• Η διαφήμιση μέσω των social media & η οικονομική πρόοδος των επιχειρήσεων 

      Αναστασιάδη, Γεωργία; Γκρέμου, Μαρία (ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
    • Πως χρησιμοποιούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τα social media για την προώθηση τους 

      Κουτόβας, Στέργιος (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06)
      Τα social media έχουν εισχωρήσει στην καθημερινότητα τόσο των πολιτών οσο και των επιχειρήσεων.Η σωστή χρήση τους μπορεί να προσφέρει πολυ οικονομική διαφήμιση,αμεση επικοινωνία με τον πελατη και τελικα αυξηση της πελατειακής ...
    • Τα social media και η χρήση τους στην προώθηση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών 

      Παφίλη, Στυλιανή; Παφίλη, Ουρανία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05-18)
      Ο τουριστικός τομέας ασκεί καταλυτική επίδραση στην οικονομική ζωή μιας χώρας, δεδομένο το οποίο αποτελεί αντικείμενο μελέτης των σύγχρονων μελετητών. Ως κομμάτι της οικονομίας, ο τουρισμός επηρεάζει την ανάπτυξη, την ...
    • Τα social media στον τουρισμό 

      Σιόλας, Δημήτριος (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Η Παρούσα Πτυχιακή Εργασία στοχεύει στο να αναδείξει το βαθμό επίδρασης των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στις τουριστικές επιχειρήσεις. Αρχικά παρουσιάζεται ένα θεωρητικό υπόβαθρο για τον τουρισμό ,το μάρκετινγκ και ...
    • Τα social media στον τουρισμό 

      Αλεξοπούλου, Αιμιλία - Νεφέλη; Βερβέρογλου, Ιωάννης (ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
      Η ταχεία εξέλιξη των social media και η συνεχής αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, έχουν οδηγήσει στην ενίσχυση της δύναμης της γνώμης των χρηστών και της επιρροής που ασκούν στις επαφές τους. Η ανάπτυξη του διαδικτύου ...
    • Χρήση Social Media από επιχειρήσεις: περίπτωση ελληνικών ΜΜΕ 

      Μαχαιριώτη, Αικατερίνη (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06-09)
      Στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας, παρουσιάζεται μια σύγχρονη μέθοδος μάρκετινγκ, το Social Media Marketing (SMM). Η παρουσίαση γίνεται από την σκοπιά μικρομεσαίων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον ελλαδικό ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"