Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 11
Εταιρική κοινωνική ευθύνη και η άσκηση πολιτικών EKE των εταιρειών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-04)
Η εταιρική κοινωνική ευθύνη (ΕΚΕ) αναφέρεται στη συνολική διοίκηση και διαχείριση του συνολικού αντίκτυπου που έχει η δραστηριότητα των εταιρειών στους μετόχους και στην κοινωνία στην οποία ασκείται η δραστηριότητα. Συνολικά, ...
Νεοφυής επιχειρηματικότητα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017)
Η χρηματοπιστωτική κρίση που ξέσπασε το 2007 από τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής σε συνδυασμό με τα μεγάλα δημοσιονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η Ελλάδα οδήγησαν όπως ήταν αναμενόμενο την ελληνική οικονομία σε περαιτέρω ...
Επιχειρηματική ανάπτυξη και στρατηγικές επιλογές των ελληνικών επιχειρήσεων στην εποχή της διεθνούς οικονομικής κρίσης. Η περίπτωση της KORRES Α.Ε.– Φυσικά Προϊόντα
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-02-09)
Στο πρώτο και δεύτερο κεφάλαιο ασχολήθηκα με την διεθνή οικονομική κρίση στη δίνη της οποίας βρέθηκε και η Ελλάδα από το 2008, είδα τις αιτίες αυτής, διαπίστωσα τις συνέπειες και στάθηκα στους λόγους στο τρίτο και τέταρτο ...
Επιχειρηματικότητα σε περιόδους κρίσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-04)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια της φοίτησης στο
τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής του ΑΤΕΙ Πειραιά. Στόχος της είναι
να αναδείξει την πορεία της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα κατά την περίοδο ...
Ανάλυση swot και των 5 δυνάμεων του porter στα Ζαχαροπλαστεία Κωνσταντινίδης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05)
Στην παρούσα εργασία αρχικά παραιτηθείτε η ιστορία της εταιρίας Κωνσταντινίδη, από την ημέρα που ο Γρηγόριος Κωνσταντινίδης ίδρυσε το πρώτο κατάστημα στην Μικρά Ασία μέχρι και σήμερα. Ακόμα η θέση που κατέχει η εταιρία ...
Η επίδραση της καινοτομίας στην επιχειρηματικότητα σε περιόδους κρίσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2018-03)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία στοχεύει στη μελέτη της επίδρασης της καινοτομίας στην επιχειρηματικότητα σε περιόδους οικονομικής ύφεσης. Για να επιτευχθεί ο στόχος αυτός, κρίθηκε απαραίτητο να αναλυθεί κάθε μία από τις παραπάνω ...
Ελλάδα και οικονομικό περιβάλλον
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-02-02)
Είναι γεγονός ότι το ελληνικό οικονομικό και κοινωνικό πρόβλημα, όπως αυτό έγινε κατανοητό σήμερα, συντάραξε την παγκόσμια οικονομία το 2009. Είναι πολυδιάστατο και διαχρονικό. Αφορά μία ολόκληρη κοινωνία και κατ’ επέκταση ...
Η επίδραση της κρίσης στην οικονομική κατάσταση των επιχειρήσεων στον κλάδο τροφίμων και ποτών
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-10)
Στην εργασία αυτή επιχειρούμε την αποτύπωση της επίδρασης της κρίσης στην οικονομική κατάσταση των επιχειρήσεων στον κλάδο τροφίμων και ποτών, στην Ελλάδα. Η βιομηχανία τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα κατέχει σήμερα κυρίαρχη ...
Oι start-up επιχειρήσεις στην Ελλάδα, οι τρόποι χρηματοδότησής τους και η περίπτωση της εταιρίας Skroutz
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2017-05-30)
Σε περιόδους οικονομικής κρίσης, όπως αυτή που διανύουμε ειδικότερα στην Ελλάδα, η επιχειρηματικότητα μπορεί να δώσει μερική λύση στα οικονομικά προβλήματα. Οι νεοφυείς (startup) επιχειρήσεις είναι συνήθως νέες επιχειρήσεις ...
Η καινοτομία σαν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε περιόδους κρίσης
(Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., 2016-06)
Εντός των πλαισίων του σημερινού διεθνούς περιβάλλοντος το οποίο μεταβάλλεται με ταχύτατους ρυθμούς, η ικανότητα των επιχειρήσεων να εισάγουν στην αγορά μια νέα καινοτομία, αποτελεί το μεγαλύτερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ...