• Εθελοντισμός: Εθελοντικές δράσεις στην Ελλάδα 

      Μωραϊτη, Βασιλική (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-03-21)
      Το θέμα που ακολουθεί στην παρακάτω εργασία, έχει σχέση με τoν Εθελοντισμό και κυρίως με την Εθελοντική δραστηριότητα στην Ελλάδα. Γίνονται αναφορές στην έννοια του εθελοντισμού σήμερα, στις διάφορες μορφές εθελοντισμού ...
    • Εναλλακτικός τουρισμός στην Ελλάδα και τις ανταγωνίστριες Μεσογειακές χώρες. Εξέλιξη και E-Marketing 

      Πενθερουδάκη, Ηλέκτρα; Γαλάνη, Άρτεμις (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Ο τουρισμός είναι ένας από τους πιο αναπτυγμένους τομείς της παγκόσμιας οικονομίας. Αποτελεί μεγάλη πηγή εσόδων για πολλές χώρες οι οποίες βασίζονται σε αυτό τον τομέα. Οι περισσότερες χώρες όπως και η Ελλάδα δεν επαρκούνται ...
    • Επιχειρηματικότητα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις 

      Ιωάννου, Ειρήνη (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-03)
      Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) αποτελούν μια μορφή οργανωσιακής δραστηριοποίησης ιδιαίτερα σημαντικής, για τη λειτουργία του οικονομικού κυκλώματος. Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, διακρίνονται από τις ...
    • Η διαφήμιση μέσω των social media & η οικονομική πρόοδος των επιχειρήσεων 

      Αναστασιάδη, Γεωργία; Γκρέμου, Μαρία (ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
    • Η διοικητική δεοντολογία με έμφαση στις εργασιακές και ανθρώπινες σχέσεις της επιχείρησης 

      Νίνου, Βαρβάρα (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-05-31)
      Στην σύγχρονη πραγματικότητα οι επιχειρήσεις αναμφίβολα αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του οικονομικού μηχανισμού κάθε χώρας. Οποιοδήποτε άτομο, συνδέεται και εξαρτάται από την ύπαρξη των οικονομικών μονάδων αφού από εκείνες ...
    • Η εισβολή των κοινωνικών δικτύων στο marketing 

      Ευσταθίου, Μιχαήλ (ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
    • Η καινοτομία σαν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε περιόδους κρίσης 

      Γιώτη, Ελεάννα (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06)
      Εντός των πλαισίων του σημερινού διεθνούς περιβάλλοντος το οποίο μεταβάλλεται με ταχύτατους ρυθμούς, η ικανότητα των επιχειρήσεων να εισάγουν στην αγορά μια νέα καινοτομία, αποτελεί το μεγαλύτερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ...
    • Η κρίση στη ναυτιλία από το 2008 (ελληνικός χώρος) 

      Θάνου, Άντα (ΤΕΙ Πειραιά, 2012)
      Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθεί η κρίση της Ελληνικής ναυτιλίας από το 2008. Έτσι, αφού παρατίθεται η σημαντικότητα της ναυτιλίας για την οικονομία, γίνεται μια σύντομη ιστορική αναδρομή της ελληνικής ...
    • Ηλεκτρονική διακυβέρνηση 

      Καρακύκλα, Αθανασία; Καρακύκλας, Δημήτρης (ΤΕΙ Πειραιά, 2013-09)
    • Καινοτόμες ιδέες στον τουριστικό κλάδο 

      Μασούρα, Ιωάννα (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04-02)
      Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να παρουσιασθούν και να συζητηθούν οι καινοτομίες στον τομέα του τουρισμού.Ως εκ τούτου η παρούσα εργασία διαρθρώνεται σε τρία κεφάλαια.Το πρώτο κεφάλαιο εξετάζει τις καινοτομίες στον ...
    • Καινοτόμος προσέγγιση του ξενοδοχειακού κλάδου 

      Κρεμμύδα, Μαρία; Λιάπη, Στυλιανή (ΤΕΙ Πειραιά, 2012)
    • Καινοτομίες σε ξενοδοχειακές μονάδες 

      Δαρζέντα, Άννα Μαρία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03)
      Οι ξενοδοχειακές μονάδες σήμερα καλούνται να λειτουργήσουν σε ένα πλαίσιο που διαμορφώνεται από τον έντονο ανταγωνισμό, την παγκοσμιοποιημένη οικονομία, αλλά τις συνεχείς αλλαγές εξαιτίας των νέων τεχνολογιών. Εντός αυτού ...
    • Καινοτομίες στο τομέα των φυτικών καλλυντικών 

      Σπύρου, Ελένη (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-01-17)
      Παρατηρώντας το σημερινό οικονομικό περιβάλλον, διακρίνουμε μια συνεχή μεταβολή. Ο ανταγωνισμός είναι διαφορετικός και πιο «σκληρός» , σε σύγκριση με άλλες οικονομικές εποχές. Οι αγορές είναι διεθνείς και οι επιχειρήσεις ...
    • Καινοτομίες στον αγροδιατροφικό τομέα 

      Μονιού, Καλλιόπη (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-02)
      Το θέμα που έχει επιλεχθεί προς ανάλυση είναι ο αγροδιατροφικός τομέας και οι καινοτομίες του. Η εργασία αναφέρεται στην συμβολή του αγροδιατροφικού τομέα στην Ελληνική οικονομία μέσω των αγροτικών προϊόντων. Αναφέρονται ...
    • Καινοτομίες στον πρωτογενή τομέα και προγράμματα νέας επιχειρηματικότητας 

      Ψυχογιού, Όλγα; Τσάκα, Αλεξάνδρα (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Ο όρος «καινοτομία» αποδίδεται γενικά σε μια νέα, πρωτοποριακή αντίληψη για την πραγματικότητα, αποτελεί, όμως, μια «κενή» έννοια έτοιμη να προσλάβει το περιεχόμενο που η συνάρθρωσή της με άλλα στοιχεία της προσδίδει σε ...
    • Καινοτομίες στον τομέα της ναυτιλίας 

      Καμινογιαννάκη, Ροδόπη; Χαρέα, Σωτηρία (Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-01)
      Η συγκεκριμένη εργασία έγινε με σκοπό να παρουσιάσει την εξέλιξη της ναυτιλίας από τα παλαιά χρόνια μέχρι σήμερα, τον 21ο αιώνα, στην Ελλάδα καθώς και την σημαντικότητα αυτού του τομέα. Επιπλέον, προσδιορίζει τον μεγάλο ...
    • Καταναλωτική συμπεριφορά και μέσα μαζικής ενημέρωσης 

      Σοροβίγκα, Βασιλική (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
    • Κλάδος τροφίμων και ποτών. Μία SWOT‐ analysis της εταιρείας ΑΜΒΥΞ ΑΕ 

      Βάββα, Παρασκευή (ΤΕΙ Πειραιά, 2013)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται σε θέματα στρατηγικού μάρκετινγκ μέσα από τη μελέτη της εταιρείας ΑΜΒΥΞ. Κύριος στόχος είναι να αναλύσει τα κύρια στοιχεία του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης ...
    • Κοινωνική επιχειρηματικότητα 

      Κουβάτση, Αντωνία (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Τα τελευταία χρόνια, στην Ελλάδα, παρατηρείται μια ραγδαία αύξηση της Κοινωνικής Οικονομίας και των Κοινωνικών επιχειρήσεων. Ιδιαίτερα, με την εμφάνιση της οικονομικής κρίσης, η παρουσία των κοινωνικών επιχειρήσεων και οι ...
    • Κοινωνική και νεανική επιχειρηματικότητα 

      Κατσούδα, Δήμητρα (ΤΕΙ Πειραιά, 2014)
      Σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας με θέμα «την κοινωνική και νεανική επιχειρηματικότητα » είναι η τόσο κατανόηση των εννοιών και η παρουσίασης της τάσης αυτών των νέων μορφών επιχειρηματικότητας, σε εθνικό αλλά ...

      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"