Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Σταυρουλάκης, Δημήτριος"
Αποτελέσματα 8-27 από 47
-
Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών. Μελέτη περίπτωσης: Η ικανοποίηση από τις υπηρεσίες του Γραφείου Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-28)Η παρούσα διπλωματική εργασία με θέμα «Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και μέτρηση ικανοποίησης των χρηστών. Μελέτη περίπτωσης: Η ικανοποίηση από τις υπηρεσίες του Γραφείου Διασύνδεσης Δ.Α.ΣΤΑ. Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.» επικεντρώνεται ... -
Ενέγγυος πίστωση
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012)Στην εργασία αυτή αναπτύσσω αρχικά το Χρηματοπιστωτικό Σύστημα και τη λειτουργία του στην Ελλάδα. Στη συνέχεια, αναφέρομαι στους Τραπεζικούς Κινδύνους για να αναπτύξω την έννοια της Ενέγγυας Πίστωσης και τον τρόπο που ... -
Εξαγορές και συγχωνεύσεις ανάλυση και μελέτη περίπτωσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11-30)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το θέμα των Εξαγορών και Συγχωνεύσεων. Επιχειρεί να δώσει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση των Ε & Σ με θεωρητική αναφορά και ανάλυση περίπτωσης. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια πλήρης αναφορά ... -
Επιχειρηματικότητα και καινοτομικές ιδέες
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η παρούσα πτυχιακή εργασία απαρτίζεται από τρία κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο αφορά την έννοια, την διαδικασία και τις συνθήκες της επιχειρηματικότητας. Συγκεκριμένα, αναλύονται η έννοια της επιχειρηματικότητας και της ... -
Επιχειρησιακή στρατηγική και πολιτική: Εκπαιδευτικού Κέντρου Ο.Τ.Ε.
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η παρούσα εργασία έχει ως θέμα την επιχειρησιακή στρατηγική και πολιτική καθώς επίσης και τη σημασία της εκπαίδευσης του προσωπικού των επιχειρήσεων και πιο συγκεκριμένα της εταιρίας OteAcademy. Η στρατηγική που θα ... -
Επιχειρησιακή στρατηγική του Οργανισμού Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-01-23)Ο ΟΤΕ έχει δημιουργηθεί πριν από αρκετές δεκαετίες κι αυτό είναι κάτι που έχει συμβάλει στην δημιουργία της θετικής του εικόνας. Εκτός αυτού μέσα από τα χρόνια που έχει και δραστηριοποιείται η εταιρεία έχει κατορθώσει να ... -
Η διαφήμιση στο internet και τα social media
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης την διαφήμιση στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα τελευταία χρόνια το internet βελτιώνεται με ταχύτατους ρυθμούς με συνέπεια να έρχονται ολοένα και περισσότεροι ... -
Η στρατηγική ανάλυση της google
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-03-30)Στην παρούσα εργασία θα εξετάσουμε μέσα από μια ιστορική αναδρομή το πώς δημιουργήθηκε η google ,το πώς κατάφερε να είναι αυτή που είναι σήμερα, πως ένα όραμα έγινε πραγματικότητα και πως αυτό το όραμα έχει αλλάξει τον ... -
Η φορολογία και η παραοικονομία στην Ελλάδα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-05)Στη εργασία αυτή γίνεται προσπάθεια προσέγγισης των θεμάτων της παραοικονομίας και της φοροδιαφυγής. Θα παρουσιαστούν και θα επεξηγηθούν η εννοιολογική ερμηνεία των όρων, καθώς και οι προσδιοριστικοί παράγοντες των φαινομένων ... -
Μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρείας Cosmote Hellas
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012-11)Στην εργασία αυτή θα εξετάσουμε τη μεγαλύτερη εταιρεία από άποψη μεριδίου αγοράς στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας. Στο πρώτο μέρος της πτυχιακής εργασίας θα αναφέρουμε βασικά στοιχεία όπως η ιστορία της, οι φάσεις ανά ... -
Μάνατζμεντ και στρατηγική της εταιρίας General Mills Ελλάς Α.Ε.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-21)Στην εργασία αυτή θα εξετάσουμε τη μεγαλύτερη εταιρεία από άποψη μεριδίου αγοράς στον κλάδο των τροφίμων. Στο πρώτο μέρος της πτυχιακής εργασίας θα αναφέρουμε βασικά στοιχεία όπως η ιστορία της, το ανθρώπινο δυναμικό, η ... -
Μελέτη της ΣΙΔΕΝΟΡ Α.Ε.
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014) -
Νεοφυής επιχειρηματικότητα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017)Η χρηματοπιστωτική κρίση που ξέσπασε το 2007 από τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής σε συνδυασμό με τα μεγάλα δημοσιονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η Ελλάδα οδήγησαν όπως ήταν αναμενόμενο την ελληνική οικονομία σε περαιτέρω ... -
Οι αερομεταφορές σε συνάρτηση με τον τουρισμό στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-06)Σκοπός της εργασίας αυτής ήταν να μελετήσει τον τουρισμό και τις επιδράσεις του σε διάφορους τομείς. Αρχικά κάνει λόγο για την ανάπτυξη των κρατών σε συνάρτηση τόσο με πολίτικους, περιβαλλοντικούς αλλά και τεχνολογικούς ... -
Οι αναπτυξιακές εταιρείες στην Τοπική Αυτοδιοίκηση
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014-06)Η επιχειρηματική δραστηριότητα των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης συνιστά έναν από τους μηχανισμούς μέσω των οποίων πραγματώνεται η συμβολή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην τοπική ανάπτυξη. Ειδικά οι Αναπτυξιακές Εταιρίες ... -
Πρόγραμμα Erasmus και σύγκριση ελληνικών και ξένων Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Στο πρώτο μέρος της παρούσας εργασίας επιδιώχθηκε η σύνοψη των πιο σημαντικών στοιχείων που περιλαμβάνει το πρόγραμμα erasmus. Στο μέρος αυτό παρουσιάζεται μία εικόνα της κίνησης των φοιτητών και η αποτύπωση της εμπειρίας ... -
Προγραμματισμένη βραχυβιότητα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-06-13)Η βραχυβιότητα, είναι ένα οικονοµικό φαινόµενο που αφορά τη σύντοµη διάρκεια ζωής των προϊόντων, αλλά και την απαξίωσή τους, χωρίς όµως να είναι απαραίτητα φθαρµένο ή κατεστραµµένο το ίδιο το προϊόν. Προγραµµατισµένη ... -
Στρατηγική ανάλυση της AbbVie Φαρμακευτικής Α.Ε.
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-11)Η εργασία αυτή πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της πτυχιακής µου εργασίας και σκοπό έχει να παρουσιάσει τη στρατηγική και την πολιτική της εταιρείας AbbVie Φαρμακευτική Α.Ε.. Η AbbVie είναι μία πολυεθνική βιοφαρμακευτική ... -
Στρατηγική ανάλυση της ADMIRAL
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-10-11)Η Διεθνής Αθλητική ΕΠΕ (ADMIRAL) ιδρύθηκε το 1977 από τον Παναγάκο Π. και τον Μάρκογλου Κ. Η εταιρεία ξεκίνησε τα πρώτα της βήματα ιδρύοντας ένα κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας. Σήμερα, έχει 144 καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο ... -
Στρατηγική ανάλυση της AVON
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05-04)Στην παρούσα εργασία βασικό στόχο αποτελεί η στρατηγική ανάλυση του περιβάλλοντος στο οποίο λειτουργεί η Avon Products, Inc. και η πρόταση αποτελεσματικών στρατηγικών που θα μπορούσε να ακολουθήσει μακροπρόθεσμα. Η εργασία ...