Πλοήγηση Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ανά Επιβλέποντα "Πατσίκας, Στυλιανός"
Αποτελέσματα 8-27 από 50
-
Δημόσιες σχέσεις και διαχείριση πελατών και παραπόνων
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06)Από την αρχαία εποχή η δύναμη του λόγου αποτέλεσε θεμελιώδες μέσο για την έκφραση της ανθρώπινης σκέψης και για την αρμονική συνύπαρξη μεταξύ ανθρώπων αλλά και των κοινωνιών. Η επικοινωνία αυτή που αναπτύχθηκε και εξελίσσεται ... -
Διαχείριση γνώσης και καινοτομίας
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-07)Ο σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να μελετηθούν η έννοια και οι πρακτικές της γνώσης σε σχέση με άλλες έννοιες όπως η ενδυνάμωση σε θεωρητικό επίπεδο αποσκοπώντας στο να βρεθούν νέοι τρόποι ανάπτυξης της γνώσης ... -
Διεθνές μάρκετινγκ
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013) -
Διεθνές στρατηγικό marketing και διεθνές περιβάλλον
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-12-19)Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης το διεθνή στρατηγικό marketing και χωρίζεται σε δύο κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο ορίζεται η έννοια του διεθνούς στρατηγικού Marketing, αναλύεται η σημασία του σε διεθνή επίπεδα ... -
Διεθνής επιχειρηματικότητα - Υιοθέτηση νέων τεχνολογιών και καινοτομιών - Μελέτη περιπτώσεων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται διεθνώς
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013)Κανείς, δεν μπορεί να παραγνωρίσει ότι η κατάσταση στην Ελλάδα την τελευταία πεντετία και ιδιαίτερα από το 2010 παραμένει δυσχερής. Από την άλλη μεριά κλάδοι όπως είναι τα τρόφιμα, η μεταποίηση, οι τεχνολογίες γενικής ... -
Εθελοντισμός: Εθελοντικές δράσεις στην Ελλάδα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-03-21)Το θέμα που ακολουθεί στην παρακάτω εργασία, έχει σχέση με τoν Εθελοντισμό και κυρίως με την Εθελοντική δραστηριότητα στην Ελλάδα. Γίνονται αναφορές στην έννοια του εθελοντισμού σήμερα, στις διάφορες μορφές εθελοντισμού ... -
Εναλλακτικός τουρισμός στην Ελλάδα και τις ανταγωνίστριες Μεσογειακές χώρες. Εξέλιξη και E-Marketing
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Ο τουρισμός είναι ένας από τους πιο αναπτυγμένους τομείς της παγκόσμιας οικονομίας. Αποτελεί μεγάλη πηγή εσόδων για πολλές χώρες οι οποίες βασίζονται σε αυτό τον τομέα. Οι περισσότερες χώρες όπως και η Ελλάδα δεν επαρκούνται ... -
Επιχειρηματικότητα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-03)Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) αποτελούν μια μορφή οργανωσιακής δραστηριοποίησης ιδιαίτερα σημαντικής, για τη λειτουργία του οικονομικού κυκλώματος. Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, διακρίνονται από τις ... -
Η διαφήμιση μέσω των social media & η οικονομική πρόοδος των επιχειρήσεων
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013) -
Η διοικητική δεοντολογία με έμφαση στις εργασιακές και ανθρώπινες σχέσεις της επιχείρησης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-05-31)Στην σύγχρονη πραγματικότητα οι επιχειρήσεις αναμφίβολα αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του οικονομικού μηχανισμού κάθε χώρας. Οποιοδήποτε άτομο, συνδέεται και εξαρτάται από την ύπαρξη των οικονομικών μονάδων αφού από εκείνες ... -
Η εισβολή των κοινωνικών δικτύων στο marketing
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013) -
Η καινοτομία σαν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε περιόδους κρίσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06)Εντός των πλαισίων του σημερινού διεθνούς περιβάλλοντος το οποίο μεταβάλλεται με ταχύτατους ρυθμούς, η ικανότητα των επιχειρήσεων να εισάγουν στην αγορά μια νέα καινοτομία, αποτελεί το μεγαλύτερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ... -
Η κρίση στη ναυτιλία από το 2008 (ελληνικός χώρος)
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθεί η κρίση της Ελληνικής ναυτιλίας από το 2008. Έτσι, αφού παρατίθεται η σημαντικότητα της ναυτιλίας για την οικονομία, γίνεται μια σύντομη ιστορική αναδρομή της ελληνικής ... -
Ηλεκτρονική διακυβέρνηση
(ΤΕΙ Πειραιά, 2013-09) -
Καινοτόμες ιδέες στον τουριστικό κλάδο
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-04-02)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να παρουσιασθούν και να συζητηθούν οι καινοτομίες στον τομέα του τουρισμού.Ως εκ τούτου η παρούσα εργασία διαρθρώνεται σε τρία κεφάλαια.Το πρώτο κεφάλαιο εξετάζει τις καινοτομίες στον ... -
Καινοτόμος προσέγγιση του ξενοδοχειακού κλάδου
(ΤΕΙ Πειραιά, 2012) -
Καινοτομίες σε ξενοδοχειακές μονάδες
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-03)Οι ξενοδοχειακές μονάδες σήμερα καλούνται να λειτουργήσουν σε ένα πλαίσιο που διαμορφώνεται από τον έντονο ανταγωνισμό, την παγκοσμιοποιημένη οικονομία, αλλά τις συνεχείς αλλαγές εξαιτίας των νέων τεχνολογιών. Εντός αυτού ... -
Καινοτομίες στο τομέα των φυτικών καλλυντικών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-01-17)Παρατηρώντας το σημερινό οικονομικό περιβάλλον, διακρίνουμε μια συνεχή μεταβολή. Ο ανταγωνισμός είναι διαφορετικός και πιο «σκληρός» , σε σύγκριση με άλλες οικονομικές εποχές. Οι αγορές είναι διεθνείς και οι επιχειρήσεις ... -
Καινοτομίες στον αγροδιατροφικό τομέα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-02)Το θέμα που έχει επιλεχθεί προς ανάλυση είναι ο αγροδιατροφικός τομέας και οι καινοτομίες του. Η εργασία αναφέρεται στην συμβολή του αγροδιατροφικού τομέα στην Ελληνική οικονομία μέσω των αγροτικών προϊόντων. Αναφέρονται ... -
Καινοτομίες στον πρωτογενή τομέα και προγράμματα νέας επιχειρηματικότητας
(ΤΕΙ Πειραιά, 2014)Ο όρος «καινοτομία» αποδίδεται γενικά σε μια νέα, πρωτοποριακή αντίληψη για την πραγματικότητα, αποτελεί, όμως, μια «κενή» έννοια έτοιμη να προσλάβει το περιεχόμενο που η συνάρθρωσή της με άλλα στοιχεία της προσδίδει σε ...