Πλοήγηση Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ανά Επιβλέποντα "Πατσίκας, Στυλιανός"
Αποτελέσματα 42-50 από 50
-
Στρατηγική marketing και υλοποίηση της στην εταιρία LOREAL
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Στην εποχή που διανύουμε, οπού η κρίση έχει επηρεάσει όλους τους κλάδους της οικονομίας καθώς και τον τρόπο ζωής τον καταναλωτών, οι επιχειρήσεις προσπαθούν να βρουν εκείνη την στρατηγική που θα προωθήσουν τα προϊόντα σε ... -
Σχέδιο μάρκετινγκ (Marketing Plan) στην αλυσίδα καταστημάτων ένδυσης & υπόδησης ZARA Α.Ε.
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αντικείμενο την ανάπτυξη ενός σχεδίου μάρκετινγκ σε μία εταιρεία προώθησης ενδυματολογικού υλικού. Η εργασία αυτή αφορά την αλυσίδα καταστημάτων ΖΑRΑ Α.Ε. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται ο ... -
Τα social media και η χρήση τους στην προώθηση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05-18)Ο τουριστικός τομέας ασκεί καταλυτική επίδραση στην οικονομική ζωή μιας χώρας, δεδομένο το οποίο αποτελεί αντικείμενο μελέτης των σύγχρονων μελετητών. Ως κομμάτι της οικονομίας, ο τουρισμός επηρεάζει την ανάπτυξη, την ... -
Τα social media στον τουρισμό
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Η Παρούσα Πτυχιακή Εργασία στοχεύει στο να αναδείξει το βαθμό επίδρασης των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στις τουριστικές επιχειρήσεις. Αρχικά παρουσιάζεται ένα θεωρητικό υπόβαθρο για τον τουρισμό ,το μάρκετινγκ και ... -
Τα social media στον τουρισμό
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)Η ταχεία εξέλιξη των social media και η συνεχής αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, έχουν οδηγήσει στην ενίσχυση της δύναμης της γνώμης των χρηστών και της επιρροής που ασκούν στις επαφές τους. Η ανάπτυξη του διαδικτύου ... -
Τάσεις στον διεθνή τουρισμό
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03-24)Ο τουρισμός είναι ένας συνεχώς εξελισσόμενος κλάδος, ο οποίος συναντά προκλήσεις και εμπόδια που δεν θα μπορούσαν να περάσουν απαρατήρητα, μιας και για πολλές χώρες αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους οικονομικούς ... -
Το ελληνικό δημογραφικό πρόβλημα
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014) -
Το μάρκετινγκ των επιχειρήσεων σε περιόδους οικονομικής κρίσης και ύφεσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-07-20)Οι προσπάθειες που καταβάλουν οι επιχειρήσεις τα τελευταία χρόνια στην χώρα μας, είναι αξιοσημείωτες και αξιοθαύμαστες σε οποιοδήποτε τομέα και αν γίνονται αυτές. Παρακάτω θα δούμε περιληπτικά, έναν από τους τομείς αυτούς, ...