Πλοήγηση ανά Θέμα "TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή Διοίκηση"
Αποτελέσματα 5-24 από 32
-
Η ανταγωνιστικότητα των τουριστικών προορισμών
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)Η παρακάτω μελέτη αφορά στον τουρισμό , τους τουριστικούς προορισμούς και στην ανταγωνιστικότητα που υπάρχει μεταξύ τους. Αναλύει τις διάφορες μορφές τουρισμού που υπάρχουν, τα είδη των τουριστικών προορισμών και τα ... -
Η διαχείριση των εργασιακών προβλημάτων στο τμήμα υποδοχής στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-04-05)Ο σκοπός της εργασίας αυτής που διενεργήθηκε υπό την καθοδήγηση του επιβλέποντα Διδάσκοντα Δημήτριου Μυλωνόπουλου και από το σπουδαστή Καρακώστα Γεώργιο, είναι η διερεύνηση της σημασίας του ρόλου του προσωπικού σε ένα ... -
Η επίδραση του περιβάλλοντος και του παρόχου υπηρεσιών στη δημιουργία αξίας: ο ξενοδοχειακός κλάδος
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09)Η παρούσα εργασία μελέτησε την περιβαλλοντική επίδραση και του παρόχου υπηρεσιών αναφορικά με τη δημιουργία αξίας. Εμβάθυνση δόθηκε στο ξενοδοχειακό τομέα. Μελετήθηκε η ιδανική λειτουργία του εργασιακού περιβάλλοντος και ... -
Η οικονομική κρίση και η επίδραση της στα ξενοδοχεία και τρόποι αντιμετώπισης της
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013-06)Η κρίση άρχισε το 2008 και είναι ασυνήθιστα υψηλή ένταση και διάρκεια. Αυτή η κρίση άρχισε σταδιακά κατά τα τελευταία οκτώ χρόνια, ουσιαστικά άρχισε το 2008 στην αγορά των ΗΠΑ από ενυπόθηκα δάνεια υψηλού κινδύνου και ... -
Η παρακίνηση του ανθρώπινου δυναμικού στα ξενοδοχεία
(ΤΕΙ Πειραιά, 2010)Καθώς προχωρούμε στην ανάγνωση αυτής της εργασίας, παρατηρούμε ότι αναφέρεται σε ένα ζήτημα μεγάλης σημασίας για τις τουριστικές (και όχι μόνο) επιχειρήσεις: Την παρακίνηση του ανθρώπινου δυναμικού, που εργάζεται σε αυτές. ... -
Η συμβολή του συνεδριακού τουρισμού στην τουριστική βιομηχανία: Εφαρμογή BRAND και MARΚETING στην ανάπτυξή του
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται μια συνολική θεώρηση του συνεδριακού τουρισμού τόσο στη χώρα μας όσο και σε χώρες του εξωτερικού. Αναλύονται οι διαδικασίες και οι προϋπόθεσης διεξαγωγής ενός συνεδρίου καθώς και η ... -
Καινοτόμος προσέγγιση του ξενοδοχειακού κλάδου
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012) -
Λειτουργία τμήματος οροφοκομίας ξενοδοχειακής επιχείρησης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-02) -
Ο περιοδικός τύπος στα ξενοδοχεία, μελέτη περίπτωσης οι "Aldemar Ματιές" στον όμιλο Aldemar Hotels & Spa
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)Το Θέμα της πτυχιακής εργασίας είναι, "Ο Περιοδικός Τύπος Στα Ξενοδοχεία, μελέτη περίπτωσης οι Aldemar Ματιές στον όμιλο Aldemar Hotels & Spa". Το θέμα επιλέχθηκε από κοινού με τον υπεύθυνο καθηγητή, ο λόγος ήταν επειδή ... -
Ο ρόλος της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού στα τμήματα φιλοξενίας πελατών και η συμβολή της στη λειτουργία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων (συγκριτική μελέτη)
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)Ο ρόλος της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού στα τμήματα φιλοξενίας πελατών και η συμβολή της στη λειτουργία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων (συγκριτική μελέτη)." Το θέμα που επελέγη είναι η διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού ... -
Ογάνωση και διοίκηση επισιτιστικού τομέα ξενοδοχείου πέντε αστέρων. Μελέτη περίπτωσης INTERCONTINENTAL
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)Κατά τις τελευταίες δεκαετίες, τόσο στη χώρα μας όσο και στον κόσμο γενικότερα, η ανάπτυξη της ξενοδοχειακής βιομηχανίας είναι αλματώδης . Όπως γνωρίζουμε, η βιομηχανία αυτή απαρτίζεται από διαφορετικής μορφής μονάδες ... -
Οργάνωση και διαχείριση του τμήματος Spa Therapy του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετάνια
(ΤΕΙ Πειραιά, 2010)Η παρούσα εργασία μελέτησε την οργάνωση και τη διαχείριση του τμήματος spa therapy του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετάνια. Αρχικά στα δύο πρώτα κεφάλαια, η εργασία εισήγαγε τον αναγνώστη στην έννοια του οργανισμού, εστιάζοντας ... -
Οργάνωση και διοίκηση online τουριστικών γραφείων , Μελέτη περίπτωσης: e-travel
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018)Η παρούσα εργασία ασχολείται με την οργάνωση και διοίκηση ενός τουριστικού γραφείου. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος, αρχικά, γίνεται αναφορά στη σημασία του τουρισμού και στην αναγκαιότητα ίδρυσης γραφείων ... -
Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακής μονάδας. Μελέτη περίπτωσης Radisson Blu Park Hotel, Athens
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-07)Ο τουρισμός για την Ελλάδα, μαζί με την ναυτιλία, θεωρείται η βαριά βιομηχανία της χώρας. Η πτυχιακή αυτή εργασία, έχει σκοπό να δείξει την δόμηση, τις λειτουργίες και το οργανόγραμμα μια ξενοδοχειακής μονάδας πέντε αστέρων ... -
Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακής μονάδας. Μελέτη περίπτωσης ξενοδοχείου 4* αστέρων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη της οργάνωσης και διοίκησης μιας ξενοδοχειακής μονάδας γενικά και συγκεκριμένα του ξενοδοχείου Golden Age τεσσάρων αστέρων (4*) στην Αθήνα, σαν μελέτη περίπτωσης. Για ... -
Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακών μονάδων: η ικανοποίηση των πελατών από παρεχόμενες υπηρεσίες
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11)Στη παρούσα εργασία βλέπουμε το πώς η ανάπτυξη και η οργάνωση του Τουρισμού στον ξενοδοχειακό κλάδο βοήθησε στη ικανοποίηση της ποιότητας ζωής του ανθρώπου, από τη πρώτη δημιουργία φιλοξενούμενων δωματίων μέχρι σήμερα, ... -
Οργάνωση και διοίκηση τουριστικού γραφείου
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011)Ο τουρισμός έχει γίνει σημαντικός βιομηχανικός κλάδος. Για την Ελλάδα αποτελεί μια από τις κυριότερες πηγές εισοδήματος. Η τουριστική βιομηχανία είναι τεράστια και αποτελείται από πολλά τμήματα και κάθε ένα από αυτά ... -
Οργάνωση και διοίκηση τουριστικού γραφείου και ικανοποίηση πελατών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Μελέτη περίπτωσης γραφείου Paradise Vacation Club
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)Το τουριστικό προϊόν είναι από την φύση του ένα σύνθετο προϊόν στην παραγωγή και προσφορά του οποίου εμπλέκονται πολλοί και διαφορετικοί μεταξύ τους κλάδοι της οικονομίας. Στη διαμόρφωση του τουριστικού προϊόντος συμβάλλουν ... -
Οργάνωση και λειτουργία ξενοδοχείου πόλεως
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012)Η προσέγγιση της δραστηριότητας της οργάνωσης των τμημάτων ενός ξενοδοχείου, μας δίνε ι τη δυνατότητα να αναλύσουμε τις διάφορες παραμέτρους που συνδέονται με αυτή και να καταγραφούν οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να ... -
Πολυαισθητικό μάρκετινγκ και ξενοδοχεία. Ανάλυση και περιγραφή του πολυαισθητικού μάρκετινγκ και πως αυτό επηρεάζει τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
(ΤΕΙ Πειραιά, 2011-10)Το πολυαισθητικό μάρκετινγκ αποτελεί σήμερα, ένα νέο και διαδεδομένο εργαλείο μάρκετινγκ, απαραίτητο για την εξέλιξη και βιωσιμότητα μιας επιχείρησης. Θα αναλύσουμε την έννοια του πολυαισθητικού μάρκετινγκ και τις διαφορές ...