, ... -
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στο σύγχρονο διεθνές τουριστικό περιβάλλον
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)Ο τουριστικός τομέας, ένας τομέας συνεχώς εξελισσόμενος και βασική συνιστώσα του κυρίου εισοδήματος της χώρας μας αλλά και άλλων χωρών ανά τον κόσμο. τώρα αναπτύσσεται ακόμα περισσότερο, με την χρήση των νέων τεχνολογιών. ... -
Το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ παράγοντας ανάπτυξης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11-30)Στόχος της παρούσας πτυχιακής είναι να μελετήσει και να τονίσει τη σημαντικότητα καινοτόμων τεχνικών μάρκετινγκ αλλά και στρατηγικού σχεδιασμού και ανάλυσης στον ελληνικό τουρισμό και κυρίως στο ξενοδοχειακό τομέα της Ελλάδος.