Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-2 από 2
Πράσινο μάρκετινγκ
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-09-29)
Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε μια σημαντική αύξηση ενδιαφέροντος των πολιτών για οτι έχει να κάνει με το περιβάλλον, όπως ποιότητα και βιωσιμότητα.Η εμφάνιση του πράσινου μάρκετινγκ στην επιχειρηματική δράση έχει αλλαχθεί ...
Αειφόρος και βιώσιμη ανάπτυξη και οι επιπτώσεις της στις νέες επιχειρήσεις
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06-09)
Σε αυτή την εργασία γίνεται αναφορά στην έννοια της αειφόρου βιώσιμης ανάπτυξης και στις επιπτώσεις της στις νέες επιχειρήσεις. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο εξετάζονται οι έννοιες της αειφόρου και βιώσιμης ανάπτυξης, επεξηγείται ...